Zavřít
facebook-pjt twitter-pjt instagram-pjt

Náš bronzový úspěch v soutěži WebTop100

Dosáhli jsme úspěchu na soutěži WebTop100. Byl to ale takový fofr, že jsme se ani nestihli pochlubit. Jdeme to napravit! Jaká byla naše cesta k 3. místu v kategorii Firemní web pro jednoho z našich klientů?

Potřeby

O soutěži,
o klientovi, o inovacích

Znáte soutěž  WebTop100? Ne? Využijeme slova, s nimiž se sami prezentují: „WebTop100 je galerií skvělých nápadů a inovativních řešení. Na jednom místě je shromážděno to nejzajímavější z digitálního marketingu.” A my jsme chtěli ukázat, že máme co nabídnout. Přihlásili jsme se do kategorie Firemní web s projektem pro klienta MyMD21, jež je dynamickou společností specializující se na výstavbu technologicky vyspělých domů 21. století s důrazem na kvalitu a inovativní řešení.

Očekávání a cíle spolupráce

S klientem MyMD21
jsme měli několik cílů budoucí realizace. Jaké to byly?

Vytvořit atraktivní
web pro zájemce
o nadstandardní
bydlení.

Moderním
webem odrážet využití
moderních technologií
při realizaci projektů.

Dodat konfigurační
řešení s generováním
orientační cenové nabídky
dle uživatelem zadaných
parametrů.

Zájemcům
poskytnout ucelený
přehled o fungování
společnosti a průběhu
spolupráce.

Zlepšit uživatelský
zážitek z procházení
webu doplněním
o možnost přepínání
světlého/tmavého
režimu.

Dodat logo
evokující komplexní
přístup společnosti
v rámci nabízených
služeb.

Highlights

Výsledek: Splněno!

Tyto prvky přesvědčily porotu soutěže k udělení skóre 75 % a celkově umístění na 3. pozici! A to není vše.

75 %

skóre
WebTop100

20 000

návštěv

1 400

zobrazených
kontaktů

240

přijatých
poptávek

Nekončíme!

Úspěch v soutěži je pro nás velkým milníkem a zároveň potvrzením našich schopností. V rámci projektu MyMD21 máme za sebou dost práce. To ale neznamená, že končíme. Nyní energii vložíme do rozšíření referencí, tvorby blogových článků, vylepšení SEO a dalšího rozvoje webu.

FEEDBACK

Očima klienta a konzultanta

Spolupráce s ANT studiem byla a je výborná, naprosto plní naše očekávání. Za důkaz kvality považuji pozitivní zpětnou vazbu, kterou průběžně získáváme od návštěvníků webu. Za nás web splňuje veškeré parametry moderní prezentace. Oceňujeme otevřenou komunikaci, snahu vycházet zákazníkovi maximálně vstříc a přátelskou atmosféru po celou dobu spolupráce.

Celý projekt byl pro mě velká výzva, protože jsme ho stavěli “na zelené louce”. Začínali jsme od loga, kompletní firemní identity až po web, který stále rozvíjíme. Spolupráce s týmem z MyMD21 pro mě byla a je velmi příjemná a inspirativní. Bronzový úspěch je pro nás krásnou pomyslnou třešničkou na dortu.

Pomáháme tvořit
úspěšné digitální projekty

RAKO

RAKO udává trendy v koupelnách – a díky nám i v online marketingu. Jak se tvoří komunikace tradiční české značky?

Kampaně /

DinoPark

Ukazujeme lidem po celé Evropě, že dinosauři nejsou žádné vykopávky.

Kampaně /
WordPress Lightbox