Zavřít
facebook-pjt twitter-pjt instagram-pjt
BLOG

ANT studio na Czech Online Expo 2019

BLOG

ANT studio na Czech Online Expo 2019

BLOG

ANT studio na Czech Online Expo 2019

BLOG

ANT studio na Czech Online Expo 2019

Poslední březnový, ale i první pekelně slunný jarní víkend, se nesl ve znamení vzdělávání, poznávání nových trendů a možností v online marketingu a celé online sféře. A protože 100+ vystavovatelů a více než 120 odborných přednášek a konferencí je na jednoho mravence dost, vyrazili jsme v silné sestavě. Na nádraží jsme posbírali naše specialisty na marketing, PPCčkaře, SEOkluka, tým na sociální sítě, zbožáka, copywriterku, e-mailing mastera i realizátory e-commerce a supportní složku. Všichni jeli plnit své hlavy vším, co vám pomůže lépe, více a efektivněji prodávat online.

Dveře do studnice online vědomostí otevřeny

Pražské Výstaviště v Holešovicích otevřelo své brány cca šesti tisícům lidí, kteří si chtějí předávat zkušenosti a navazovat nejen pracovní vztahy. Označení největší vzdělávací akce pro online patří #COE2019 zcela právem. Hned, co nás hala pohltila, rozprchli jsme se tam, kam nás naše profesní srdce táhlo. Nemá cenu psát, co všechno jsme vyslechli, kolik stránek poznámek jsme si odvezli a kolik informací v nás zůstalo. Vypíchnu věci, které nás zaujaly nejvíce, jak tématem, tak podáním. Někteří speakeři měli opravdový drive. Zdravíme Petru Stupkovou a Jana Junka, ti nás doslova okouzlili.

První várka nových zkušeností

Pátek devětadvacátého se odehrával ve znamení e-commerce, e-shopů, supportu, digi HR, logistiky a dalších summitů, kde i zkušená hlava zjistí nové a dosud neznalé. Zatímco kolegové drtili PPC, jak nakopnout e-shop, praktické rady do kampaní, pokročilé optimalizace, instagramové trendy, influencing marketing, zbožové srovnávače nebo GAčka, já jsem se vrhla prozkoumávat UX a CROJak poznat své zákazníky? Rozumí zákazníci vašemu webu? Nebo proč “ošklivé weby” fungují? Kolik času stráví průměrný spotřebitel na homepage? Na tyhle otázky už známe odpovědi a věřte, že se dají aplikovat v celém obsahovém marketingu, nejen v UX.

Lovebrandy, sociální sítě, hlavy plné informací

Den druhý, výrazně náročnější, neboť by jeden nevěřil, kolik se toho dá naběhat po Výstavišti, nás naučil jak expandovat do zahraničí, podmanit si obsah a ukočírovat sociální sítě. Za SEO jsme zhltli novinky v linkbuildingu, budoucnost hlasového vyhledávání, social summit nás obohatil o trendy ve FB reklamě, kouzlo spolupráce s influencery a ještě více jsme zabředli do toho, jak díky sociálním sítím budovat lovebrand. To je věc, které se u klientů věnujeme a jdeme do toho naplno. Cílení, testování, psychologie ceny, tvarová psychologie webdesignu, využití fotorobotů, to všechno jsme hrnuli do svých notebooků. Nejvíce nás zaujala přednáška od Tomáše Javůrka z ROI Hunteru. Získali jsme zajímavé informace, které nám pomohou optimalizovat výkon reklam na Facebooku, k radosti naší i vaší.

Trocha právnických znalostí

Zajímavé a zásadní téma pro všechny webaře a e-shopaře zní: Jak si při tvorbě obsahu krýt záda. A jak je krýt klientům. Na co si dát pozor a za jaký obsah už můžete dostat pořádně za uši. Neboť i online svět může být někdy tenký led. Jak pomocí copy podpořit vaši značku? A jak to dělat naprosto korektně? To už umíme zase o něco lépe!

Krásy Prahy na závěr

Když už jsme v té Praze byli, využili jsme krásného počasí, prošli staré centrum a loudavým krokem došli až k apartmánu, kde jsme složili své hlavy. Samozřejmě po skvělé baště a nějakém tom drinku, protože nejen prací a vědomostmi mravenec je živ. A závěr? Jezděte na konference a přednášky! Spoustu se toho naučíte, poznáte komunitu a kolegy (i konkurenty). A zjistíte, že váš tým, o kterém jste si doteď mysleli, že je skvělý, je ještě skvělejší. Tak zase za rok, děkujeme, přijedeme.

Za mravenčí výpravu

 Barbora Otrubová – mravenec na copy

Související služby

WordPress Lightbox