Landing Page

 

Landing page je anglický výraz pro přistávací stránku. Přistávací stránka pak značí stránku na webu, která se zobrazí ve výsledcích vyhledávání na zadané klíčové slovo. Nemusí jít však jen o vyhledávání - svému označení dostojí i v PPC kampaních, kde nastavujete stránku, na kterou má uživatel po prokliku reklamy přejít.

Landing page ve vyhledávání

Ideální přistávací stránka je taková, která se zobrazí jako první ve výsledcích organického vyhledávání. První by měla být nejen tou nejdůležitější na vašem webu, ale nejlépe i v SERPu. Pokud si odmyslíme výsledky placených kampaní, mapy a další výsledky vyhledávače, landing page vypadá následovně:

 

Landing Page

 

Duplicity v rámci značky

Velký pozor je dobré si dávat u pojmenování firmy - pokud prodáváte Autobaterie a máte tento výraz i v názvu, může umístění slova Autobaterie v každém titulku kanibalizovat chtěnou sekci na tento dotaz. Je pak výrazně složitější umístit na lepší pozici stránku s Autobateriemi. Teoreticky je samozřejmě jedno, jaká stránka na klíčové slovo vyskočí - hlavně že bude mít dobrou pozici. Pro uživatele je ale mnohem lepší, když se dostane rovnou do sekce s Autobateriemi, než na titulní stránku nebo kontakty.

Někdy se tomu ale prostě nevyhnete.

NAPIŠTE NÁM, CO PRO VÁS MŮŽEME UDĚLAT

Položení dotazu

Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.