Co u nás budeš dělat
- Staneš se tváří ANT studia a přivedeš velké firmy, o které se skvěle postaráme.
- Můžeš převzít a aktivně rozvíjet i část našich stávajících klientů.
- Tvým úkolem bude seznámit klienty s ANT studiem a získat jejich potřeby a cíle. Klient pro tebe bude na prvním místě.
- Budeš komunikovat jak s klienty, tak s kolegy.
- Díky zkušenému týmu online profíků budeš poté dodávat ideální řešení.
- Postaráš se o to, aby nás klienti vnímali tak, jako bychom byli součástí jejich firmy.
- Klient pro tebe bude na prvním místě.
Co nabídneme tobě?
- 4denní pracovní týden. Máme volné pátky. O den méně práce, při stejném finančním ohodnocení.
- Čas na odpočinek. Chceme, abys byl odpočatý, měl čas na koníčky, seberozvoj a udržel si drive a nadšení. Dobít baterky můžeš třeba při cestách firemním karavanem, který ti rádi půjčíme.
- Práci v největší online agentuře západních Čech. Čekají tě zajímavé projekty, výzvy a profesní růst.
- Motivační odměna za tvé dovednosti. Čím více se ti bude obchodně dařit, tím vyšší výdělek můžeš očekávat.
- Náboj a podporu. V týmu se navzájem motivujeme a pomáháme si. A co nezvládneme my, dokáže osobní kouč, který ti bude k dispozici.
- Tým s obrovským potenciálem. Opakovaně máme rekordní výsledky a ty se na tom budeš podílet.
- Možnost práce z domova. Každý někdy potřebujeme zůstat na „HO“. Tady to není problém.
- Pohodové pracovní prostředí. Mezi tvými plzeňskými kolegy se ti bude líbit. To prostě víme. Přesvědč se!
„V ANT studiu pečuje o naše klienty šikovný tým specialistů, se kterými je skvělé nejen pracovat, ale i sportovat nebo vyrazit za zábavou. Vzájemně se vzděláváme a pomáháme si. Nikdo nenechá ve štychu ani tebe, ani své kolegy nebo klienty. Jestli cítíš, že je to pro tebe to pravé, budeme rádi, když se k nám přidáš.“
Honza, Chief Sales Officer
Co bys měl ovládat
- Mít dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti a dovedeš od klienta získat potřeby, cíle a kvalitní zadání.
- Umět naslouchat, přemýšlet, vcítit se do potřeb klienta a díky tomu mu pak pomáhat v online světě.
- Být zkušený obchodník, kterého baví aktivní obchod. Chceš, aby o tvé klienty bylo skvěle postaráno.
- Jsi proklientsky orientovaný a dokážeš v klidu jednat a navrhovat řešení win-win.
- Jsi týmový hráč, který si chce prohloubit znalosti (nejen) v online marketingu.
- Jsi spolehlivý. Co slíbíš, to dodržíš.
- Dovedeš se na věc podívat z různých úhlů.
- Pojmy jako Google Analytics, SEO, PPC, RTB, zbožové srovnávače, redakční systémy atd. ti nejsou neznámé.
- A v neposlední řadě – umíš si stanovit priority.
- Uvítáme, když budeš aktivně přicházet s novými nápady a příležitostmi.
Koho určitě nehledáme
Morouse a „negáče“ bez empatie, který neumí pochválit a rád sóluje. Všechno zná nejlépe a nerad se rozvíjí. Nedokáže přiznat svou chybu a přijmout kritiku. Důslednost a trpělivost je jeho nepřítelem.
Kdo bys měl být
Pohodář a spolehlivý parťák, upřímnost a férovost je ti vlastní. Jsi kliďas s vlastním názorem. Umíš motivovat sebe i tým k dosažení cílů. Jsi empatický a rozumíš potřebám lidí. Své zkušenosti rád předáváš dál. Máš smysl pro humor a nebojíš se ho použít. Komunikace v rámci týmu nebo s klienty ti nedělá problém. Chyby tě nerozhodí, umíš se z nich poučit a zajistit, aby se už příště neopakovaly.