Plnění e-shopu

E-shop, který prodává, musí mít kromě kvalitního technického řešení a skvělého marketingu i přínosný a dobře naplněný obsah. Obsah vás odliší od konkurence!

Pro majitele obchodů dlouhodobě zajišťujeme nejen realizaci a propagaci e-shopů, ale i jejich naplnění s ohledem na SEO (optimalizaci pro vyhledávače) zbožové porovnávače a obecně obchodní úspěšnosti e-shopu v závislosti na zvolené strategii. 

Na co je třeba myslet při plnění e-shopu?

  1. Název produktu
  2. Zařazení produktu do kategorií
  3. Adresa stránky produktu (URL)
  4. Popis produktu
  5. Ceny produktu
  6. Obrázky
  7. Kódy
  8. Parametry produktu
  9. Štítky
  10. Přílohy
  11. Varianty produktu
  12. Související (alternativní) produkty
  13. SEO a zbožové porovnávače
  14. Další jako velkoobchodní ceny atd.

Co má vliv na pracnost naplnění?

  • Název produktu
  • Zařazení produktu do kategorií
    • Do jaké kategorie produkt zařadíme? Je to jasné ze zadání?
    • Bude produkt řazený do více kategorií? 
    • Bude řazení automatické přes parametry, nebo jej do dalších kategorií musíme zařadit ručně?
      Více o struktuře e-shopů a možnostech
  • Adresa stránky produktu (URL)
    • Budeme nějak optimalizovat adresy?
    • Je třeba zachovat (přesměrovat) adresy z minulého e-shopu?
  • Popis produktu
    • Lze popis kopírovat a odkud?
    • Budeme muset produkty hledat sami podle seznamu?
    • Je nutné následně čistit kód?
    • Musíme popisy přepsat, doplnit?
  • Ceny produktu
    • Jak jsou zadané ceny produktů?
    • Budeme zadávat akční ceny?
  • Obrázky
    • Kde budou obrázky umístěné a jak jsou správně označené (pojmenované, pořadí)?
    • Bude třeba obrázky upravovat? (měnit formát, ořezávat je)
    • Kolik fotek je ke každému produktu?
    • Jsou dostatečně velké?
  • Kódy
    • Jaké kódy budeme plnit a máme je připravené? 
    • Můžeme plnit individuální kód, kód dodavatele, EAN, případně jiný, podle potřeby.
    • Kódy se mohou generovat automaticky, podle zadání.
  • Parametry produktu
    • Kolik parametrů budeme plnit?
    • Jsou pro různé kategorie různé parametry?
    • Jak jsou parametry zadané?
    • Budeme plnit výrobce?
    • Podle kterých parametrů bude zákazník filtrovat produkty?
  • Štítky
    • Je třeba plnit nějaké individuální štítky? Například akce, Výprodej, Tip
  • Přílohy
    • Budeme nahrávat nějaké přílohy, manuály, videa a podobně? 
    • Jak tyto přílohy napojíme? Do textu, ikonky atd.
  • Varianty produktu
    • Budou mít produkty nějaké varianty? 
    • V čem se budou varianty lišit (kolik parametrů, cena ...)
  • Související (alternativní) produkty
    • Budeme plnit související (alternativní) produkty a jak jsou zadané?
  • SEO a zbožové porovnávače
    • Budeme pro každý produkt psát Description?
    • Budeme ladit názvy pro zbožové porovnávače?
  • Další
    • Budeme plnit něco dalšího? Například velkoobchodní ceny, skladovost, dostupnosti atd.? Můžeme plnit například
    • Jiný název na faktuře
    • Pořadí produktu v kategorii
    • Rozměry, váha
    • Krátký popis do výpisu
    • Dotazy, recenze

Máte data zpracovaná v přehledné tabulce? Můžeme využít poloautomatický import z CSV. 

Kolik bude stát naplnění e-shopu?

Cenu zjistíme po analýze vašich podkladů. Naplníme cca 10 produktů a podle toho určíme čas na naplnění jednoho produktu. Na základě toho vám řekneme například: Za hodinu stihneme naplnit X produktů (pokud nepíšeme kompletně popisky) a vy se rozhodnete, jestli to je odpovídající. 

Podle množství produktů (hodin) a kvality podkladů určujeme hodinovou sazbu. Čím horší jsou podklady, tím trvá plnění déle a tím více chyb se může objevit.

Cena při plnění do 30 hodin - řešíme vlastním týmem. Cena je minimálně 400 Kč / hod.

Cena při plnění v rozsahu 31 - 100 hodin. Záleží na termínu. Kombinujeme členy vlastního týmu a případně externisty, záleží na kvalitě podkladů a termínu. Cena je minimálně 350 Kč / hod.

Cena v rozsahu nad 100 hodin. Používáme trénované externisty. Záleží na tom, jak dobře jsou zpracované podklady a cena se pohybuje v rozsahu od 250 Kč do 350 Kč. 

K ceně za plnění ještě účtujeme 20% ceny za dohled a kontrolu manažery a marketingovými konzultanty. Toto neúčtujeme, pokud klient komunikuje s plničem přímo, bez kontroly naším týmem.

Kam dále?

Obecné vlastnosti

ProduktY (Zboží)

Filtrace produktů

Značky (výrobci)

Zobrazení produktů a variant

Konfigurátor produktů

Práce s produkty a obsahem

Sklady

Import/Export (propojení)

Velkoobchodní modul

MODUL TVORBY NABÍDEK

Správa objednávek

Nákupní košík

Marketingové nástroje

Exporty a statistiky

Zbožové porovnávače (vyhledávače)

Zpravodaj / Newsletter

  • E-mailová fronta

Mutace a měny

Naše práce je o plánování, spolehlivosti a výsledcích!

Pojďme se setkat,

ukážeme vám, jak díky nám budete na internetu úspěšnější!

Naše práce je o plánování,...