Imprese

 

Imprese udává počet zobrazení reklamního banneru na webu. Nejedná se ovšem o údaj, který by popisoval zhlédnutí banneru, jde pouze o zobrazení banneru nezávisle na tom, že ho někdo zhlédne. Když je například reklamní banner umístěný dole na konci stránky, při rozkliknutí webu se imprese zvýší, ale návštěvník banner nemusel vůbec vidět. 

Na základě počtu impresí a počtu rozkliknutí banneru se vyhodnocuje úspěšnost banneru.

Platba za umístění bannerů

Bannery se mohou zobrazovat v rámci obsahové sítě na partnerských webech Google a Skliku - v rámci remarketingu. Další možností zobrazování banneru je umístění tzv. "napevno," kdy administrátor webu umístí sa poplatek do vyhrazeného pole vaši reklamu. Na těchto pozicích na cizích webech se nejčastěji platí za zobrazení - tedy tehdy, kdy uživatel měl čanci banner vidět.

Platba za imprese není tak časá a rozhodně není výhodná. Je tomu právě pro to, že uživatel vidět banner vůbec nemusí. Nejvýhodnější platbou za tyto inzertní služby je poplatek za prokliky, kdy platíte pouze za reálně přivedené uživatele na váš web. Bohužel - tato metoda platby není tak častá.

Tvorba bannerů a marketing

 

Chcete vytvořit od grafika hezké bannery nebo zrealizovat celou bannerovou PPC kampaň včetně nastavení cílení a vyhodnocení? Stačí nám napsat!

Položení dotazu

Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.