Případová studie – Web s katalogem a mobilní verzí pro autobazar Romino Car

Plánujete nový web s katalogem nebo e-shopem? Budujete realitní kancelář, autobazar nebo potřebujete prezentovat stovky produktů? Tato případová studie vám odhalí, jak probíhá příprava a realizace webových stránek a na co si dát pozor. Pojďme se podívat jak postupovat, pokud chcete webové stránky, které vydrží několik let a mají být zdrojem zvyšujícího se zisku pro vaši společnost.

POTŘEBUJETE ZMĚNU WEBOVÝCH STRÁNEK?

Nejprve je třeba rozhodnout, jestli je opravdu nutné webové stránky měnit. Pokud stránky neustále rozvíjíte, investovali jste do nich určitě větší množství peněz a rekonstrukce často znamená větší investici, která byla dříve rozdělena do několika let. Konkrétně v tomto případě jsme původní stránky udržovali přibližně 5 let. Zde uvádíme některé časté důvody pro změnu: 

  • nový design
  • snížení nákladů na budoucí servis a rozvoj webu
  • levnější zapracování nových součástí, jako je zpravodaj nebo mobilní verze
  • snížení nákladů na správu obsahu
  • oprava chybných URL
  • lepší možnosti filtrace a další zlepšení pro uživatele
  • změna kódování

V dnešní době je stále důležitější mít možnost rychle změnit a rozvíjet obsah webových stránek, design nebo rozložení webu. Tomu je i přizpůsoben náš nový redakční systém. V tomto případě byly právě výše zmíněné faktory hlavní důvodem nikoliv jen ke změně samotnému designu, ale ke kompletní změně webu. Romino Car

Všechny tyto změny musí vést ke zvýšení zisku! A proto nás zajímá:

  • zvýší nový design důvěryhodnost a přehlednost webu tak, že se zákazníci budou rádi vracet?
  • nepovedou technické změny k poškození návštěvnosti a naopak nastaví pevné základy pro její růst v dalších letech?
  • je nový systém skutečně jednodušší pro obsluhu a budou i po započtení nákladů na případné školení nižší náklady na rozvoj obsahu?
  • obsahuje řešení nové náležitosti, jako jsou mobilní verze a propojení na sociální sítě?

Jak připravit zadání rekonstrukce webu?

Na základě výše uvedené potřeby změny jsme stanovili cíle a k těmto cílům připravili projekt, který odpovídá na všechny otázky týkající se výroby webu a pomáhá při následujícím rozvoji. Projektová dokumentace je nedílnou součástí realizace webových stránek. V projektu jsou mimo jiné řešeny následující záležitosti:

  • cíle rekonstrukce (obecné i podrobnější)
  • persony projektu
  • potřebné podklady
  • záznamy o diskusi a připomínkách k projektu
  • podrobná technická specifikace
  • upřesněná cenová kalkulace
  • další technické parametry související s použitelností webu
  • doporučená rozšíření
  • časový harmonogram realizace
  • poznámky k propagaci a rozvoji
  • ale i ostatní náležitosti, které nebyly domluveny v rámci rekonstrukce

Díky projektům se nám daří zabránit velkému množství víceprací a tím pádem navyšování ceny. Klient také přesně ví, co bude výsledkem práce. 

Romino Car

Zajímavé technické vlastnosti a řešení

V tomto případě jsme měli prostor kompletně připravit a zpracovat obsah stránek. Vycházeli jsme ze staršího webu a poznámek od týmu pracovníků klienta. Provedli jsme kompletní návrh nejen nové struktury a grafiky ale i obsahu. Doporučujeme projít si i jednotlivé stránky jako jsou služby a podobně. Cílem bylo zlepšit přehlednost a zvýšit tak konverzi.

Rozšířená filtrace

Kromě pohodlnějšího výběru cenového rozsahu je další filtrace přizpůsobena výběru značky nebo kategorie. V případě výběru značky se automaticky potlačí parametry tak, aby nebylo možné vybrat varianty, které by vedly k hledání s nulovým výsledkem aut.

Srovnejte například parametry (barvy, země původu a podobně) těchto dvou stránek:

http://www.rominocar.cz/autobazar-plzen/

http://www.rominocar.cz/uzitkove-vozy/

Chytrý obsah a lepší výsledky v SEO

V případě výběru značky automaticky vznikají nové stránky, jako je například tato:

http://www.rominocar.cz/autobazar-plzen/?v=volkswagen

Tedy stránka s vozy Volkswagen na prodej.

Systém podobně pracuje s řazením „Od nejlevnějšího“ nebo „Od nejdražšího“. Mnoho dalších možností umožňuje použití našeho řešení v e-shopu. Například výprodej, skladem atd. Více připravujeme v článku 50 SEO důvodů, proč si vybrat naše technické řešení. Již brzy na našem blogu.

Díky těmto a mnoha dalším faktorům výrazně roste návštěvnost stránek. Přemýšlíte, jestli je vaše návštěvnost dostatečně vysoká? V případě, že máte podobné množství položek a služeb, tak by vaše návštěvnost měla být vyšší než 10 000 měsíčně. Romino Car

Další technické vlastnosti

  • animovaný banner na úvodu
  • dynamické počítání počtu vozů v hlavičce
  • originální zobrazení sekce O nás
  • automatický import vozů z řídícího software
  • tisk karty vozu
  • tiskové sestavy pro inventury
  • originálně zpracovaný detail vozu

A další vlastnosti, které zde nemůžeme uvést.

Doporučujeme přečíst si také článek na našem blogu: Nové webové stránky, na co si dát pozor při spouštění.

Mobilní verze webu s katalogem

QR kódPozději jsme doplnili i mobilní verzi na míru. Tuto verzi si můžete prohlédnout na http://m.rominocar.cz/ nebo přímo pomocí mobilního telefonu s využitím QR kódu.

Pro mobilní verzi jsme se rozhodli kvůli možnosti většího individuálního přizpůsobení vzhledu a obsahu při celkově rychlejším načítání stránek. Více o mobilních verzích na našem blogu.

Kolik stojí tvorba takovýchto webových stránek?

Cena je vždy individuální a záleží na všech individuálních technických řešeních. V tomto případě jsme využili několikaletou zkušenost s oborem, proto cena mohla být nižší. Celkově se cena za podobné řešení pohybuje kolem 100 000 Kč.

Související reference

E-shop Mulac.cz - autobaterie, autochladničky

Pro významného dodavatele autobaterií a autochladniček jsme realizovali nový responzivní...

Pneu Hájek

Pro Plzeňský pneuservis pana Hájka tvoříme webové prezentace a internetový obchod již mnoho let. Web i e-shop je...

Web pro dálkového dopravce osob minibusem - Sofitour

Pro provozovatele dálkových doprav minibusem jsme připravili responzivní webové stránky vycházející ze šablony...

Tvorba webové prezentace pro autopůjčovnu - PRIMAPŮJČOVNA

Originální webová prezentace pro půjčovnu aut působící v Plzni a Praze. Co dodávat více? Vyzkoušejte si vybrat a...

Web pro autobazar Losina

Vytvořili jsme jednoduché webové stránky pro autobazar Losiná. Webové stránky s originálním designem a napojením...

Propagace konference s on-line prodejem vstupenek

Spustili jsme zajímavý projekt http://emobility4conference.ricardo.com/. Jedná se o web propagující konferenci s...

Oblast reference

Chcete podobný web? Nebo máte jen dotaz?
Naše práce je o plánování, spolehlivosti a výsledcích!

Pojďme se setkat,

ukážeme vám, jak díky nám budete na internetu úspěšnější!

Naše práce je o plánování,...