Zavřít
facebook-pjt twitter-pjt instagram-pjt

Google Page Rank

Page Rank (PR) je číslo, které Google přiřazuje každé stránce. Značí věrohodnost a důležitost stránky. Page Rank dosahuje hodnot od 0 do 10 a počítá se podle vzorce, který vychází z toho, kolik (a jak) důležitých stránek odkazuje na měřenou stránku. Page Rank nezávisí na hledaném slově, protože ho má každá jednotlivá stránka (URL), nikoliv kompletní web jako celek. Page Rank se nedá získat jinak, než pomocí odkazů. Google v rámci výpočtu PR nesleduje, o čem daná stránka je.

Čím vyšší Page Rank stránka má, tím úspěšnější bude ve výsledcích vyhledávání.

Jak zjistit page rank svého webu?

Hodnotu Page Ranku zjistíte pomocí programu Google Toolbar. Ten vám v internetovém prohlížeči ukáže hodnotu PR webu, na kterém zrovna jste. Je to ovšem pouze přibližná hodnota. Na Toolbaru se hodnoty Google Page Rank pohybují od 0 do 10. Nula značí, že Google o vaší stránce už ví, ale prozatím není moc významná. Osmičku má u nás pravděpodobně jen Seznam.cz a desítku jen Google.com. Takže má-li vaše stránka PR kolem 3-6, jde o velmi slušné skóre.

Hodnoty PR se aktualizují přibližně po třech měsících, proto mají nově vytvořené stránky dlouhou dobu nulu.

Jak zvýšit hodnotu page rank?

PR zvýšíte jedině tak, že si zajistíte zpětné odkazy na váš web na stránkách, které mají vysoký PR. Základní zpětné odkazy získáte registrací vaší firmy na portál jako je Firmy.cz nebo vyřešením Local SEO. Čím méně je na dané stránce odkazů, tím hodnotnější odkazy jsou.

Napište nám a vylepšíme váš web společně!

Tato stránka je chráněna pomocí reCAPTCHA a platí na ni zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.
Odesláním zprávy beru na vědomí zpracování osobních údajů.
WordPress Lightbox