Používáme technologie, jako jsou cookies za účelem analýzy návštěvnosti, cílené reklamy a zajištění fungování stránek. Více informací o ochraně osobních údajů

Začněte s inzercí na Facebooku, dokud je čas

 

 

Sociální sítě jsou den ode dne silnější - nejen v počtu uživatelů, ale také v počtu inzerentů. Některá podnikatelská odvětví využijí Instagram, některá Twitter - většina z nich pak Facebook. Na největší sociální síti světa se toho každý den děje opravdu hodně. A my bychom neměli toto silné médium podcenit a měli využít efektivní propagaci přes Facebook co nejdříve.

Televize, rádio? Už ne

Na serveru CNBC.com se objevila novinka - Adidas opouští svět TV spotů a rádia. Proč?

Je pravděpodobné, že za to může nástup tzv. on demand služeb (například live streaming videa, O2 TV). Uživatel nemusí na svůj oblíbený pořad čekat, reklamu prostě přeskočí a pokračuje ve sledování. Přístup k tomuto kanálu je výrazně snazší a může tak udělat i z mobilního telefonu. Na internetu se navíc kampaně snadněji vyhodnocují a oproti reklamě v TV nestojí tolik peněz.

Přesun části marketingových aktivit na sociální sítě a další kanály na internetu nemusí být výhradně předurčen velkým výrobcům a značkám. Propad efektivity kampaní je sledován i u jiných tipů reklam - nejčastěji půjde o offline reklamu (billboardy, plakáty, letáky) a proto může na Facebook přejít v podstatě kdokoli.

Marketing na Facebooku

Ve Facebooku je stále velký potenciál a je pravděpodobné, že zde bude za pár let inzerovat většina firem. Ať už půjde o malý e-shop nebo celosvětového výrobce oblečení. Můžeme očekávat růst cen placených kampaní? Stejně, jako tomu bylo před pár lety v Google AdWords, i na Facebooku je možné, že se kampaně zdraží.

Čím více lidí zde bude inzerovat, tím náročnější a nákladnější to bude. Pokud chcete být připraveni na budoucnost, začněte s Facebookem hned.

 

"Vytřískejte z Facebooku maximum! Dokud to jde."

Získejte své fanoušky

Pokud bude inzerce na Facebooku (i dalších kanálech dražší), bude ještě důležitější umět pracovat se stávajícími zákazníky a s tím, co máte - tedy s fanoušky stránky. Pokud začnete hned, budete mít zkušenosti a dokážete ze sociálních sítí dostat maximum. Ať už půjde o komunikaci, interakce s příspěvky, placené kampaně nebo samotný vzhled příspěvků.

 

Budujte povědomí o značce

Na internetu můžete posouvat brand výrazně rychleji. Proč nevyužít Facebook? Pokud vybudujete rychle silný brand, nemusíte inzerovat na drahé výrazy a to, co chcete prodat. Tvorba značky není jednoduchá. Bude to ale nezbytné.

 

Využívejte placené kampaně

Placenými kampaněmi můžete cílit nejen na propagaci služeb a prodeje produktů nebo na personální inzerci. Kampaně na Facebooku mohou být navíc efektivnější a levnější, než ty v AdWords nebo v Skliku.

Vyberte si odborníky, kteří vám s tím pomohou.

K čemu lze Facebook využít?

Facebook skrývá opravdu hodně možností. Kromě organických příspěvků můžete využívat i placené kampaně. V kombinaci těchto dvou přístupů můžete:

  • podporovat produkty nebo služby,
  • budovat povědomí o značce,
  • hledat zaměstnance,
  • zobrazovat to, co jste dělali a co umíte - reference, poradna,
  • využívat chat jako další komunikační kanál,
  • a další.

Potřebujete pomoci s inzercí na Facebooku?

Tak hurá za námi. Zavolejte našim markeťákům a nebo jim napište e-mail.

Položení dotazu

Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.