Napsali o nás:
„Online marketing největšího prodejce vozů v západních Čechách, Autocentra Jan Šmucler, zajišťuje od roku 2015 plzeňské ANT studio. Atraktivitu klientovy prezentace měli v úmyslu postavit na výjimečných fotografiích odlišujících ji od konkurence. Této práce se chopil fotogra Petr Ježek a v současnosti ANT studio pro Autocentrum Jan Šmucler zajištuje fotografování showroomu, vozů i kulturních akcí. Spolupráce na fotografiích začala v září 2017 a od té doby ušli velký kus cesty.
Snímky podpořily růst zájmu klientů i fanoušků v rámci sociálních sítí, posloužily k marketingovým účelům (tiskoviny, kampaně) či tvorbě billboardů a jsou tak profesionální, že je používají i přimo v SEATu. Kromě fotografií v ANT studiu sjednotili též celou identitu Facebooku, díky Instastories ještě pordpořili zájem potenciálních zákazníků pohledem do zákulisí (firmy, akcí, focení) a vytvořili také reklamní spot běžící na kostce na plzeňském stadionu.
“Spolupráce s ANT studiem posunula náš on-line marketing do úplně jiné dimenze. Nejenže si dnes troufáme na projekty, na které bychom si sami nikdy netroufli, ale v klucích z ANT studia jsme našli i spřízněné duše a je poznat, že vše kolem auto-moto témat je opravdu baví :-)”, uvedla Kateřina Rojková z marketingu autocentra.
ANT studio má nyní kolem 40 lidí a primárně se zaměřuje na internetové prezentace (vytvořili např. i stránky dalšího autocentra – www.dajbych.cz) a kampaně. Za posledních 10 let vytvořili více než tisíc prezentací.“