Instagram

Jak založit účet na Instagramu

Kdo v dnešní době “instáč“ nemá, jako by nebyl. Jeho popularita roste a na světě ho používá už přes miliardu uživatelů. Je to především vizuální platforma, která lidi baví a inspiruje je. Pojďte s dobou! Nevíte, jak si účet založit? Poradíme, jak na to.

Recept na úspěšný Instagramový profil

Zaregistrovat Instagramový účet je jedna věc, aby ostatní zaujal je věc druhá. K úspěšnému Instagramu patří i takové základy, jako je výběr vhodného uživatelského jména, profilového obrázku nebo krátkého popisku o vás (bio). V tomto příspěvku se zaměříme právě na to, jak Instagram nastavit od nuly, aby fungoval tak, jak má.

Krok první: Registrace na Instagramu

Založení Instagramu není žádná složitá věc. Navíc je zadarmo a zvládne to opravdu každý. Instagram je především mobilní aplikace, ale můžete se s ním setkat i na PC. Pro registraci účtu využijeme právě mobilní aplikaci, která je sama velmi přehledná a říká nám, jak postupovat.

Nejprve si aplikaci stáhněte na Google Play nebo App Store. Dále na řadu přichází registrace pomocí vašeho e-mailu nebo již existujícího účtu na Facebooku.

Krok druhý: Výběr vhodného uživatelského jména a hesla

Uživatelské jméno by mělo být zapamatovatelné, výstižné a co nejkratší. Ideálně by vás mělo spojovat s tím, co děláte. Můžete použít vaši přezdívku, název brandu, ale i vaše reálné jméno. Tak například my mravenci používáme antstudiocz.

Co když je uživatelské jméno zabrané?

To se samozřejmě může stát. Sama aplikace vám nabídne jiné možnosti jména, které jsou volné. Navíc jméno nemusíte mít navěky, lze ho kdykoliv libovolně vyměnit. Jen na časté změny pozor, pro ostatní je to matoucí a nemuseli by vás pak dohledat.

Nezapomeňte vyplnit i vaše celé jméno, abyste k dohledání byli o kus blíž.  Pokud chcete sílu Instagramu využít naplno, můžete za své jméno napsat i v čem podnikáte (např. Jan Novák - realitní makléř). Když pak někdo bude hledat na Instagramu realitního makléře, může najít právě vás. 

A samozřejmě nezapomeňte na nastavení vhodného hesla, ať se na váš účet nikdo nedostane. 

 

 

Krok třetí: Co nesmí chybět v popisku

Proces registrace máme za sebou. A co dál? Teď přichází na scénu nastavení vhodného profilového obrázku a vyplnění bia

Co je to bio a co tam psát?

Bio je určeno na krátký popisek, kde najdete to nejpodstatnější. K dispozici máte 150 znaků a můžete ho nastavit v sekci upravit profil.  Napište sem jednoduché sdělení - něco, co přímo bude vystihovat vás a váš instagramový profil. Můžete sem napsat co vás baví, v čem podnikáte, co máte nejraději za jídlo, meze se nekladou. Nebojte používat emoji, ať je bio veselejší. Pokud vlastníte web, je to vhodná příležitost, jak se tady ukázat pomocí odkazu, který přidáte jako URL adresu. Můžete sem hodit odkaz třeba i na váš YouTube kanál. Bio můžete měnit a upravovat neomezeně. 

 

Krok čtvrtý: Výběr vhodného profilového obrázku

I profilový obrázek o vás ledacos vypovídá a určitě si jej nastavte. I když je ve vyhledávání malinký, vždy působí příjemněji, když ho máte. Firmy nemusí dlouho přemýšlet - do profilového obrázku si nastaví logo nebo obrázek produktu.

Ostatním poradíme, aby vždy mysleli dopředu na to, že profilový obrázek má tvar kruhové ikony, může být proto problém, aby bylo vidět vše, co si přejete. S výměnou obrázku je to jako s uživatelským jménem, můžete ho měnit kdykoliv, ale častá změna se nedoporučuje. 

 

 

Krok pátý: Obsah

Základ bychom měli nastavený. Ale co dál? Instagram je vizuální platforma, kde se můžete ukázat, lidi pobavit a inspirovat sebe i ostatní kolem. Obsah - tedy fotky a videa, se ukládají do feedu. Základ je, aby byly konzistentní (sjednocené). 

Zajimá vás, jak na Instagramu získat followery? O tom se můžete dočíst zde.

Nevíte si rady, jak tvořit poutavý Instagram? Potřebujete jej nastavit od A do Z? Přihlaste se na naše školení. 

Chcete poradit s Instagramem?

Ovzvěte se, abychom zjistili vaše problémy a potřeby.

Položení dotazu

Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.

Odesláním beru na vědomí zpracování osobních údajů