Dosáhli jsme úspěchu na soutěži WebTop100. Byl to ale takový fofr, že jsme se ani nestihli pochlubit. Jdeme to napravit! Jaká byla naše cesta k 3. místu v kategorii Firemní web pro jednoho z našich klientů?
Potřeby
Znáte soutěž WebTop100? Ne? Využijeme slova, s nimiž se sami prezentují: „WebTop100 je galerií skvělých nápadů a inovativních řešení. Na jednom místě je shromážděno to nejzajímavější z digitálního marketingu.” A my jsme chtěli ukázat, že máme co nabídnout. Přihlásili jsme se do kategorie Firemní web s projektem pro klienta MyMD21, jež je dynamickou společností specializující se na výstavbu technologicky vyspělých domů 21. století s důrazem na kvalitu a inovativní řešení.
Očekávání a cíle spolupráce
Highlights
Tyto prvky přesvědčily porotu soutěže k udělení skóre 75 % a celkově umístění na 3. pozici! A to není vše.
75 %
skóre
WebTop100
20 000
návštěv
1 400
zobrazených
kontaktů
240
přijatých
poptávek
Úspěch v soutěži je pro nás velkým milníkem a zároveň potvrzením našich schopností. V rámci projektu MyMD21 máme za sebou dost práce. To ale neznamená, že končíme. Nyní energii vložíme do rozšíření referencí, tvorby blogových článků, vylepšení SEO a dalšího rozvoje webu.
FEEDBACK
Tomáš Kubát
Jednatel společnosti | MyMD21
Spolupráce s ANT studiem byla a je výborná, naprosto plní naše očekávání. Za důkaz kvality považuji pozitivní zpětnou vazbu, kterou průběžně získáváme od návštěvníků webu. Za nás web splňuje veškeré parametry moderní prezentace. Oceňujeme otevřenou komunikaci, snahu vycházet zákazníkovi maximálně vstříc a přátelskou atmosféru po celou dobu spolupráce.
Lenka Kulhánková
Key Account Manager projektu | ANT studio
Celý projekt byl pro mě velká výzva, protože jsme ho stavěli “na zelené louce”. Začínali jsme od loga, kompletní firemní identity až po web, který stále rozvíjíme. Spolupráce s týmem z MyMD21 pro mě byla a je velmi příjemná a inspirativní. Bronzový úspěch je pro nás krásnou pomyslnou třešničkou na dortu.