Zavřít
facebook-pjt twitter-pjt instagram-pjt

Co je CTR?

CTR je zkratka z anglického slova click through rate => v češtině jako míra prokliku. CTR je pak poměr mezi zobrazením reklamy a kliknutím na danou reklamu. Míra prokliku se udává v procentech a vypočte se úplně jednoduše – (počet prokliků / počet zobrazení) * 100.

Běžné hodnoty CTR

Velikost CTR je proměnná – v jednom případě může být i 0,1 % hodně, někdy je málo i 10 % CTR. Nejmenší CTR mají obvykle klasické bannery – tedy bannerová reklama v obsahové síti (případně napevno vsazené bannery na webu). Ty se využívají nejčastěji k připomenutí nákupu nebo k podpoře značky. U těchto formátů lze považovat dobré CTR kolem 0,05 – 0,2 %.

Pokud jde o videa, animované bannery nebo interaktivní aplikace, tam je dostatečná hodnota CTR kolem jednoho procenta.

PPC kampaních ve vyhledávací síti by pak mělo být CTR výrazně vyšší – pohybuje se klidně kolem 20 procent. Newslettery mají pak od pěti do dvaceti procent. U určení optimální hodnoty CTR záleží vždy na oboru – pokud nabízíte netradičnější zboží, které uživatele zajímá, lze očekávat CTR vyšší, než tomu bude například u nabídky půjček, kterých je všude hodně a není problém zajít na pobočku.

Napište nám a vylepšíme váš web společně!

Tato stránka je chráněna pomocí reCAPTCHA a platí na ni zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.
Odesláním zprávy beru na vědomí zpracování osobních údajů.
WordPress Lightbox