Projekt A
- Nově nastavená produktová kampaň (dále jen PLA) přes ANT CSS má stejnou průměrnou cenu za proklik.
- Při stejné ceně vzrostla o 20 % návštěvnost e-shopu.
- Zaznamenali jsme vyšší hodnotu transakcí až o 70 %.
- Dokázali jsme snížit podíl nákladů na obratu (PNO) o 50 % a očekáváme, že PNO bude dále klesat.
Poznámka: Původní PLA kampaň jsme ihned po nastavení nové kampaně z ANT CSS programu vypnuli.
Projekt B
- Nová PLA kampaň přes ANT CSS má nižší cenu za proklik o 4,5 % a zároveň nárůst v počtu kliknutí o 6,43 %.
- Propad e-commerce trhu vlivem externích faktorů (Covid-19, válka na Ukrajině, rostoucí míra inflace) měl dopad i na celkový pokles e-shopu o 22 %, potažmo i konverzní poměr PLA kampaně, který ale klesl „jen“ o 9 %.
- Zaznamenali jsme zvýšení průměrné hodnoty transakce o 16 %.
Poznámka: Na začátku jsme nechali spuštěné obě kampaně současně, to se ale časem neosvědčilo. Po vypnutí té původní jsme se u nové PLA kampaně dostali již po týdnu na podobná čísla jako před nasazením. Po měsíci jsme dokonce dosáhli ještě lepších výsledků. Vše je ale potřeba testovat vždy v průběhu dané kampaně.