PŘÍPADOVÁ STUDIE - ONLINE MARKETING

Dobýváme online svět pro Autocentrum Jan Šmucler

Několikanásobný nárůst počtu fanoušků na sociálních sítích, výkonný marketing, velký skok v prezentaci největšího prodejce vozů na západě Čech. To je jen zlomek toho, co přináší spolupráce Autocentra Jan Šmucler a marketingového týmu ANT studia.

Přes 25 let lásky k automobilům

Autocentrum Jan Šmucler s.r.o. je společnost, která funguje už více než čtvrt století. Přiváží to nejlepší ze stájí SEAT, Volkswagen, Škoda, Cupra a Honda Auto i Moto. Prodejem a servisem vozů, několika pobočkami a showroomy, autorizovanou klempírnou a lakovnou to rozhodně nekončí. Šmucleři se pouštějí i do velkých akcí, jako je Auto Moto Show a získávají řadu významných klientů. Jsme rádi, že jsme součástí jejich prezentace v online světě, a to už od roku 2015.
 

Cíl: Přivést nové zákazníky a stále bavit ty staré

V Autocentru Jan Šmucler potřebovali posilu, která rozhýbe sociální sítě, rozjede blog, bude se pravidelně starat o správu obsahu webu a kompletní online marketing. Aby byli vidět, bylo o nich slyšet a mohli se pouštět i do věcí nad rámec své práce. A jako partnera si vybrali nás.

Kluci z ANTu se umí ponořit až na dno. Brzy jsme získali pocit, že rozumí našim potřebám a nebojí si o problematice zjistit informace. Také se nenechají jen tak odbýt a zpovídají nás, dokud z nás nedostanou potřebné odpovědi. Kluci jsou současně trpěliví a dokáží vysvětlit spoustu zákoutí online marketingu i pro amatéry v této oblasti.

Začátek spolupráce nemusí být růžový

Samotný rozjezd naší práce potřeboval marketingový plán, který se neobejde bez stanovení cílů a potřeb. To byl i moment, kdy to podle p. Rojkové, marketingové manažerky Autocentra Jan Šmucler, lehce skřípalo. Nerozuměli, k čemu je to dobré a na co to potřebujeme. Postupem času jsme se ale naladili na stejnou vlnu cílů, jejich plnění a vyhodnocování.

My jsme věděli, co chceme říct světu a kluci nám pomohli s tím, jak to sdělit potenciálním zákazníkům.

Ale každý problém má své řešení

Bylo potřeba vrhnout se do problematiky SEO a PPC kampaní. Správu těchto marketingových nástrojů do té doby neměli v Autocentru zajištěnou. Staráme se tedy o to, aby byly všechny pobočky Autocentra Jan Šmucler vidět na internetu, aby se o všech akcích a novinkách vědělo a jejich obsah měl co největší dosah. Ve velkém připravujeme PPC kampaně, staráme se o lokální SEO, zajišťujeme remarketing, RTB reklamu a vše, co si přejí a potřebují.

V Autocentru Jan Šmucler si nás vybrali na základě doporučení a díky vzájemné důvěře, kterou jsme si vybudovali, nám to jde skvěle od ruky. A co na nás oceňují?

Reagují na naše potřeby. Přináší nové nápady a myšlenky. Jsou pro každý náš nápad (skoro :-))

Šmuclery posouváme kupředu

Rozjeli jsme ŠmuclerBlog, spravujeme obsah webu, vymýšlíme, jak stále více bavit uživatele sociálních sítí a jak jim servírovat poutavé příspěvky. Propagujeme, nastavujeme, vyhodnocujeme, fotíme jako o život

Společně s Autocentrem Jan Šmucler jsme stáli u zrodu sekce auta.heureka.cz, kde měli právě oni jako jeden z prvních autosalonů v Česku nabídku cca 500 vozů.

Stejně dobře nám funguje také dynamický remarketing na skladové i ojeté vozy. Kampaně mají velký dosah a lidé vidí v bannerech konkrétní nabídky vozů, které si prohlíželi. A to včetně obrázků.

Také předem vytipováváme významné akce, představení nových vozů a důležité milníky. Můžeme tak včas připravit mediaplán na další sezónu. Každé dva týdny se pravidelně potkáváme a probíráme, co potřebujeme nebo co by si klient přál. Přednostně řešíme požadavky a snažíme se být týmu z Autocentra stále po ruce.

Čísla se zvedají, spolupráce nese ovoce

Dobrý pocit ze spolupráce nestačí a je třeba mít měřitelné výsledky. V případě Autocentra Jan Šmucler se nejvíce projevil nárůst fanoušků -  počtu sledujících na Facebooku. Zvedají se čísla dosahu příspěvků i reakce fanoušků na ně. K tomu přispívá nejen naše aktivní správa a propagace sociálních sítí, ale i fotky, videa a bannery, které do nich připravujeme. Fotografie od našeho fotografa se líbí tolik, že je používají i v samotném SEATu a setkat se s nimi můžete i offline, třeba na billboardech.


„Důvěra a vzájemný respekt, naslouchání našim potřebám, snaha pomoci a odvaha zkoušet i nové věci. Ochota se dělit o nápady a sdílení informací.“  To jsou důvody, pro které by nás u Šmuclerů doporučili dál.

Co na naši práci Šmucleři říkají?

„Spolupráce s ANT studiem posunula náš online marketing do úplně jiné dimenze. Nejenže si dnes troufáme na projekty, na které bychom si sami nikdy netroufli, ale v klucích z ANT studia jsme našli i spřízněné duše a je poznat, že je vše kolem auto-moto témat opravdu baví.“

Kateřina Rojková, marketingová manažerka Autocentrum Jan Šmucler

Postaráme se o váš online
marketing se vším všudy

 Napište nám na info@antstudio.cz 
nebo zavolejte na +420 774 828 242.

 

Chci kompletní marketing od mravenců

Online to umíme!

Využijte vše, co jsme se naučili a buďte dalšími, komu jsme pomohli.

Chcete vidět více?

Prohlédnout další

Online marketing pro DinoParky v ČR

Jsme certifikovaný Google Partner

Jezdíme na konference a vzděláváme se

Online propagace velkého e-shopu ATAN nábytek

Máme certifikované specialisty Collabim

Položení dotazu

Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.

Odesláním beru na vědomí zpracování osobních údajů