Zkusili jsme si přímo v provozu, jak probíhá zpracování objednávek různého typu zboží. Podle toho pak připravili e-shop, který ulehčí práci celému týmu.
Heroldi, jak u nás říkáme, mají e-shop i kamennou prodejnu a velké množství objednávek, které doteď řešili ručně. Díky e-shopu s řadou propojení, individualit a neustálému vývoji se nám společně daří šetřit pracovní síly, čas i peníze.
Obsáhlý e-shop, na který chodí objednávky zboží od koření, nožů až po velké stroje na výrobu a zpracování potravin, potřeboval redesign. Tak, aby nová podoba fungovala řadu let bez nutnosti velkých změn, jen s pomocí pravidelných aktualizací.
Abychom e-shop dobře uchopili, prošli jsme si fyzicky celým procesem objednávky, od jejího přijetí přes balení až po odeslání. Našli jsme slabá místa, která lze díky technickému řešení e-shopu pokrýt a ušetřit tak čas minimálně jednoho člověka.
Zásadní byla automatizace a řešení různých variant košíku a dopravy, která se liší dle velikosti a objemu zboží. Výsledkem je propojení e-shopu s ERP ABRA a tříkrokový košík. E-shop pracuje s multiměnovostí, vypočítává dopravu, exportuje objednávky bez nutnosti je přepisovat manuálně.
Na projektu pro Heroldy se podílí téměř celé ANT studio, pracujeme na neustálém rozvoji, řešíme krok po kroku další vylepšování a vše směřujeme k co nejsnazšímu online prodeji.
Od toho máme tým markeťáků, kteří se o e-shop a jeho propagaci na internetu starají. Po programátorsky rozsáhlém přechodu ze starého na nové řešení tak, aby nedošlo k propadům, nastal čas na spuštění kampaní. To se povedlo a jsme rádi, že spolupráce, kde panují přátelské vztahy, pokračuje ve skvělém duchu.
Pro tým od Herolda jsme připravili také školení sociálních sítí, kde jsme ukázali svět Facebooku a Instagramu a naučili, jak se prezentovat a používat sítě jako dobrý marketingový doplněk.
Povedlo se nám ušetřit pracovní síly a odbourat přepisování a hlídání objednávek i veškeré manuální nastavování. Zajímavostí je i levé menu, rozbalující se do pravé strany do prostoru obrazovky. Moderní krok, u kterého nás zajímalo, jak budou uživatelé e-shopu reagovat. No a podle Hotjaru to vypadá, že cestu jsme zvolili správnou. V plánu toho máme ale mnohem víc, třeba jazykové mutace nebo postupné řešení skladu. Takže spolu s Heroldy máme před sebou ještě kus cesty, na který se těšíme.