Výpočet ziskovosti e-shopu - budete vydělávat?

Kalkulátor vám může pomoci odpovědět na otázky spojené s rentabilitou e-shopu. Doporučujeme srovnat si na internetu předem ceny prodávaných produktů a získat tak informace o reálné marži.

měsíců

Náklady na pořízení e-shopu jsou často tím prvním s čím se setkáte. Nejčastěji se uvádí životnost technického řešení e-shopu 24 měsíců. Životnost našeho řešení je delší, ale po dvou letech většina našich klientů chce investovat do řešení více a e-shop dále vylepšovat.

Odhad objednávek, které měsíčně vyřídíte s níže uvedenými náklady. Toto číslo má výrazný vliv na ziskovost.

Podle sortimentu zadejte průměrnou hodnotu objednávky. Každý sortiment bývá nakupován v jiném množství.

Součin počtu objednávek a marže.

%

Hrubý zisk z jedné objednávky v procentech. Neodečítejte náklady na balení a expedici, ty odečteme dále. V tomto čísle také můžete zohlednit to, že se vaši zákazníci automaticky vracejí a trochu zvýšit hodnotu.

Zisk bez započtení dalších nákladů.


Součet nákladů na dopravu a expedici s průměrnými marketingovými náklady na získání jedné objednávky.

Náklady na zabalení a odeslání produktu. Uveďte nižší číslo v případě, že doprava a platba je klientem hrazena zvlášť. Uveďte odhad v případě, že část nákupů má dopravu zdarma. Nezapočítávejte náklady na personál, ty započteme níže. Náklady můžete snížit snížením možností volby doprav nebo zvýšením počtu objednávek.

Náklady na získání jedné objednávky. Odhad nákladů do budoucí reklamy. Například do PPC kampaní a podobně. Nezapomeňte: Zvýšení konverze e-shopu může výrazně snížit náklady na jednu objednávku!

Součin počtu objednávek a nákladů na získání a odeslání jedné objednávky.


Zadejte náklady spojené s provozem e-shopu. Náklady na personál, pronájem skladovacích prostor a podobně.

Náklady na výrobu e-shopu. V případě pronájmu uveďte součet měsíčních splátek v průběhu dvou let.


Provozní náklady, náklady na objednávku a výrobu e-shopu.

Odhad měsíčního zisku. Pokud je číslo záporné, jste ve ztrátě a je třeba zvýšit počet objednávek nebo snížit náklady.

Náklady na výrobu e-shopu tvoří v tomto případě cca 0% celkových měsíčních nákladů, ale kvalitní řešení může výrazně snížit měsíční náklady na provoz!

Další parametry, které doporučujeme zvážit před realizací e-shopu:

  • Náklady na zboží které bude nutné držet skladem.
  • Náklady na reklamace a vrácené zboží.
  • Náklady na plnění obsahu a fotografie produktů.
Naše práce je o plánování, spolehlivosti a výsledcích!

Pojďme se setkat,

ukážeme vám, jak díky nám budete na internetu úspěšnější!

Naše práce je o plánování,...