BLOG

Zapojte se do ANT CSS programu a získejte výhody v Google Shopping Ads

S ANT CSS programem máte možnost inzerovat se slevou či dosáhnout lepších výsledků produktových kampaní. Jak?

Produktové kampaně nyní výhodněji

Máte vlastní e-shop a inzerujete na Googlu? Tak zpozorněte, nabízíme vám efektivní způsob inzerce! Google od roku 2017 zpřístupnil tzv. CSS programy založené v reakci na antimonopolní chování, kdy sám upřednostňoval ve vyhledávání vlastní službu Google Shopping před ostatními zbožovými srovnávači. Nyní umožňuje vám, inzerentům, abyste se v produktových kampaních zapojili do Google Shopping za zvýhodněných podmínek s cenou za proklik až o 20 % nižší! 

ANT CSS program

Proč právě ANT CSS program?

Zapojte se do našeho programu a získejte mnoho výhod. Jakou mají podobu?

  1. Nižší náklady u produktových kampaní — menší cena za proklik (CPC) až o 20 %.
  2. Vyšší konverzní poměr či vyšší hodnota objednávky.
  3. Větší dosah kampaní za stejné náklady — toho docílíte, pokud uspořené finanční prostředky dále investujete.
  4. Rychlé jednání — obratem vás zařadíme do programu, lepší výsledky se dostaví v rámci několika týdnů.

Konkrétní přínosy v praxi

Náš ANT CSS program už využívá několik našich klientů. Na jednoduchých příkladech dvou projektů zjistíte, jaké změny přineslo nastavení nových produktových kampaní přes náš program. 

Projekt A 

  • Nově nastavená produktová kampaň (dále jen PLA) přes ANT CSS má stejnou průměrnou cenu za proklik.
  • Při stejné ceně vzrostla o 20 % návštěvnost e-shopu. 
  • Zaznamenali jsme vyšší hodnotu transakcí až o 70 %. 
  • Dokázali jsme snížit podíl nákladů na obratu (PNO) o 50 % a očekáváme, že PNO bude dále klesat.

Poznámka: Původní PLA kampaň jsme ihned po nastavení nové kampaně z ANT CSS programu vypnuli. 

 

Projekt B

  • Nová PLA kampaň přes ANT CSS má nižší cenu za proklik o 4,5 % a zároveň nárůst v počtu kliknutí o 6,43 %. 
  • Propad e-commerce trhu vlivem externích faktorů (Covid-19, válka na Ukrajině, rostoucí míra inflace) měl dopad i na celkový pokles e-shopu o 22 %, potažmo i konverzní poměr PLA kampaně, který ale klesl „jen“ o 9 %.
  • Zaznamenali jsme zvýšení průměrné hodnoty transakce o 16 %.

Poznámka: Na začátku jsme nechali spuštěné obě kampaně současně, to se ale časem neosvědčilo. Po vypnutí té původní jsme se u nové PLA kampaně dostali již po týdnu na podobná čísla jako před nasazením. Po měsíci jsme dokonce dosáhli ještě lepších výsledků. Vše je ale potřeba testovat vždy v průběhu dané kampaně.

Chcete nastavit produktové kampaně a získat tak až o 20 % nižší cenu za proklik a další výhody? Zapojte se do ANT CSS programu a my se o vše postaráme.

Zdroje: 

  1. Shoptet

Chcete produktové kampaně s cenou za proklik až o 20 % nižší?

Zjistíme vaše potřeby, představíme ANT CSS program
a doladíme detaily.