Zavřít
facebook-pjt twitter-pjt instagram-pjt

Zjednodušení objednávek pro řeznické potřeby Herold

Zkusili jsme si přímo v provozu, jak probíhá zpracování objednávek různého typu zboží. Podle toho pak připravili e-shop, který ulehčí práci celému týmu.

Úspora práce a efektivita

Heroldi, jak u nás říkáme, mají e-shop i kamennou prodejnu a velké množství objednávek, které doteď řešili ručně. Díky e-shopu s řadou propojení, individualit a neustálému vývoji se nám společně daří šetřit pracovní síly, čas i peníze.

Hledání slabin na vlastní kůži

Obsáhlý e-shop, na který chodí objednávky zboží od koření, nožů až po velké stroje na výrobu a zpracování potravin, potřeboval redesign. Tak, aby nová podoba fungovala řadu let bez nutnosti velkých změn, jen s pomocí pravidelných aktualizací.

Abychom e-shop dobře uchopili, prošli jsme si fyzicky celým procesem objednávky, od jejího přijetí přes balení až po odeslání. Našli jsme slabá místa, která lze díky technickému řešení e-shopu pokrýt a ušetřit tak čas minimálně jednoho člověka.

Od redesignu k automatizaci

Zásadní byla automatizace a řešení různých variant košíku a dopravy, která se liší dle velikosti a objemu zboží. Výsledkem je propojení e-shopu s ERP ABRA a tříkrokový košík. E-shop pracuje s multiměnovostí, vypočítává dopravu, exportuje objednávky bez nutnosti je přepisovat manuálně.

Na projektu pro Heroldy se podílí téměř celé ANT studio, pracujeme na neustálém rozvoji, řešíme krok po kroku další vylepšování a vše směřujeme k co nejsnazšímu online prodeji.

Aby byl Herold lépe vidět

Od toho máme tým markeťáků, kteří se o e-shop a jeho propagaci na internetu starají. Po programátorsky rozsáhlém přechodu ze starého na nové řešení tak, aby nedošlo k propadům, nastal čas na spuštění kampaní. To se povedlo a jsme rádi, že spolupráce, kde panují přátelské vztahy, pokračuje ve skvělém duchu.

Pro tým od Herolda jsme připravili také školení sociálních sítí, kde jsme ukázali svět FacebookuInstagramu a naučili, jak se prezentovat a používat sítě jako dobrý marketingový doplněk.

Kus cesty za námi i před námi

Povedlo se nám ušetřit pracovní síly a odbourat přepisování a hlídání objednávek i veškeré manuální nastavování. Zajímavostí je i levé menu, rozbalující se do pravé strany do prostoru obrazovky. Moderní krok, u kterého nás zajímalo, jak budou uživatelé e-shopu reagovat. No a podle Hotjaru to vypadá, že cestu jsme zvolili správnou. V plánu toho máme ale mnohem víc, třeba jazykové mutace nebo postupné řešení skladu. Takže spolu s Heroldy máme před sebou ještě kus cesty, na který se těšíme.

Chcete také zefektivnit online prodej? Ozvěte se!

nebo nám zanechte kontakt.

Pomáháme prodávat online 21 let

Pomáháme tvořit
úspěšné digitální projekty

DinoPark

Ukazujeme lidem po celé Evropě, že dinosauři nejsou žádné vykopávky.

Kampaně /

CEP

Náklady na e-shop s kompresním oblečením jsme díky Shoptet Premium smrskli na minimum. Tržby expandovaly!

E-shopy /
WordPress Lightbox