Zavřít
facebook-pjt twitter-pjt instagram-pjt

Long tail (dlouhý ocas)

Long tail označuje dotazy, které jsou málo konkurenční. Tyto vyhledávací dotazy se skládají z klíčových slov, které nejsou tak často hledané, avšak také nejsou tolik konkurenční. Hledanost longtailových frází je často v řádech desítek nebo jednotek – součet ovšem udělá značnou návštěvnost. Web postaven jen na longtailové návštěvnosti může vypadat dobře a přinášet užitek.

Zaměřením optimalizace na long tail lze celkově mnohem snadněji a levněji získat větší návštěvnost, než kdybychom se zaměřili pouze na velice často vyhledávané, avšak konkurenční, klíčová slova.

Jak zjistit konkurenci na klíčová slova?

Pro zjištění konkurenčnosti klíčového slova můžete využívat mnoho nástrojů – mezi ty nejjednodušší patří Návrh klíčových slov v Skliku a Plánovač klíčových slov v Google AdWords.

Napište nám a vylepšíme váš web společně!

Tato stránka je chráněna pomocí reCAPTCHA a platí na ni zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.
Odesláním zprávy beru na vědomí zpracování osobních údajů.
WordPress Lightbox