Používáme technologie, jako jsou cookies za účelem analýzy návštěvnosti, cílené reklamy a zajištění fungování stránek. Více informací o ochraně osobních údajů

Long tail (dlouhý ocas)

 

Long tail označuje dotazy, které jsou málo konkurenční. Tyto vyhledávací dotazy se skládají z klíčových slov, které nejsou tak často hledané, avšak také nejsou tolik konkurenční. Hledanost longtailových frází je často v řádech desítek nebo jednotek - součet ovšem udělá značnou návštěvnost. Web postaven jen na longtailové návštěvnosti může vypadat dobře a přinášet užitek.

Long Tail - graf

Zaměřením optimalizace na long tail lze celkově mnohem snadněji a levněji získat větší návštěvnost, než kdybychom se zaměřili pouze na velice často vyhledávané, avšak konkurenční, klíčová slova. 

Jak zjistit konkurenci na klíčová slova?

Pro zjištění konkurenčnosti klíčového slova můžete využívat mnoho nástrojů - mezi ty nejjednodušší patří Návrh klíčových slov v Skliku a Plánovač klíčových slov v Google AdWords.

Pomůžeme vám s tvorbou na long tail dotazy. Stačí nás kontaktovat.

Související pojmy:

Položení dotazu

Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.