Související (doplňkové) produkty

Související produkty jsou důležitým modulem pro zvýšení marží. Využíváme je většinou pro další prodej souvisejících produktů nebo doporučení maržových produktů, které chcete prodávat. Rozlišujeme je podle způsobu přiřazení na související produkty k jednotlivým položkám e-shopu a související produkty kategorie. 

Související produkty se zobrazují buď v detailu produktu nebo přímo v košíku.

SOUVISEJÍCÍ PRODUKTY K JEDNOTLIVÝM POLOŽKÁM E-SHOPU

V detailu každé e-shopové položky můžete přiřadit libovolné produkty jako související. Můžete přiřadit produkty doplňkové (komplementární) nebo alternativní (substituční). Vždy záleží na vaší zvolené strategii, systém vás nijak neomezuje.

Příklad doplňkových výrobků

K tiskárně jsou doplňkové například delší kabel pro připojení, papíry do tiskárny, náhradní náplně a podobně.

Příklad alternativních výrobků

Zvolíte podobné tiskárny, které zákazníci v této skupině nakupují, případně odpovídající alternativu. 

V případě zájmu můžeme připravit systém*, který bude alternativní související produkty automaticky přiřazovat. Je možné definovat pravidla, například produkty s podobnou cenou, případně podobné produkty u kterých je vyšší marže.

související produkty

SOUVISEJÍCÍ PRODUKTY KATEGORIE

Související produkty kategorie fungují podobně jako související produkty k jednotlivým výrobkům, ale přiřazujete je najednou všem výrobkům ve zvolené kategorii. 

Příklad využití: Ke kategorii klienti často přiřadí nejprodávanější produkty dané kategorie a tyto se zobrazují jako výchozí, tedy pokud nejsou vyplněné individuální související produkty.

Obě metody je možné kombinovat, to znamená, že je možné připravit související produkty kategorii a jen k některým jednotlivým položkám e-shopu přiřadit individuálně související produkty.

SOUVISEJÍCÍ PRODUKTY V KOŠÍKU

Zobrazení souvisejících produktů v košíku může zajímavým způsobem ovlivnit vaše marže. Hlavně u velmi konkurenčních produktů bývá velmi malý prostor pro marže a doplňkovým prodejem můžete vydělat více než na hlavních produktech. Často bývá zmiňován příklad televizí, kdy byla jeden čas marže na HDMI kabelu vyšší, než na celé televizi.

Tyto související produkty se zobrazí potom, co klient "vloží do košíku". Související produkty se zobrazují vždy podle poslední vložené položky.

související produkty v košíku

Obecné vlastnosti

ProduktY (Zboží)

Filtrace produktů

Značky (výrobci)

Zobrazení produktů a variant

Konfigurátor produktů

Práce s produkty a obsahem

Sklady

Import/Export (propojení)

Velkoobchodní modul

MODUL TVORBY NABÍDEK

Správa objednávek

Nákupní košík

Marketingové nástroje

Exporty a statistiky

Zbožové porovnávače (vyhledávače)

Zpravodaj / Newsletter

  • E-mailová fronta

Mutace a měny

Naše práce je o plánování, spolehlivosti a výsledcích!

Pojďme se setkat,

ukážeme vám, jak díky nám budete na internetu úspěšnější!

Naše práce je o plánování,...