Když tomu věříte, neúspěch neexistuje. SIMPO je toho příkladem.

(background)
Je květen 2023. Sedáme ke stolu se SIMPO – v tu dobu zatím ještě neznámou módní značkou, za níž stojí Simona Poláková a její švadlenky. Cílem je ukázat, že česká slow fashion má co nabídnout, dostat se do povědomí a začít prodávat. Základ je, že ve značku věří klient. Své nadšení podložené věcnými argumenty přenáší po první schůzce i na nás. Víme, že na “tutom” dělat chceme. Promýšlíme strategii, nastavujeme cíle.
(plán)
- Návrh strategie a mediálního mixu s cílem pokrýt celý funnel (od povědomí po konverzi).
- Meta Ads – Advantage+ Shopping kampaně pro efektivní akviziční fázi.
- Google Ads – Performance Max a dynamický remarketing.
- Reels a další skvělý obsah z dílny klienta jako nativní reklamní kreativy.
- Shoptet × Conversion API (CAPI) pro přesné trackování událostí na webu.
- Integrace Meta Ads s Google Analytics 4 pro ještě více dat pro reklamu.
- Vyhodnocování výkonu skrz účetní systém, abychom předešli zkreslení v atribučních modelech.


(řešení)

Obratový plán jsme přeplňovali ostošest (vlastně o mnohem víc)! A tak se investice navyšovaly. V roce 2024 jsme společnými silami dosáhli fantastických meziročních výsledků.
Rok 2025 ukazuje, že značka dál roste – první kvartál přinesl meziroční zlepšení všech klíčových metrik (včetně ROAS, tržeb i engagementu). Jasně se ukazuje, že kombinace slow fashion, autentického obsahu, skvělé komunikace se zákaznicemi a přesného měření přináší výsledky.
SIMPO se v konkurenčně nabitém světě módy dokázalo během krátké doby prosadit, vybudovat si loajální zákaznickou základnu a stát se značkou, která prodává. Máme radost, že si tak rychle získalo srdce zákazníků.
(kontext)
SIMPO se v roce 2024 díky efektivnímu výkonnostnímu marketingu dostalo hluboko nad průměr – nejen ve svém segmentu, ale i napříč celým módním trhem.
Zatímco český trh s módou rostl tempem pouhých +0,1 % ročně, SIMPO navýšilo obrat o +110,5 %. A v mezinárodním kontextu? Předčilo i globální trendy udržitelné módy, která rostla tempem +8,58 % ročně: SIMPO dosáhlo +93 % v objednávkách a +164 % v návštěvnosti.
(highlights)
První rok spolupráce? Super. Následující rok 2024? F(ant)astický!
Obrat
zvýšení obratu
Objednávky
více objednávek
Návštěvnost
boost návštěvnosti webu
CTR
v rámci Meta Ads
(WOW je naše PROČ)

Baví nás, když je pro nás klient (WOW). SIMPO je krásným příkladem. Proč?
- Značka se zrodila Simoně a Milanu Polákovým: lidem s úspěšným mindsetem a reálnými zkušenostmi.
- Celý proces je pro ně srdeční záležitostí. Víc, než jen práce.
- Produkty jsou kvalitní a precizně šité šikovnými švadlenkami v Plzni.
- Tým aktivně reaguje na trendy v online marketingu.
- Skvělé nápady na funkční spolupráce se známými a relevantními tvářemi (např. Andrea Bezděková), podporující organickou úspěšnost.
- Za značkou je cítit síla komunity a důvěra zákaznic, což výrazně podporuje výkon kampaní.

(feedback)
Co o projektu říká klient?
„S tímhle týmem spolupracuji už 10 let. A věci, které fungují, je blbost měnit. Osobní přístup a profesionální práce na kampaních. Díky a jedeme dál.“

Milan Polák
exCEO ZOOT, SIMPO
(náš pohled)
Taky k tomu v (ant) máme co říct...
„Rozjezd nové značky je vždy výzva, protože nikdy si dopředu nemůžete být úplně jistí, že ji zákazníci dobře přijmou. U SIMPO jsme tomu ale věřili: od začátku jsme věděli, že máme v rukou skvělý produkt, a klíčem bylo dostat ho k těm správným lidem. Díky efektivní výkonnostní strategii a úzké spolupráci s klientem se nám podařilo nejen nastartovat kampaně, ale efektivně prodávat a zdravě meziročně růst.“

Miloš Zlesa
Head of Social Media
(case studies)

Vytváříme online obraz inovativní značky SIEMENS
Firemní web

Dost povedený rebranding a SEO u Pluxee
Brand / Print

STREICHER: Více poptávek pro speciální produkt
Firemní web