
E-mailing Marketing Specialist
Máš cit pro obsah, chápeš data a víš, jak napsat e-mail, který lidi otevřou? Hledáme parťáka, jehož texty nebudou jen pěkné, ale hlavně efektivní.


O pozici
Tvým úkolem bude vytvářet a spravovat e-mailové kampaně, od návrhu po vyhodnocení jejich úspěšnosti. Budeš pracovat s automatizovanými sekvencemi, segmentovat databáze a testovat, co opravdu funguje. Kromě toho se zaměříš na copywriting a vizuální podobu e-mailů tak, aby zaujaly a zároveň přinášely konverze. Součástí tvé práce bude i úzká spolupráce s designéry, vývojáři a dalšími marketéry na strategických kampaních.
Co od tebe čekáme
- Zkušenost s e-mailingovými nástroji jako Mailchimp, ActiveCampaign, Ecomail nebo jinými.
- Znalost principů e-mail marketingu, segmentace a automatizace.
- Schopnost psát srozumitelný a přesvědčivý copywriting.
- Analytické myšlení a schopnost vyhodnocovat výsledky kampaní.
- Cit pro vizuální stránku e-mailů a základy HTML/CSS výhodou.
Co za to
- Práci na rozmanitých projektech s reálným dopadem.
- Možnost ovlivnit strategii e-mail marketingu u zajímavých klientů.
- Skvělý tým, který sdílí know-how a táhne za jeden provaz.
- 4denní pracovní týden, flexibilní pracovní dobu a možnost práce na dálku.
- Férovou odměnu odpovídající zkušenostem.
(clients we work with)
Projekty, které si dáš do portfolia rád
„Tým (antu) nám doporučil se soustředit na online marketing a výsledky jsou opravdu znát. Na kampaň máme pozitivní zpětnou vazbu také od hotelů, čímž se potvrdilo, že intenzivní práce a profesionální služby (antu) se vyplatily.”
Barbora Tintěrová
ředitelka Turistického informačního centra
„Na spolupráci oceňujeme znalost produktu, stejný feeling a lidskou chemii. Nemusíme vysvětlovat podrobně a konkrétně záměry, stačí určit směr a cíl, většinou výsledek předčí naše očekávání. WOW je vzájemné porozumění a lidskost, na jedné straně lidské porozumění, na druhé straně profesionalita, skvělá esence spolupráce.”
Ing. Patricie Irlveková
Ensana
„Již přes rok jsme u (antu) a spolupráce se dá popsat úplně jednoduše jako bombastická. V celé firmě je hrozně cítit pozitivní atmosféra, která se přenáší i na nás jako klienta a když jsou s tím spojené také dobré výsledky, tak je z toho velká paráda. Úžasné nápady, obrovská ochota a heslo „nic není problém“ – to jsou hlavní znaky (antu).”
Jakub Švec
CEO Mercuria
„(ant) se hned na začátku důkladně seznámil s naší značkou a produkty – dnes je znají jako své vlastní boty. Díky tomu fungujeme jako sehraný tým a celá naše spolupráce i cesta vpřed je o to jednodušší.”
Ing. Pavel Neumann
jednatel Hobby Horse Larden
„S (antem) máme za sebou již řadu úspěšně dokončených projektů, které povznesly naši značku na novou úroveň. Na spolupráci si ceníme zejména vstřícné komunikace, zodpovědného přístupu a strategického uvažování.”
Ing. Pavel Krůta
Business Development Manager DYKENO
„Spolupráce s (antem) byla a je výborná, naprosto plní naše očekávání. Za důkaz kvality považuji pozitivní zpětnou vazbu, kterou průběžně získáváme od návštěvníků webu. Za nás web splňuje veškeré parametry moderní prezentace. Oceňujeme otevřenou komunikaci, snahu vycházet zákazníkovi maximálně vstříc a přátelskou atmosféru po celou dobu spolupráce.”
Tomáš Kubát
jednatel MyMD21
S tímhle týmem spolupracuji už 10 let. A věci, které fungují, je blbost měnit. Osobní přístup a profesionální práce na kampaních mnoha našich projektů. Díky a jedeme dál.
Milan Polák
exCEO ZOOT, SIMPO
(kontakt)
Napiš Monče a pojďme si říct víc!
Pošli CVčko a pár vět o tom, proč by mohla naše spolupráce být WIN-WIN.
