Má význam koupě další domény?

 

Často se setkáváme s dotazy na koupi další domény - k hlavní doméně se pořizuje další doména, kterou by klient mohl podpořit své podnikání. Existuje několik základních parametrů, kterých byste se měli při koupi všímat, a které vám pomohou vyhodnotit, zda koupě další domény má smysl nebo ne. Konkrétně se zaměřte na to, zda:

 

  • doména má dobrý odkazový profil,
  • doména má historii,
  • na doméně byl relevantní obsah k vašemu podnikání.

 

Pokud chcete mít úspěšný další web a nezačínat od nuly, nejdůležitější je portfolio zpětných odkazů. Pro vyhodnocení kvality odkazového profilu můžete využít nástroj Majestic SEO, který, mimo jiné, kvalitu odkazů vyhodnocuje.

Vyhodnocení výstupů z Majestic SEO

Majestic zobrazuje kvalitu zpětných odkazů v bodech, kde by měly být oba základní údaje (Trust Flow a Citation Flow) vyvážené a měly by dosahovat vyšších hodnot než váš současný web. Důležité údaje jsou také v počtu odkazujících domén (neboli Reffering Domains, díky kterým zjistíte počet dalších domén, které na danou stánku odkazují) a celkový počet odkazů (External Backlinks).

Výsledek nabízené domény:

V porovnání s vaší doménou:

Na první pohled vidíte, zda-li je současný web silnější či nikoli. Pokud chcete vybudovat konkurenceschopný web na nové doméně, budete muset investovat hodně času a peněz. 

V uvedeném případě je lepší investovat do vaší značky, tedy do vaší domény.

Nejste si jisti, zda-li novou doménu pořídit a investovat do rozvoje obsahu? Napište nám.

Položení dotazu

Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.

Odesláním beru na vědomí zpracování osobních údajů