PPC reklama

11
červen
2017

Nejpoužívanější formáty bannerů pro remarketing (AdWords i Sklik)

Google i Seznam nabízí velké množství formátů pro grafickou reklamu ve svých obsahových sítích, které můžete využívat pomocí služby AdWords či Sklik. V tomto článku vám řekneme více o technických požadavcích těchto služeb a formátech, které si na začátku vybrat. Najdete zde také odkazy na...

Více informací

3
srpen
2016

Nová generace reklam na Googlu a Seznamu, jste připraveni?

Během začátku roku 2017 dojde k zásadní změně v zobrazování reklam na Googlu a na Seznamu. Přichází nový rozšířený formát textových reklam, ETA - Expanded Text Ads. CO ZMĚNA TEXTOVÝCH REKLAM PŘINESE? Větší prostor pro reklamní sdělení. Zvýší se počet znaků v textové...

Více informací

22
leden
2015

Novinky v PPC reklamě - shrnutí roku 2014

Pro lepší kampaně v roce 2015 přinášíme přehled novinek z celého loňské ho roku. A bylo toho více než dost. Narazili jste na nějakou novinku, kterou jsme vynechali, dejte nám vědět. prosinec Sklik – cílení pomocí témat Když jste dříve chtěli inzerovat v Obsahové síti, museli jste...

Více informací

19
květen
2013

Remarketing

Pojem remarketing slýcháme ve spojení s internetovou reklamou pořád častěji a tento článek by vám měl nejen prakticky ukázat, o jakou reklamu se jedná, jak funguje, ale také naznačit jak reklamu spravovat případně kontrolovat. Stručně řečeno je remarketing reklama, která umožňuje přesně cílit na...

Více informací

Naše práce je o plánování, spolehlivosti a výsledcích!

Pojďme se setkat,

ukážeme vám, jak díky nám budete na internetu úspěšnější!

Naše práce je o plánování,...