Články, www stránky

UTM parametry

Co jsou UTM parametry a proč je využívat UTM parametr je speciální text, který se připojuje k URL adrese a díky tomu můžete odlišit jednotlivé zdroje návštěvnosti v Google Analytics a lépe tak vědět, odkud k vám na web lidé chodí. Mohou tak být důležitým filtrem pro vyhodnocení návratnosti...

zobrazit

Copywriting

Co je copywriting   Copywriting je proces, při kterém specialisté - copywriteři - vytvoří takové texty (copy), které si chcete číst. Na webu, v newsletteru, ve slovníku, na sociálních sítích nebo třeba v reklamě. Podle definice je copywriting „činnost, při které vzniká reklamní text“,...

zobrazit

PPC

Co znamená PPC PPC je zkratka anglického pay-per-click, tedy platba za kliknutí. Jde o model internetové reklamy, kde inzerent platí za proklik z inzerátu na web. Výhody PPC reklamy Přesné cílení (na slova nebo publikum podle daných kritérií) - například na frázi  „průmyslové roboty“...

zobrazit

CPC

CPC (Cost Per Click, cena za proklik) CPC je krátce řečeno částka, kterou v reklamních kampaních zaplatíte za proklik na vaše stránky. Využívá se v PPC reklamách.   Výši CPC může ovlivnit několik faktorů: kvalita nastavené reklamy a kvalita vstupní stránky (optimalizací můžete...

zobrazit

5+5 nejčastějších chyb na webu

1. HTTPS zabezpečení Kromě většího zabezpečení webu HTTPS ovlivňuje také optimalizaci pro vyhledávače a zvyšuje důvěryhodnost webu. Určitě nechcete, aby lidé viděli při zadání vašeho webu hlášku „tento web není bezpečný“. Bezpečnost především. 2. Responzivní zobrazení Lidé stále...

zobrazit

Checklist pro miniaudit webu

  Zajímá vás, co všechno by ještě šlo na vašem webu vylepšit a zvýšit tak počet zákazníků? Stačí se nám ozvat, naši detektivové zkušeným okem prohlédnou web i sociální sítě a zjistí, kde se vám ztrácí lidé, a tím pádem i tržby. Co obsahuje kompletní audit webu?  

zobrazit

Osobní údaje podle GDPR

Co jsou osobní údaje podle GDPR? Osobní údaje jsou definovány jako veškeré informace vztahující se k identifikované či identifikovatelné fyzické osobě. Patří mezi ně jméno, příjmení, pohlaví, věk, datum narození, ale třeba také IP adresa a u podnikatelů e-mailová adresa, telefonní číslo, IČ a...

zobrazit

WordPress

Co je WordPress WordPress je celosvětově nejpopulárnější systém pro správu obsahu webů a poskytuje spoustu možností a nástrojů pro každého, kdo si chce své stránky spravovat sám. Jde o tzv. open source redakční publikační systém napsaný v PHP a využívající MySQL. I my weby a e-shopy na...

zobrazit

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov Analýza klíčových slov (key word - KW) by měla být prvním krokem vaší online marketingové strategie. Jedině díky ní totiž zjistíte, co lidé hledají a na co se zaměřit v textech na vašem webu a e-shopu, aby se ve vyhledávačích zobrazovaly co nejvýše. Kvalitní analýza...

zobrazit

Registrace norské domény .no - jak a za kolik?

Registrace norské domény .no - jak a za kolik? Norskou doménu může registrovat jen norský občan nebo firma se sídlem v Norsku. Toto nařízení však lze obejít přes prostředníka. Jak na to, popisujeme níž. Běžná roční cena za pronájem domény je 75 NOK s norskou DPH. (1 NOK je cca 2,40 Kč)...

zobrazit

Meta description (popis stránky)

Meta description (popis stránky) Meta description, neboli popis stránky, se zobrazuje při vyhledávání a krátce popisuje, o čem daná stránka je. Má velký vliv na CTR (míru proklikovosti) stránky ve vyhledávačích a nepřímo má tedy i vliv na její pozici. Jak by měl meta description vypadat...

zobrazit

Položení dotazu

Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.

Odesláním beru na vědomí zpracování osobních údajů