Co u nás budeš dělat?
Co budeš chtít! Pokud při tom zvládneš:
- Navrhovat strategii propagace v PPC, realizovat nové kampaně, zpracovávat PPC audity.
- Rozvíjet klienty v PPC správě.
- Plnit předem stanovené KPI.
- Neustále hledat nové příležitosti, jak naše PPC služby posunout a tím ještě lépe pomáhat prodávat našim klientům online.
Co nabídneme tobě?
Samozřejmě peníze a další klasiku, kterou najdeš i jinde. Jenže my navíc přihazujeme:
- 4denní pracovní týden: ani o hodinu víc, ani o groš míň.
- Příjemné pracovní prostředí v Plzni.
- Možnost práce z domova.
- Profíky, od kterých se můžeš učit, včetně možnosti osobního kouče.
- Práci na zajímavých projektech v největší online agentuře v západních Čechách.
- Skvělé kafe, čaj a legraci.
Hledám do našeho týmu zkušeného parťáka, který s námi potáhne za jeden provaz. Hledám někoho, kdo klidně řekne nevím, ale bude hledat veškeré možnosti, jak kampaně i klienty neustále posouvat.
Jsme agentura, která má s PPC mnohaleté zkušenosti a víme, že jsou základním stavebním kamenem online marketingového mixu a většiny marketingových strategii. Nesplňuješ výše uvedené podmínky na 100 %, i tak si myslíš, že máš co nabídnout? Napiš nám.
Martin, Head of PPC
Co bys měl ovládat
- Perfektně ovládáš Google Ads, Sklik, GMC, GA (výhodou GTM, GSC, PPC Bee, Microsoft Ads, Zbozi.cz, Heureka.cz).
- Efektivně zvládáš PPC správu s důrazem na přidanou hodnotu pro klienta a dodržováním KPI.
- Zvládáš vytvořit návrh strategie v PPC pro nového i stávajícího klienta.
- Nebojíš se výsledky své práce odprezentovat.
- Zvládáš rozsáhlý PPC audit s vyššími počty kampaní napříč systémy.
- Dokážeš si zorganizovat práci a neřešíš mikromanagement.
- Chápeš, proč jsou PPC důležité a jakou roli hrají v online propagaci.
- Přicházíš s návrhy, jak posouvat výkonnost a eliminovat neefektivní činnosti.
- Máš přesah i do ostatních online kanálů.
Koho určitě nehledáme
Morouse a „negáče“ bez empatie, který neumí pochválit a rád sóluje. Všechno zná nejlépe a nerad se rozvíjí. Nedokáže přiznat svou chybu a přijmout kritiku. Důslednost a trpělivost je jeho nepřítelem.
Kdo bys měl být
Pohodář a spolehlivý parťák, upřímnost a férovost je ti vlastní. Jsi kliďas s vlastním názorem. Pomyšlení, že v PPC něco neznáš, ti nedá spát a neustále hledáš možnosti, jak kampaně posouvat. Své zkušenosti rád předáváš dál. Máš smysl pro humor a nebojíš se ho použít.
Komunikace v rámci týmu nebo s klienty ti nedělá problém. Složitých projektů se nezalekneš, bereš je jako výzvu a příležitost naučit se něco nového.