Co u nás budeš dělat?
- Vymýšlet marketingové strategie, plány a navrhovat nejlepší možné řešení, které naplňuje potřeby klientů.
- Řídit marketingové projekty našich klientů podle nastavených rozpočtů, cílů a strategie.
- Pozvedneš marketingové projekty a kampaně na vyšší kreativní úroveň.
- Spolupracovat s realizačním týmem.
- Pomůžeš s námi prodávat online díky svým neotřelým nápadům.
Jestli jsi proaktivní tvůrčí duše s přesahy do marketingových kanálů, jsme otevřeni kompromisu nad přesnými podmínkami a náplní tvé práce.
Co nabídneme tobě?
Samozřejmě peníze a další klasiku, kterou najdeš i jinde. Jenže my navíc přihazujeme:
- 4denní pracovní týden: ani o hodinu víc, ani o groš míň.
- Příjemné pracovní prostředí v Plzni.
- Možnost práce z domova.
- Profíky, od kterých se můžeš učit, včetně možnosti osobního kouče.
- Práci na zajímavých projektech v největší online agentuře v západních Čechách.
- Skvělé kafe, čaj a legraci.
Ahoj, hledám parťáka, který si vezme pod křídla marketingové projekty, bude vytvářet kreativní marketingové strategie a půjde s námi za naší vizí. Hledám někoho, kdo má drive, je tvůrčí osobnost a umí se pro práci nadchnout. Za to nabízím super partu, 4denní pracovní týden a šéfa, který očekává ty nejlepší výsledky, ale ví, že bez chyb nic nového nevzniká. Jdeš do toho? Napiš.
Jirka, Chief Marketing Officer
Co bys měl ovládat
- Máš superschopnost zjistit potřeby klienta a přetavit je do tvůrčího řešení.
- Víš, jak fungují různé marketingové kanály a kdy je použít.
- Máš přesah do online businessu a udržuješ si přehled v online trendech.
- Nápady na rozvoj klientova podnikání, kampaní, konceptů sypeš z rukávu.
- Hledáš a navrhuješ nápaditá a zároveň jednoduchá řešení, která nadchnou klienta.
- Zadáváš SMART úkoly a umíš si zkontrolovat výstup.
- Je na tebe za všech okolností spoleh, jsi parťák a týmový hráč.
Koho určitě nehledáme
Morouse a „negáče“ bez empatie, který neumí pochválit a rád sóluje. Všechno zná nejlépe a nerad se rozvíjí. Nedokáže přiznat svou chybu a přijmout kritiku. Důslednost a trpělivost je jeho nepřítelem.
Kdo bys měl být
Projektový manažer, který umí navrhnout marketingovou strategii, uvést ji do praxe a odřídit si celý projekt.
Pohodář se smyslem pro humor, co se nebere tak vážně a na nic si nehraje. Upřímnost a férovost jsou ti vlastní. Empatie, naslouchání a porozumění potřebám lidí jsou pro tebe základem komunikace. Touha dozvídat se nové věci, posouvat se a vidět za sebou skvělé výsledky je ti vlastní. Máš už roky praxe za sebou, takže se pyšníš seniorní nálepkou. Tvé návrhy dávají hlavu a patu. Nebojíš se promluvit do davu a odprezentovat své výsledky.