Zpravodaj (newsletter)

Zpravodaj je jeden z nejzajímavějších nástrojů komunikace s klienty. Uvádí se, že zpravodaj je jeden z nejúspěšnějších kanálů prodeje a celkově komunikace s klienty. Na druhou stranu je to také jeden z nejtěžších nástrojů marketingové komunikace. Pro naše klienty jsme připravili dvě verze zpravodaje v našem systému a dále možnost propojení s externím systémem pro odesílání zpravodaje. Tyto verze odpovídají nejčastějším požadavkům firem. Podrobnější informace o zpravodaji na našem blogu.

 Nastavení zpravodaje

Zpravodaj lite

Nejjednodušší verze zpravodaje, pro klienty, kteří potřebují rychle oslovit zákazníky. Základní e-maily zasílané zpravodajem jsou bez textové úpravy. Jedná se o výchozí formátování textu a nadpisů.

Základní cena zpravodaje zahrnuje

  • integrace zpravodaje do administrace s jednoduchou možností vkládání novinek (článků) a produktů do obsahu rozesílané zprávy
  • editace textu zprávy pomocí WISIWIG editoru
  • možnost vkládat obrázky a přílohy
  • automatické označení odkazů pro lepší možnost vyhodnocení úspěšnosti zpravodaje
  • ruční přidávání kontaktů
  • hromadný import/export kontaktů
  • možnost ruční změny kontaktů (zastavit/obnovit odesílání zpravodaje, změna e-mailu a dalších kontaktních údajů)
  • zasílání testovacích e-mailů
  • rozdělení kontaktů na skupiny pomocí štítků
  • rozesílání e-mailů skupinám kontaktů
  • automatické vkládání kódu pro odhlášení odběru zpravodaje
  • rychlé hledání kontaktů
  • ověření registrace ke zpravodaji - automatizovaný e-mail, ve kterém klient potvrdí zasílání adresy a zároveň tím dojde k ověření pravosti adresy
Cena 3 000 Kč pro nové stránky a od 4 500 Kč pro starší stránky nebo samotné řešení zpravodaje.
 
Pokud je vaše cena na nabídce vyšší, pravděpodobně již obsahuje některé příplatkové moduly nebo se jedná o vyšší verzi.

Příplatkové moduly k verzi lite

  • Školení práce se zpravodajem a úvod do úspěšného posílání e-mailových kampaní.
  • Podpora při používání zpravodaje.
  • Registrační formulář pro odběr zpravodaje.
  • Registrační formulář s možností nastavení štítků klienty.
  • Výběr nebo příprava šablony, tedy vzhledu e-mailu zasílaného klientům.
  • Automatizovaný obsah pro zpravodaj. Například zpracování denního menu pro restaurace, nebo možnost jednoduchého vkládání e-shopových produktů do obsahu e-mailu.
  • Možnost označit jeden ze zpravodajů, tak aby se automaticky ihned posílal všem nově zaregistrovaným a potvrzeným kontaktům. Odesílání probíhá až při kliknutí na odkaz v potvrzovacím e-mailu.
Upozornění: U verzí lite a standard nelze vyhodnotit kampaň jako to je u verze profi.

Zpravodaj standard

Proti verzi lite zpravodaj standard navíc obsahuje:

  • automatický sběr a štítkování kontaktů ze všech standardních formulářů (dotaz, poptávka, registrace ke zpravodaji, objednávka)
  • automatické oddělení kontaktů, které si nepřejí posílat novinky (zpravodaj)
  • výběr a drobné úpravy šablony pro formátování e-mailu
  • registrační formulář pro odběr zpravodaje
  • automatické označení odkazů pro vyhodnocení zpravodaje v Google Analytics
  • sledování odhlášení ze seznamů
  • základní školení a podpora při používání zpravodaje
Cena 7 000 Kč pro nové stránky a od 9 500 Kč pro starší stránky nebo samotné řešení zpravodaje.
 
Pokud je vaše cena na nabídce vyšší, pravděpodobně již obsahuje některé příplatkové moduly nebo se jedná o vyšší verzi.

Příplatkové moduly k verzi standard

  • školení úspěšného posílání e-mailových kampaní
  • rozšířená podpora při používání zpravodaje
  • sběr kontaktů a automatické štítkování z formulářů na míru
  • e-mailová šablona na míru
  • automatizovaný obsah pro zpravodaj
  • možnost označit jeden ze zpravodajů tak, aby se automaticky ihned posílal všem nově zaregistrovaným a potvrzeným kontaktům. Odesílání probíhá až při kliknutí na odkaz v potvrzovacím e-mailu

Zpravodaj profi

Nejpropracovanější verze zpravodaje pro klienty, kteří tento nástroj chtějí opravdu využívat a chtějí znát přesné výsledky kampaní. To znamená získat informace o tom, kolika lidem byl zpravodaj doručen, kolik z nich si zpravodaj přečetlo a podobně. Tuto službu aktuálně neposkytujeme vlastním řešením, ale pouze zprostředkováváme řešení poskytované třetí stranou. Novinka: řešení připravujeme s využitím našeho systému! Prosím informujte se na aktuální možnosti.

Cena podle množství e-mailů.

Některé možnosti vyhodnoceni kampaní u profi verze

  1. statistiky otevření zpráv
  2. statistiky vrácených zpráv

Časté otázky a odpovědi ke zpravodaji

Na stránkách bychom chtěli pouze sbírat kontakty a pro odesílání a vyhodnocování e-mailů použijeme jiný nástroj. Například MailChimp nebo Smart Emailing, je možné objednat jen sběr a správu kontaktů?

Ano toto je možné. Je třeba objednat pouze zpravodaj lite.

Související produkty ke zpravodaji: novinky, rss, sociální sítě.

Naše práce je o plánování, spolehlivosti a výsledcích!

Pojďme se setkat,

ukážeme vám, jak díky nám budete na internetu úspěšnější!

Naše práce je o plánování,...