Exporty a statistiky

Data z e-shopu můžete analyzovat několika způsoby. Podíveme se na možnosti řešení e-shopu od ANTstudia:

Vlastní statistiky e-shopu

Systém umožňuje zobrazovat a exportovat data o výkonu e-shopu. Vlastní statistiky jsou mnohem přesnější, než níže popsané statistiky z Google Analytics.

Standardní vlastnosti modulu

  1. Objednávky můžete filtrovat dle různých parametrů: data vytvoření, expedice, úhrady; zaplacené/nezaplacené; stavu objednávky; velko/maloobchodní apod.
  2. Můžete zobrazovat a analyzovat data objednávek seskupená dle
    produktu,
    zákazníka,
    kategorie produktu,
    výrobce (dodavatele) produktu.
  3. Získáte přehled o nákladech a využití nabízených doprav.

Rozšířená varianta modulu statistiky

  1. možnost stáhnout faktury v XML nebo PDF
  2. možnost vygenerovat přehled o DPH

Individuální možnosti statistik

Modul je možné libovolně dále rozšiřovat. Individuální možnosti jsou například:

  1. Možnost zobrazovat zisk a marži pokud jsou v systému zadané nákupní ceny.
  2. Data je možné upravit a využít v libovolném ekonomickém software pro další zpracování.

Přesnější popis vlastností

  • Celkový obrat objednávek za období OD-DO
  • Celkový počet objednávek za období OD-DO
  • Celkový počet všech objednaných produktů
  • Suma poskytnutých slev, počet telefonických objednávek, počet opakovaných objednávek (se slevou nebo bez)
  • Agregovaný přehled objednaného množství a obratu dle jednotlivých produktů, uživatelů, kategorií nebo výrobců
  • Možnost parametrů filtru:
    • všechny objednávky
    • objednávky dle stavu
    • maloobchodní / velkoobchodní objednávky
    • zaplacené / nezaplacené objednávky
    • dle datumů (vytvoření, expedice, úhrady, DUZP)

↓Ukázka statistiky: Agregace dle produktu

 

STATISTIKY NÁVŠTĚVNOSTI Google Analytics

Základem každého kvalitního e-shopu musí být měření výkonu. U e-shopů téměř výhradně využíváme statistiky Google Analytics. Tyto statistiky nastavujeme automaticky při spouštění e-shopu. V případě, že pro e-shop již statistiky máte, nasadíme minulé statistiky tak, aby nebyl přerušen tok dat a měli jste možnost srovnání mezi obdobími.

Základní možnosti měření pomocí statistik Google Analytics

  • Nejsou měřeni uživatelé, kteří se přihlásí do administrace. Díky tomu se ve statistikách neprojeví návštěvy obsluhy.
  • Můžete srovnávat různá období, vyhodnotit zdroje návštěv a mnoho dalších parametrů.
  • Můžete vyhodnotit technické vlastnosti návštěv, například jestli přistupují z mobilních zařízení, jaké mají rozlišení obrazovky, jaký prohlížeč používají.
  • Můžete sledovat, o jaký obsah se zajímají, na jakém obsahu návštěvníky nejčastěji ztrácíte a jaký obsah je naopak nejvíce láká.

MĚŘENÍ VÝKONU E-SHOPU V Google Analytics

Pro orientační měření je vhodné použít nástroj statistik GA pro měření elektronického obchodu.

  • E-shop obsahuje*1 měření elektronického obchodu. Díky tomu uvidíte výkon svého e-shopu a mnoho dalších parametrů. Mimo jiné i jaké zdroje mají největší vliv na prodeje.

DALŠÍ CÍLE E-SHOPU V Google Analytics

Na přání vám nastavíme měření dalších cílů stránek. Tyto cíle pomáhají měřit další přínosy e-shopu a pomoci tímto odhadnout například návštěvy prodejny na základě reklamy na internetu.

Mezi cíle může patřit například:

  • návštěva stránek s kontakty
  • stažení návodu, reklamačních podmínek, plánu cesty
  • příspěvek do diskuse
  • použití sociálních prvků (facebook tlačítko)
  • zaslání dotazu, poptávku nebo jiného formuláře
  • registrace uživatele
  • přihlášení k odběru newsletteru.
  • délka návštěvy delší než stanovený čas (obecně, určité stránky)

*1 u šablonových a nízkonákladových řešení může být za propojení účtován příplatek.

Obecné vlastnosti

ProduktY (Zboží)

Filtrace produktů

Značky (výrobci)

Zobrazení produktů a variant

Konfigurátor produktů

Práce s produkty a obsahem

Sklady

Import/Export (propojení)

Velkoobchodní modul

MODUL TVORBY NABÍDEK

Správa objednávek

Nákupní košík

Marketingové nástroje

Exporty a statistiky

Zbožové porovnávače (vyhledávače)

Zpravodaj / Newsletter

  • E-mailová fronta

Mutace a měny

Naše práce je o plánování, spolehlivosti a výsledcích!

Pojďme se setkat,

ukážeme vám, jak díky nám budete na internetu úspěšnější!

Naše práce je o plánování,...