Virtuální kategorie

Virtuální kategorie mohou obsahovat produkty, které jsou již zařazené v jiných kategoriích. Tyto kategorie se často používají pro seskupení produktů do skupin tak, aby se zvýšila návštěvnost z vyhledávačů.

Příkladem mohou být například šperky. Jeden šperk může být zařazen do kategorie stříbrné šperky a podkategorie stříbrné náhrdelníky, ale z analýzy klíčových slov zjistíme, že klienti často hledají dětské šperky. Stejné šperky tedy můžeme zařadit do virtuální kategorie dětské šperky a to bez toho, abychom vytvářeli kopii produktu.

Prohlédněte si video ukázku práce s virtuálními kategoriemi

Jak poznám virtuální kategorii v administraci?

V administraci do ní nejdou přidávat produkty. A v záhlaví kategorie je vidět toto

Kde nastavit 

Na kartě rozšířené v detailu Kategorie > záložka Rozšířené

Jak nastavit výběr produktů do virtuální kategorie

Obecně lze použít jakoukoliv URL adresu z e-shopu. V drtivě většině se používá URL adresa s filtrací dle parametrů.

Co to znamená?  Stačí si vyfiltrovat jako normální uživatel na eshopu potřebné produkty a použít URL adresu. 

např:

Toto jsem si vyfiltroval jako zákazník: 

http://drym.antstudio.cz/televizory?cdo=15000&p18=169&v=samsung

a toto zadávám do url virtulání kategorie

?cdo=15000&p18=169&v=samsung&idk=1041

kde 

cdo ... cena produktu do 

p18 ... úhlopříčka = namapovaný parametr polozka18

v ... výrobce - Samsung

&idk=1041 ... omezení jen na produkty v kategorii televize/ je přeložení /televizory do ID kategorie.  Pokud nepřidáte &idk=XXX pak se hledá standardně v celém eshopu. 

dále je možné použít 

type=cislo... příznaky jako je akce, skladem novinka.... - pokud to eshop umožňuje. např jako zde. http://drym.antstudio.cz/nabytek?cdo=21000&type=1 (nábytek skladem).

cod=cislo...  Cena produktu od

tip:  Nemusíte použít všechny parametry jen ty co se vám hodí např. Seznam všech možných parametrů se liší eshop od eshopu. Seznam lze nalézt v administraci  v Nastavení > Seznam konfigurovatelných produktů e-shopu 

Virtuální kategorie to je unikátní koncept přehledné variabilní struktury zařazování e-shop produktů do více kategorií. O výhodách, kdy je použít si přečtěte ve e-produktech virtuální kategorie.

 

Zeptejte se!

Nenašli jste požadovanou otázku s odpovědí? Napište nám.

Pro rychlé doplnění dotazu.

Adresa pro zaslání odpovědi.

Naše práce je o plánování, spolehlivosti a výsledcích!

Pojďme se setkat,

ukážeme vám, jak díky nám budete na internetu úspěšnější!

Naše práce je o plánování,...