Marketingové nástroje e-shopu

Slevové kupony

Umožňují vygenerovat unikátní kód, který zákazník dostane jako poděkování za nákup a následně jej může použít při příštím nákupu. Slevové kupony podporují opakované nákupy, případně pomáhají získat nové klienty. Kupony můžete používat v elektronické formě nebo je tisknout a přikládat při expedici objednávky.

Vlastnosti slevových kupónů

  • jednoduchá administrace kupónů (deaktivace, aktivace, kupóny můžete importovat z CSV)
  • vlastnosti jednotlivého kupónu nebo skupiny kupónů
    • slevový kupón na libovolnou částku např. Sleva 200 Kč
    • slevový kupón v % např. sleva 10 %
  • konfigurace kupónu
    • přenositelný – umožňuje využití jiným zákazníkem, než kterému byl zaslán
    • opakovatelný – znovupoužitelný slevový kupón
    • neopakovatelný – jednorázový slevový kupón
    • omezená časová platnost kupónu (platnost např. do 1. 6. 2015 apod.)
    • minimální hodnota nákupu (Funkčnost připravujeme!) - kupon bude využitelný jen pro nastavenou minimální hodnotu nákupu. Například při nákupu nad 2 000 Kč půjde použít kupon na 100 Kč a podobně.
    • Omezení kupónu na zboží jen od zvoleného výrobce. nové
    • Omezení kupónu jen maloobchodní nebo velkoobchod zákazníky. nové
    • Omezení kupónu na zboží z vybrané kategorie nebo kategorií. nové

Import slevových kupónů z CSV

  • správa slevových kupónů v administraci
  • práce s celou skupinou/kategorií kupónů
  • deaktivace/aktivace jednotlivých kupónů s možností definovat poznámku při této akci
  • možnost kategorizace kupónů do skupin např. (Slevy 2011, Slevy 2012, Slevy 2011 - 10 % apod.)
  • vyhledávání kupónu v administraci dle unikátního kódu
  • automatická deaktivace kupónu při použití v objednávce (pokud je jednorázový)
  • možnost vygenerování náhodných kódů kupónů naším generátorem nové

Po odeslání objednávky je slevový kupón podobně jako doprava veden jako další položka nákupu.

Slevu nedáváte zadarmo, vyplatí se vám

Obchodujete totiž s vyššími obraty. Pomocí poukázek na slevu můžete lákat do e-shopu zcela nové zákazníky, motivovat klienty k opakovanému nákupu apod. Vždy je důležité spočítat náklady v případě použití kuponu, ale podle našich zkušeností je většinou přivedení nového zákazníka pomocí slevového kuponu vždy levnější než jiné marketingové nástroje.

Dejte vědět zákazníkům o slevách

Slevové kupóny vašeho e-shopu můžete zveřejňovat na

  1. e-shopu
  2. na webech svých partnerů
  3. zasílat je zákazníkům e-mailem
  4. publikovat je v tisku
  5. distribuovat do schránek
  6. rozdávat klientům spolu s doručením objednávky jako kartičky
  7. ale také inzerovat na tzv. kupónových webech
Kupónové weby, které zveřejňují seznamy aktuálních slevových kupónů dle různých odvětví, jsou mezi zákazníky populární a mnoho nakupujících v nich slevy hledá. Některé kupónové weby zveřejňují kupóny dokonce zcela zdarma, např. portál eKupony.cz.

Možnosti automatizace slevového systému 

Uvádíme možnosti automatizace slevového systému. Každý e-shop volí jinou marketingovou strategii a proto můžeme nastavit systém na míru dle požadavků. 

Automatické zasílání slevových kupónů po dokončení objednávky

Po dokončení objednávky je možné zákazníkovi odeslat slevu (hodnotovou/procentuální) na další nákup. Doporučujeme stanovit výši objednávky pro kterou lze slevový kupón uplatnit. Zaslání slevového kupónu zákazníkovi je možné také provést až po určité době např. X dní po dokončení/úhradě objednávky.

Automatický slevový systém pro navýšení hodnoty nákupu (nakupte ještě za X Kč a získejte Y % slevu) 

Stanovte si až 4 hladiny/rozmezí (např. do 1 000 Kč pro 3% slevu, 1 001 Kč - 5 000 Kč pro  5% slevu, 5 001 - 10 000 Kč 10% sleva..). Uživateli se zobrazuje v detailu produktu a v košíku informativní hláška za kolik je potřeba ještě nakoupit, aby získal vyšší slevu.

Automatický slevový systém pro opakované nákupy

Možnost nastavení procentuální výše slevy pro další nákup. 

Například:
po 3. uhrazené objednávce bude na 4. uplatněna sleva 3%
po 4. uhrazené objednávce bude na 5. uplatněna sleva 4%
po 5. uhrazené objednávce bude do 10. objednávky bude uplatňována sleva 10%

Dvě další možnosti řešení:
1. Slevy pouze pro přihlášené klienty - uživatel po přihlášení bude vidět své zlevněné ceny zboží a za tyto ceny bude zboží vkládat do košíku. Klientovi se v objednávce a faktuře zobrazí informace, že na objednávku byla poskytnuta sleva ve výši xy dle pravidel specifikovaných výše. 

2. Slevy i bez přihlášení, uplatňování slevy probíhá validací v košíku - po dokončení objednávky se provádí validace. Do této části bychom přidali validaci e-mailové adresy klienta a po zjištění varianty slevy by se mu do košíku přidala položka sleva dle výše nastavených pravidel.

Bonusový systém pro nové zákazníky 

Pokud navštíví e-shop nový uživatel, který na stránkách nebyl, vyskočí mu pop-up okno. Pro první nákup získejte 100 Kč slevu, uživatel vloží e-mail a následně se mu zašle slevový kupon do mailu. Vy zároveň získáváte e-mailovou adresu pro možnost práce pomocí e-mailového zpravodaje

 

SLEVOVÉ KUPONY za registraci

Většinou se jedná o nabídku slevového kuponu k prvnímu nákupu. Nejčastěji bývá nabízena sleva 100 Kč. Sleva se nabídne návštěvníkovi e-shopu po zvolené době v modálním okně.

Věrnostní program (slevy pro stálé zákazníky)

Mohu ručně zadat slevu. Více viz zákaznické slevy.

Dárky k objednávce

Systém umožňuje nastavit částku, při které budou k objednávce nabízené dárky zdarma. Zároveň je možné vybrat libovolné produkty, které bude možné použít jako dárky. Můžete si také zvolit, jestli se dárkové produkty budou zobrazovat jako standardní produkty v jiné části e-shopu.

Ukázka zobrazení informace o dárku zdarma v e-shopu. Odkaz vede na e-shop, kde je funkce dárků použita:

Samozřejmostí je možnost rychlé filtrace dárkových produktů v administraci.

Zobrazení dárku zdarma na faktuře nastavíme individuálně podle potřeby provozovatele e-shopu. Je možné nastavit za 0 Kč, 1 Kč nebo popsat jinak.

Výchozí nastavení modulu:

  • informace o dárku zdarma v detailu produktu
  • informace v košíku k nákupu dalšího produktu a tedy překonání obratu
  • výběr dárků v košíku

Funkci si můžete vyzkoušet na e-shopu www.triaelia.cz nebo na našem demu.

Provizní (affiliate) program

Aktuálně využíváme systému třetích stran (affilbox nebo vivnetworks.com). Tyto systémy kvalitně řeší celou administrativu spojenou s výpočtem a vyplácení provizí, případně získáním partnerů. 

ONLINE CHAT

Velmi efektivní nástroj pro okamžitou online komunikaci s potencionálními klienty. Pomocí chatu jste schopni vyřešit řadu otázek uživatele, které mohou ovlivnit jeho rozhodnutí nakoupit. Podmínkou je přítomnost lidského faktoru. V případě, že nemůžete být u pc a řešit tak dotazy, přepne se chat na režim offline a každý dotaz je doručen do vašeho emailu.

 

 

 

Obecné vlastnosti

ProduktY (Zboží)

Filtrace produktů

Značky (výrobci)

Zobrazení produktů a variant

Konfigurátor produktů

Práce s produkty a obsahem

Sklady

Import/Export (propojení)

Velkoobchodní modul

MODUL TVORBY NABÍDEK

Správa objednávek

Nákupní košík

Marketingové nástroje

Exporty a statistiky

Zbožové porovnávače (vyhledávače)

Zpravodaj / Newsletter

  • E-mailová fronta

Mutace a měny

Naše práce je o plánování, spolehlivosti a výsledcích!

Pojďme se setkat,

ukážeme vám, jak díky nám budete na internetu úspěšnější!

Naše práce je o plánování,...