
Creative Social Media Specialist
Kombinuj výkon s kreativní tvorbou, přemýšlej v souvislostech a pomáhej klientům tvořit sociální sítě, které mají šmrnc i (WOW) výsledky.


Co u nás budeš dělat?
- Vymýšlet, tvořit a plánovat obsah pro značky klientů.
- Spravovat výkonnostní kampaně v Meta Ads (především brand & conversion).
- Připravovat a realizovat menší natáčení (produkce, improvizace, koordinace lidí).
- Stříhat a upravovat videa pro sociální sítě (Reels, Shorts, TikTok).
- Analyzovat výsledky, navrhovat optimalizace.
- Spolupracovat s copywriterem, grafikem, dalšími kreativci a performance týmem.
Co bys měl/a umět?
- Máš cit pro obsah a víš, co funguje na sociálních sítích.
- Orientuješ se v Meta Ads, TikTok Ads a výkonové reklamě.
- Zvládneš střih, colorgrading a doplnění textů či CTA (např. Premiere, DaVinci).
- Umíš dodat jednoduchou grafiku nebo animaci (Canva / After Effects výhoda).
- Dokážeš převzít odpovědnost za část klientů a jejich výsledky.
Výhodou bude?
- Pokud jsi z Plzně a okolí nebo máš možnost občas dojíždět.
- Zkušenost s influencer nebo video produkcí.
- Přehled o trendech a formátech ve videích.
- Chuť kombinovat kreativu s analytickým přemýšlením.
Kdo bys měl/a být?
Hledáme člověka, který rozumí sociálním sítím nejen z pohledu kampaní a výkonu, ale i obsahu. Umí přemýšlet v hooku, tempu a titulcích, zvládne zorganizovat natáčení i upravit video, a zároveň chápe, co znamená dobře nastavený Meta Ads účet a jak skvělý obsah dokáže dostat z kampaní (MAX). Náš člověk je týmový hráč, co se nebojí výzev – a co víc, miluje je.
(clients we work with)
Projekty, které si dáš do portfolia rád
„Tým (antu) nám doporučil se soustředit na online marketing a výsledky jsou opravdu znát. Na kampaň máme pozitivní zpětnou vazbu také od hotelů, čímž se potvrdilo, že intenzivní práce a profesionální služby (antu) se vyplatily.”
Barbora Tintěrová
ředitelka Turistického informačního centra
„Na spolupráci oceňujeme znalost produktu, stejný feeling a lidskou chemii. Nemusíme vysvětlovat podrobně a konkrétně záměry, stačí určit směr a cíl, většinou výsledek předčí naše očekávání. WOW je vzájemné porozumění a lidskost, na jedné straně lidské porozumění, na druhé straně profesionalita, skvělá esence spolupráce.”
Ing. Patricie Irlveková
Ensana
„Již přes rok jsme u (antu) a spolupráce se dá popsat úplně jednoduše jako bombastická. V celé firmě je hrozně cítit pozitivní atmosféra, která se přenáší i na nás jako klienta a když jsou s tím spojené také dobré výsledky, tak je z toho velká paráda. Úžasné nápady, obrovská ochota a heslo „nic není problém“ – to jsou hlavní znaky (antu).”
Jakub Švec
CEO Mercuria
„(ant) se hned na začátku důkladně seznámil s naší značkou a produkty – dnes je znají jako své vlastní boty. Díky tomu fungujeme jako sehraný tým a celá naše spolupráce i cesta vpřed je o to jednodušší.”
Ing. Pavel Neumann
jednatel Hobby Horse Larden
„S (antem) máme za sebou již řadu úspěšně dokončených projektů, které povznesly naši značku na novou úroveň. Na spolupráci si ceníme zejména vstřícné komunikace, zodpovědného přístupu a strategického uvažování.”
Ing. Pavel Krůta
Business Development Manager DYKENO
„Spolupráce s (antem) byla a je výborná, naprosto plní naše očekávání. Za důkaz kvality považuji pozitivní zpětnou vazbu, kterou průběžně získáváme od návštěvníků webu. Za nás web splňuje veškeré parametry moderní prezentace. Oceňujeme otevřenou komunikaci, snahu vycházet zákazníkovi maximálně vstříc a přátelskou atmosféru po celou dobu spolupráce.”
Tomáš Kubát
jednatel MyMD21
S tímhle týmem spolupracuji už 10 let. A věci, které fungují, je blbost měnit. Osobní přístup a profesionální práce na kampaních mnoha našich projektů. Díky a jedeme dál.
Milan Polák
exCEO ZOOT, SIMPO
(kontakt)
Napiš Míše a pojďme si říct víc!
Pošli CVčko a pár vět o tom, proč by mohla naše spolupráce být WIN-WIN.










