Používáme technologie, jako jsou cookies za účelem analýzy návštěvnosti, cílené reklamy a zajištění fungování stránek. Více informací o ochraně osobních údajů

Jak založit firemní profil

Firemní profil na LinkedIn

Založení účtu

Firemní profil může založit pouze fyzická osoba přes osobní účet. Není možné založit firemní účet přímo.

K založení účtu klikněte na “Produkty” a úplně dole v nabídce na “Vytvořit stránku společnosti.” 

V dalších krocích už vás LinkedIn navede. 

Správci 

Osoba, která založí firemní účet, je automaticky správcem a může přidat další osoby jako další správce. Ale pozor! LinkedIn nerozlišuje úrovně správcovství, tzn. že všichni mají stejná práva, např. i odebrat druhé osobě práva správce.

K přidání správce musíte být s danou osobou v přímém spojení. (úroveň 1)


 

Přepnutí mezi osobní a firemní stránkou

Na firemní stránku se přepnete, když kliknete na ikonu “Domů” a po levé straně se vám ukáže váš profil a pod ním firemní stránka (popř. víc firemních stránek, které vyberete šedivou šipkou).


 

Jak by měl vypadat firemní profil

Firemní profil má 5 hlavních částí (z pohledu člena LinkedIn, nikoliv správce)

  • Hlavička profilu
  • Záložka Domů - feed s příspěvky 
  • Záložka O nás - informace o firmě, kontaktní údaje, specifikaci oboru, typ firmy, lokalita
  • Záložka Práce
  • Záložka Lidé

 

Při nastavování jednotlivých částí musíte být přepnutí do nastavení správce. Přepnutí mezi správcem stránky a členem LinkedIn přepnete v horní části. 

Hlavička firemního profilu

Hlavní prvky firemního profilu jsou: 

  • úvodní fotka - slaďte úvodní fotku s vizuálem firmy nebo nechte nahlédnout do firemní kultury
  • název firmy - název firmy by měl samozřejmě korespondovat s názvem firmy v obchodním rejstříku
  • motto - napište co je vaším mottem nebo popište, co děláte
  • logo firmy - vložte logo firmy, ideálně přizpůsobené prostoru, samozřejmě pokud to logomanuál dovolí

 

 

Záložka Domů - Feed s příspěvky

Jak tvořit příspěvky vám napoví odpovědi na následující tři časté otázky.

Jaké příspěvky přidávat na LinkedIn? 

LinkedIn je profesní síť, je tedy vhodné přidávat příspěvky o profesním životě firmy. 

  • Pracovní příležitosti
  • Příspěvky o firemní kultuře
  • Úspěchy zaměstnanců 
  • Informace o daném pracovním odvětví
  • Příspěvky o tom, co se děje kolem firmy, kdo jste a co děláte

Často se ptáte, zda můžete příspěvky z Facebooku dát i na LinkedIn? 

  • Pokud se týkají firmy, tak samozřejmě ano, hlavně udržujte profil aktivní.
  • Tip: Nepoužívejte tolik emoji, jako na Facebooku.

Jak často přidávat příspěvky

  • Počet příspěvků je na vás, ale stanovte si pravidelnost a buďte aktivní (1x týdně, 1x za 14 dní, 1x měsíčně).
     

Záložka O nás

Firemní profil nabízí možnost popsat blíže danou společnost. Pro nastavení musíte kliknout na úpravu “tužku”, přímo v hlavičce profilu vpravo (v bílém poli). V tomto rozhraní upravíte jak hlavičku, tak záložku O nás.

  • Přehled - popište svou firmu několika větami, vyzdvihněte vše důležité
  • Web - zadejte URL adresu webu
  • Obor - vyberte obor podnikání z výběru
  • Velikost společnosti - vyberte počet zaměstnanců
  • Typ - vyberte typ společnosti
  • Datum založení - zadejte rok založení
  • Speciální zkušenosti - přidejte několik specializací
     

Záložka Lidé

V této části profilu se uživatelům zobrazí, kde vaši zaměstnanci bydlí a jakou studovali vysokou školu. Zobrazované informace nijak neovlivníte. Pouze kontaktováním daného člověka.

Záložka Život ve společnosti (placená)

LinkedIn nabízí možnost přidat sekci Život ve společnosti a to zakoupením prémiového účtu. V sekci je pak možné přidat text, obrázky a videa o životě ve vaší firmě.
 

Záložka Práce

V této záložce se uživatelům zobrazí vámi zveřejněné pracovní příležitosti. Jen pozor, příležitosti lze zveřejnit pouze při zaplacení reklamy. Pokud nechcete za reklamu platit, můžete pracovní nabídku zveřejnit ve feedu svých příspěvků. 

Jak nastavit pracovní příležitost (pouze placené)

V horní liště kliknete na ikonu “Práce” a dále na “Zveřejnit pracovní příležitost”. Nastavení příležitosti vás provede LinkedIn snadno a v posledním kroku bude vyžadovat platbu.
 

Nenašli jste, co jste hledali?

Položení dotazu

Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.

Odesláním beru na vědomí zpracování osobních údajů