Vyladěná prezentace restaurace - Morávka

Rekonstrukci webové prezentace Morávka - Sedmý nebe jsme pojali jako opravdovou výzvu. Rozhodli jsme se vytvořit nejlepší internetovou prezentaci restaurace. Podařilo se nám to? Podívejte se na jednotlivé kroky návrhu a realizace.

Jak jsme postupovali?

Prezentaci jsme tvořili hlavně pro zákazníky restaurace, proto jsme se nejprve ptali týmu restaurace, co klienti na restauraci oceňují, jaké jsou jejich další plány rozvoje, jaké klienty chtějí a podobně. Potom jsme se ptali různých potenciálních klientů, jak si vybírají restauraci, co je zajímá jako první při návštěvě webu, co je přesvědčí k návštěvě a na mnoho dalších otázek. Na základě získaných informací jsme sestavili žebříček prvků a argumentů pro návrh rozložení nového webu. Vše jsme si ještě potvrdili analýzou chování návštěvníků na předchozím webu.

Prototyp a grafický návrh

Získané informace webdesigner ve spolupráci s UX designerem seskládali do prototypu webu = návrhu rozložení. Jak takový návrh wireframe vypadá se můžete podívat tady

Prototyp jsme znovu připomínkovali jak s klientem, tak potenciálními klienty a výsledek připomínek jsme kvůli rozpočtu vyjádřili rovnou ve formě grafického návrhu. Grafický návrh jsme dále ladili a zlepšovali, dokud jsme s ním nebyli spokojení. Po jeho schválení jsme se pustili do realizace webu.

Výroba moderní webové prezentace

V dnešní době považujeme při výrobě za důležité hlavně:

  • Obsah stránek musí být co nejvíce a hlavně pohodlně editovatelný přes redakční systém.
  • Web se musí správně zobrazovat v telefonech. U restaurace toto platí více než v jiných oborech.
  • Web se musí v telefonu rychle načítat. Pro kontrolu používáme nástroj od Google.
  • Web musí být důkladně otestovaný v různých prohlížečích a zařízeních.

Kromě toho dodržujeme mnoho kvalitativních standardů, které budeme postupně představovat.

Vyhodnocování a vylepšování

Ani po spuštění naše práce nekončí. Měříme návštěvy, vyhodnocujeme chování klientů, dotazujeme se zákazníků i provozovatelů na spokojenost. Získané informace vyhodnocujeme a zapracováváme.

Zajímavosti pro inspiraci

  • Prohlédněte si přehledný jídelní lístek
  • Všimněte si, že se návštěvníkům zobrazuje do kdy má restaurace daný den otevřeno.
  • Díky více přesvědčivému webu se zvýšila návštěvnosti restaurace.
  • Ve statistikách a dotazy jsme ověřili, že se zvýšila spokojenost návštěvníků webové prezentace.

Související reference

SEO pro penziony a hotely

Spolu s výrobou webových stránek zajišťujeme pro penziony a hotely optimalizaci pro vyhledávače -...

Úspěšné webové stránky pro apartmány v Jizerských horách

Originálně zpracované webové stránky se zajímavými detaily, které zvýšili úspěšnost penzionu téměř přes noc....

Případová studie levné propagace restaurace na internetu

Upozornění: Jedná se o fiktivní případovou studii vytvořenou jako doplněk k Postupu tvorby úspěšných webových...

Webové stránky pro salon krásy - Glamour Plzeň

Na tomto projektu se znovu ukázalo, že vyrábíme weby levněji a v mnohem vyšší kvalitě. Klient k nám přešel od...

Realizace a propagace Penzionu U GIGANTU

Pro našeho dlouholetého klienta jsme realizovali návrh nového loga a kompletní webovou prezentaci. Internetové...

Rozsah prací

  • analýzy a testování
  • grafický design
  • Implementace redakčního systému (CMS)
  • kódování HTML/CSS šablon
  • návrh a koncepce řešení
  • vývoj speciální funkčnosti

Status reference

  • mobilní - responsivní verze
  • na míru
  • novinka

Oblast reference

Rozdělení referencí

  • top reference
Chcete podobný web? Nebo máte jen dotaz?

Líbí se Vám reference?

Naše práce je o plánování, spolehlivosti a výsledcích!

Pojďme se setkat,

ukážeme Vám, jak díky nám budete na internetu úspěšnější!

Naše práce je o plánování,...