Ostatní

#2

Možnosti vzdálené podpory – sdílení obrazovky

Někdy s vámi potřebujeme sdílet naši obrazovku, na této obrazovce následně ukazujeme potřebné detaily nebo provádíme školení. Díky tomu můžeme sdělit myšlenky rychleji, přesněji, bez nutnosti návštěvy a tím vám šetříme náklady. Někdy naopak...


#4

Budu moci změnit dodavatele pokud mi dodáte web nebo e-shop?

Ano, i v případě, že bude váš web nebo e-shop řešen na našem systému, můžete kdykoliv změnit dodavatele. Jakýkoliv jiný dodavatel by měl být schopen webové stránky dále udržovat a vylepšovat. Používáme přísná pravidla pro oddělení řídícího kódu od...


#5

Má význam koupě další domény?

Často se setkáváme s dotazy na koupi další domény - k hlavní doméně se pořizuje další doména, kterou by klient mohl podpořit své podnikání. Existuje několik základních parametrů, kterých byste se měli při koupi všímat, a které vám pomohou...


#6

Kolik lidí chodí na váš web z mobilu a jaká data vyhodnocovat?

Sledujete, jak vám na webu nebo e-shopu roste podíl návštěv z mobilů oproti ostatním zařízením? Nebo byste to chtěli vědět, ale nevíte, kde tyto údaje dohledat? Pak jste tu správně. Správné vyhodnocování je důležité, stejně jako tvorba obsahu na...


#7

Jak si nastavím - prohlédnu e-maily?

Záleží na tom, jaké e-maily od nás máte, nejčastěji používáme dvě řešení (Více informací):  Standardní e-maily k webhostingu E-mailový klient jako je Outlook, Thunderbird a podobně si nastavte s těmito údaji. Přesné znění a hesla vám vždy...


Naše práce je o plánování, spolehlivosti a výsledcích!

Pojďme se setkat,

ukážeme vám, jak díky nám budete na internetu úspěšnější!

Naše práce je o plánování,...