Smluvní podmínky platné od 1. 7. 2024
Tyto smluvní podmínky se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a zejména pak ustanoveními o díle dle § 2586 a násl. občanského zákoníku.
Společnost ANT studio s.r.o., IČ: 29113229, se sídlem Slovanská alej 2182/30, 326 00 Plzeň, č. ú. 2700216821/2010, fullservis online marketingová firma poskytující marketingové služby, zakázkový vývoj a servis, konzultační poradenské služby a související služby v oblasti online (dále jen “Dodavatel”), uzavírá smluvní podmínky, které jsou nedílnou součástí Smlouvy o spolupráci s podnikající fyzickou osobou nebo právnickou osobou, která u Dodavatele objednává plnění (dále jen “Objednatel”), (společně dále jen jako “Partneři”).
Proč uzavíráme smlouvu o spolupráci?
Uzavíráme společně Smlouvu o spolupráci, jejíž součástí jsou tyto smluvní podmínky, abychom mohli Objednateli “Pomáhat prodávat online” a poskytovat kvalitní odborné poradenství, vývoj, servis, správu nebo rozvoj webových stránek či e-shopů, technické či grafické úpravy již spuštěných webových prezentací, e-shopů, webových portálů a dále realizace, správu a optimalizace marketingových kampaní nebo jejich části, včetně tvorby analýz a reportů a zároveň měli mezi sebou rámec a pravidla naší společné cesty.
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ A PŘEDMĚT PODMÍNEK
1.1. Tyto smluvní podmínky zajišťují právní rámec (vzájemná práva a povinnosti Partnerů) při realizaci plnění, resp. poskytování služeb (díla) objednaného Objednatelem prostřednictvím samostatné objednávky (odsouhlasené nabídky Dodavatele Objednatelem).
1.2. Je-li potřeba, podmínky je možné doplnit či upravit v obsahu zvlášť pro jednotlivé objednávky.
1.3. Poskytováním služeb dle těchto podmínek se rozumí:
- Online marketing, kreativa a poradenství Čl. 3 těchto podmínek
- Zakázkový vývoj, technická podpora, servis Čl. 4 těchto podmínek
- Hostingové služby a zajištění dostupnosti dle Čl. 5 těchto podmínek
- Pravidelné aktualizace a údržba dle Čl. 6 těchto podmínek
1.4. Objednatel se Smlouvou o spolupráci zavazuje za poskytování služeb uhradit Dodavateli odměnu, a to v dohodnuté výši za podmínek stanovených v Čl. 9 těchto podmínek.
1.5. Dodavatel je povinen poskytovat služby s náležitou odbornou péčí a v souladu s pokyny a zájmy Objednatele.
1.6. Rozsah poskytovaných služeb dle těchto podmínek, cena za služby a případně harmonogram prací je ujednán v komunikaci mezi Dodavatelem a Objednatelem prostřednictvím samostatné objednávky (dílčí smlouvy).
1.7. Objednateli vzniká nárok na vybrané poskytované služby dle těchto podmínek na základě přesného vymezení v objednávce.
1.8. Partneři se dohodli, že pro objednání a schvalování plnění budou využívat e-mailovou komunikaci nebo systém pro zadávání požadavků Dodavatele. Dodavatel je povinen zajistit jeho dostupnost pro Objednatele a předat mu veškeré potřebné přístupové údaje včetně dostupnosti aplikace systému pro zadávání požadavků před uzavřením těchto smluvních podmínek.
2. DEFINICE VYBRANÝCH POJMŮ
2.1. Pro účely těchto podmínek mají níže uvedené termíny význam uvedený v tomto článku:
- Objednávka je odsouhlasení nabídky Dodavatele Objednatelem o dodání plnění Dodavatelem uzavřená prostřednictvím elektronické komunikace mezi smluvními stranami, která se řídí těmito smluvními podmínkami a Smlouvou o spolupráci. Objednatel písemným vyslovením souhlasu s dodáním plnění Dodavatelem závazně objednává dílčí objednávky (dílčí smlouvy) dle specifikace v nabídce. Nabídka Dodavatele může být graficky zpracována, ale rovněž může být představována pouze textovou nabídkou v e-mailové komunikaci nebo v systému na zadávání požadavků. Odsouhlasením nabídky Dodavatele Objednatelem vzniká dílčí smlouva (objednávka) mezi Partnery. Bez výslovného odsouhlasení nabídky Objednatelem nevznikne dílčí smlouva (objednávka) mezi Partnery, a Objednateli tak nevznikne právo na plnění.
- Systém pro zadávání požadavků je platforma Dodavatele pro zadávání servisních, záručních i rozvojových požadavků ze strany Objednatele, která je dostupná na adrese https://podpora.antstudio.cz. Systém umožňuje Objednateli sledovat historii a stav řešení všech požadavků, včetně přístupů ke všem fakturám a objednávkám.
- Komunikace mezi smluvními stranami je komunikace mezi stranami prostřednictvím e-mailu nebo systému pro zadávání požadavků, na základě které je uzavřena dílčí smlouva (objednávka).
- Hosting je zprostředkování pronájmu prostoru na serveru připojeném k internetu.
- Hostingovými službami se rozumí umožnění přístupu uživatelů k serveru Dodavatele (či třetí osoby), na kterém budou umístěny webové prezentace či jiná řešení, přístupné po síti internet pod protokolem http a https.
- Kritická chyba je porucha, která má významný negativní vliv na online řešení nebo jeho důležitou součást či funkcionalitu (např. úplná nedostupnost webové prezentace, znemožnění dokončení konverzní cesty, například nemožnost dokončení objednávky nebo zaslání poptávky vlivem dodaného plnění).
- Nekritická chyba je porucha, která se týká ostatních poruch na online prezentaci, ale která nemá významný vliv na provoz daného řešení (např. chyba, která nemá vliv na dokončení konverzní cesty nebo možnost dokončení objednávky nebo zaslání poptávky).
- Webovými stránkami se rozumí i webové či serverové aplikace, e-shopy, webové prezentace, microsites, webové portály, mobilní aplikace a jakékoliv další naprogramované aplikace přístupné prostřednictvím internetu.
- Originální zdrojový kód WordPressu je kód, který je součástí jádra systému WordPress bez nainstalovaných pluginů či modulů.
- Vlastní zdrojový kód je zdrojový kód naprogramovaný programátory Dodavatele, kdy Dodavatel je nositelem autorských práv k tomuto zdrojovému kódu.
- Testovací doména je vytvořené testovací prostředí, ve kterém může Dodavatel otestovat dodané plnění bez reálného nasazení dodaného plnění na spuštěném běžícím projektu Objednatele.
- Kredity jsou finanční prostředky uložené v systémech třetích stran (např. Google Ads, Sklik, Heureka.cz), které slouží k placení za zobrazování reklamy v těchto systémech.
- Shoptet je e-shopové řešení třetí strany společnosti Shoptet, a.s., které se řídí podmínkami společnosti Shoptet, a.s.
- Shoptet Premium je e-shopové řešení třetí strany společnosti Shoptet, a.s., které se řídí samostatnými podmínkami společnosti Shoptet, a.s.
- Expresní servis je nadstandardní servis, kde Objednatel požaduje kratší lhůty na řešení požadavků, oprav a chyb oproti standardním lhůtám dle Čl. 7 bodu 10 těchto podmínek.
3. ONLINE MARKETING, KREATIVITA A PORADENSTVÍ
3.1. V rámci poskytování služby online marketingu, kreativity a odborného poradenství bude Dodavatel zajišťovat pro Objednatele jednorázové nebo pravidelné služby dle individuálních objednávek, a to zejména:
- Zjištění a poznání potřeb Objednatele a jeho zákazníků, stanovení a upřesnění cílů;
- Zpracování auditů, analýz, návrhů a celkové nebo dílčí online marketingové strategie;
- Založení, nastavení, optimalizování kampaní v oblastech PPC, SEO (optimalizace pro vyhledávače), porovnávačů zboží, e-mailingu, copywritingu, PR, sociálních sítí, RTB, display kampaní, analytiky, audio reklamy;
- Realizaci kreativních grafických i textových konceptů a návrhů, přípravu tiskových podkladů;
- Realizaci foto/audio/video služeb včetně postprodukce;
- Administrativní práce (vkládání a úpravy obsahu na webu).
4. ZAKÁZKOVÝ VÝVOJ, TECHNICKÁ PODPORA, SERVIS
4.1. V rámci služby zakázkového vývoje, technické podpory a servisních služeb jsou Dodavatelem zajišťovány zejména jednorázové nebo pravidelné služby na základě individuálních objednávek, mezi které patří:
- Zjištění a poznání potřeb Objednatele a jeho zákazníků, stanovení a upřesnění cílů;
- Odborné konzultace požadavků, upřesnění specifikace a návrh řešení;
- Zpracování a realizace požadavků na základě požadavků Objednatele;
- Opravování či upravování libovolných vlastností či parametrů již dodaných plnění;
- Poskytování odborné technické pomoci Objednateli;
- Poskytování dalších produktů podpory stanovených individuální dohodou.
4.2. Technická podpora bude Dodavatelem zajišťována na základě požadavků Objednatele. Požadavky na opravy či úpravy vlastností či parametrů plnění budou primárně zadávány elektronickou formou pomocí systému pro zadávání požadavků Dodavatele nebo e-mailem.
4.3. Kategorizaci požadavků na poskytnutí služeb zakázkového vývoje a technické podpory a lhůty pro opravy poruch v provozu webové prezentace upravuje Čl. 7 těchto podmínek.
5. HOSTINGOVÉ SLUŽBY A DOSTUPNOST
5.1. V rámci služby Hostingové služby zajistí Dodavatel pro Objednatele hostingové služby nezbytné pro nepřetržitý provoz webových stránek v rámci počítačové sítě internet.
5.2. Poskytování hostingových služeb může Dodavatel zajistit také prostřednictvím třetích osob. Tímto nejsou dotčeny závazky Dodavatele z těchto podmínek.
5.3. Dodavatel se těmito podmínkami zavazuje, že celková dostupnost hostingu bude v prostředí internetu činit nejméně 99,9 % v každém kalendářním měsíci kalendářního roku. Pro účely těchto podmínek bude celková dostupnost hostingu v kalendářním měsíci určena vzorcem ((TS-DPS)/TS)*100, kdy TS se rozumí doba trvání služby v měsíci, DPS doba trvání poruchy v provozu hostingu a * je znakem pro násobení. Webové stránky musí být zároveň přístupné k užívání. Pakliže tato dostupnost nebude Dodavatelem dodržena, vzniká Objednateli nárok na slevu z ceny za hostingové služby dle Čl. 10 těchto podmínek, pakliže uplatní tento nárok nejpozději do 30 dnů od okamžiku, kdy Objednatel nižší odezvu zjistil.
5.4. Do doby trvání poruchy (DPS) v provozu hostingu se nezapočítají plánované noční odstávky (v době od 00:00 do 06:00) nutné kvůli bezpečnostním aktualizacím, výměně hardwaru a podobně, a to i v případě, že tyto odstávky nebyly předem oznámeny Objednateli.
6. PRAVIDELNÉ AKTUALIZACE A ÚDRŽBA
6.1. V rámci služby Pravidelné aktualizace a údržba bude Dodavatel provádět pravidelné aktualizace originálního zdrojového kódu (WordPress, ANT CMS, jiný) a vlastního zdrojového kódu na nejnovější dostupnou verzi pro zajištění maximální možné kompatibility, bezpečnosti a stability webových stránek.
6.2. Dodavatel se zavazuje provádět aktualizace a údržbu webových stránek dle vlastního odborného posouzení a dále dle ujednání s Objednatelem. Konkrétní termín aktualizace zvolí Dodavatel dle vlastního uvážení s ohledem na dostupnost veřejných aktualizací, jejich stabilitu a s ohledem na minimalizaci narušení chodu webových stránek. Doporučený minimální počet aktualizací ročně je určen individuální objednávkou.
6.3. Po dokončení aktualizace a údržby webových stránek bude Objednatel vyrozuměn zprávou na jeho e-mailovou adresu o provedených změnách a úkonech ze strany Dodavatele.
6.4. V případě, že se během nebo po aktualizaci stránek objeví kritická či nekritická chyba, vyvine Dodavatel maximální možné úsilí, které bude přiměřené celkové náročnosti odstranění této chyby vůči sjednané smluvní odměně za tuto službu.
6.5. Pokud nebude možné provést aktualizaci webových stránek v důsledku nekompatibility aktualizace a originálního nebo vlastního zdrojového kódu, navrhne Dodavatel bezprostředně Objednateli alternativní řešení dané situace.
6.6. Není-li služba dohodnuta, pak k pravidelné aktualizaci nedochází.
7. ŘEŠENÍ CHYB, URGENTNÍ POŽADAVKY
7.1. Primárním způsobem předání požadavku řešení chyb a urgentních požadavků na Dodavatele je podpora.antstudio.cz, který je v případě výpadku možné nahradit e-mailovou komunikací na podpora@antstudio.cz.
7.2. Komunikaci požadavků mohou za klienta vést pouze osoby, které jsou Objednatelem určeny a pro které Dodavatel zřídil přístupová oprávnění.
7.3. Za chybu se považuje taková porucha funkčnosti dodaného plnění Dodavatelem, která způsobí nefunkčnost nebo nedostupnost dodaného plnění nebo jiné omezení ve funkčnosti dodaného plnění.
7.4. Dodavatel nenese odpovědnost za poruchy a dostupnost dodaného plnění v důsledku nedostupnosti hostingu či služeb, které jsou poskytovány třetí stranou.
7.5. Dodavatel nenese odpovědnost za poruchy a dostupnost dodaného plnění v důsledku zásahu do dodaného plnění klientem nebo třetí stranou.
7.6. Dodavatel přijme (tj. změnou stavu požadavku na stav rozpracováno, příp. písemným potvrzením e-mailem) požadavky na řešení chyb a urgentní požadavky zadané přes systém pro zadávání požadavku v co možná nejkratší době, nejpozději však do 48 hodin od zadání požadavku, a to ve standardní pracovní době Dodavatele ve dnech od pondělí do pátku od 08:00 do 16:30 hodin (dále jako “reakční doba”).
7.7. Urgentní požadavky, mimo standardní pracovní dobu, musí být pokryty individuální objednávkou Expresního servisu (včetně určení individuálního časového rozsahu i reakční doby) a zadány přes systém na zadávání požadavků ve formě ticketu.
7.8. Požadavky související s dodaným plněním nebo řešením poruch a chyb jsou zařazeny do následujících kategorií a lhůt, a to dle závažnosti požadavku. Tyto lhůty podléhají standardní době řešení ze strany Dodavatele:
7.9. Standardní doba (pokud Objednatel nemá objednaný Expresní servis bod 7.10.) řešení chyb je vymezena:
- odstranění kritických chyb ve lhůtě do 2 pracovních dnů od přijetí požadavku,
- odstranění nekritických chyb ve lhůtě do 5 pracovních dnů od přijetí požadavku.
7.10. Dodavatel zajistí Expresní servis pro přednostní řešení požadavků na základě individuální objednávky s individuální dohodou Objednatele a Dodavatele zaznamenané v příslušné objednávce služby.
7.11. V případě, že závažnost nebo rozsah požadavku není možné vyřešit dle výše stanovených lhůt, informuje o této skutečnosti bezprostředně po jejím zjištění Dodavatel Objednatele v rámci reakční doby a navrhne vhodný postup řešení.
7.12. V případě plánované odstávky, která bude mít za následek znepřístupnění dodaného plnění, oznámí Dodavatel Objednateli tuto odstávku v předstihu nejméně 10 dnů na jeho e-mailovou adresu. Je-li to možné, musí být plánovaná odstávka provedena v hodinách s nejnižším provozem nebo v nočních hodinách tak, aby bylo co nejméně omezeno užívání dodaného plnění vyjma Čl. 13 bodu 13.2.h .
8. PROVEDENÍ A PŘEDÁNÍ PLNĚNÍ
8.1. Objednané plnění je provedeno, je-li řádně dokončeno a předáno. Platí, že plnění je dokončeno, je-li předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Objednatel převezme dokončené plnění s výhradami nebo bez výhrad, není-li stanoveno jinak.
8.2. Pravidla pro realizaci a převzetí online marketingu a souvisejících služeb dle Čl. 3 těchto podmínek:
- Lhůty plnění začínají plynout odsouhlasením nabídky a harmonogramu Objednatelem a úhradou ceny nebo její části, pokud není domluveno jinak.
- Všechny kroky Dodavatele budou probíhat na základě objednávky, harmonogramu nebo podrobného plánu, který si Partneři vzájemně odsouhlasí.
- Na základě dohody Partnerů mohou být plány propagace upraveny dle požadavků Objednatele. V případě zásadních změn mohou být na základě dohody smluvních stran prodlouženy lhůty plnění.
- Předání a převzetí plnění je nahrazeno umožněním jeho užití, tj. zejm. průběžnou prezentací výsledků, společnými konzultacemi s poskytnutím online přístupů do aplikací třetích stran (Google Analytics, Google Ads, Sklik a další), kde je možné získat kdykoliv zpětnou vazbu na výkon reklamních kampaní.
8.3. Pravidla pro realizaci a převzetí zakázkového vývoje, technické podpory a servisu dle Čl. 4. těchto podmínek:
- Lhůty plnění začínají plynout odsouhlasením nabídky a individuálního harmonogramu Dodavatele Objednatelem, případně úhradou ceny nebo její části, pokud není domluveno jinak.
- Provádí-li se plnění postupně a lze-li jednotlivé stupně plnění odlišit, může být plnění dokončeno, předáno a převzato (provedeno) i po částech dle objednávky a harmonogramu. Pokud je dílo provedeno po částech, vzniká Dodavateli nárok na odpovídající částečnou úhradu provedením jednotlivých dílčích částí.
- Realizace Dodavatelem probíhá na testovací doméně nebo na produkční (spuštěné, živé, ostré) verzi dle individuální domluvy Partnerů.
- Předvést způsobilost plnění sloužit svému účelu je možné i zasláním odkazu, na kterém se Objednatel sám přesvědčí, že dané plnění řádně slouží svému účelu. K tomu musí být Objednatel vyzván Dodavatelem.
- Předání a převzetí může probíhat osobně nebo dálkově formou elektronické komunikace. Technická podpora je předána a převzata jejím poskytnutím.
8.4. Pravidla pro realizaci a převzetí hostingových služeb dle Čl. 5 těchto podmínek a pravidelné aktualizace a údržby dle Čl. 6 těchto podmínek:
- Předání a převzetí plnění je nahrazeno umožněním jeho užití.
8.5. Do stanovených termínů není započtena doba čekání na reakci Objednatele.
8.6. Objednatel je povinen poskytnout součinnost při realizaci plnění dle dohody Partnerů. Pokud Objednatel nedodá podklady/nereaguje do 30 dnů od poslední výzvy Dodavatele, považuje se plnění za provedené (dokončené a převzaté) a Dodavateli vzniká právo na úhradu odpovídající části odměny dle Čl. 9 těchto podmínek.
8.7. Je-li plnění provedeno, vzniká právo Dodavateli na úhradu odměny dle Čl. 9 těchto podmínek.
9. ODMĚNA DODAVATELE A PLATEBNÍ PODMÍNKY
9.1. Za poskytování služeb dle těchto podmínek se Objednatel po dobu účinnosti těchto podmínek zavazuje Dodavateli uhradit jednorázovou nebo pravidelnou odměnu.
9.2. Odměna za dodání plnění Dodavatele je stanovena vždy individuální objednávkou. Výjimkou je odměna za provedení plnění menšího rozsahu bez nutnosti schválení předem Objednatelem podle Čl. 9.5 těchto podmínek.
9.3. Pokud by mělo být pro Objednatele dodáno plnění Dodavatelem, kterému nepředcházela potvrzená individuální objednávka Dodavatele, je Dodavatel povinen zaslat e-mailem Objednateli, před započetím prací, nabídku o předpokládaném rozsahu poskytovaných služeb a finanční odměně.
9.4. Dodavatel může účtovat služby včetně konzultací na základě individuálně stanovených odměn.
9.5. Plnění do 5 000 Kč bez DPH bude řešeno bez objednávky. Dodavatel takové plnění realizuje bez nutnosti odsouhlasení individuální nabídky Objednatelem (například jde o telefonické dotazy, poradenství, drobné úpravy na webu, analýzy problému a specifikace zadání), pokud nebude individuálně domluveno jinak.
- Pro plnění v rozsahu nad 5 000 Kč bez DPH Dodavatel připraví pro Objednatele cenovou nabídku (pokud to přesnost zadání dovoluje) nebo se Dodavatel domluví s Objednatelem na zpoplatněné specifikaci a upřesnění zadání.
- Pokud je domluven pravidelný měsíční rozsah spolupráce za služby nebo plnění, pak se odměna nejdříve odečítá z předem stanoveného rozsahu. Nebude-li v kalendářním měsíci vyčerpán rozsah služeb nebo plnění, pak se převádí nevyčerpaný rozpočet do následujícího kalendářního měsíce.
9.6. Dodavatel vystaví podklad pro platbu/fakturu za provedené plnění dle objednávky a těchto podmínek.
- Odměna Dodavatele za plnění a služby dle Čl. 3 těchto podmínek je splatná předem před započetím poskytování plnění a služeb.
- Podklad pro platbu/fakturu za plnění a služby dle Čl. 4 těchto podmínek vystaví Dodavatel po okamžiku provedení plnění dle Čl. 8 těchto podmínek.
9.7. Odměna Dodavatele, která je platbou pro následující období, je splatná před prvním dnem za dané období.
9.8. Platba za kredity třetím stranám je stanovena následovně:
- Objednatel hradí kredity vždy dopředu napřímo třetím stranám nebo skrze Dodavatele. Pokud není dostatek kreditu v dané službě, pak jsou reklamní kampaně automaticky pozastaveny (bez “nabitého” kreditu se reklamy nezobrazují).
- Kredity hrazené Objednatelem přes Dodavatele odpovídají čerpání ve zvolených systémech (tzv. 1:1). Navíc však v případě úhrady skrze Dodavatele bere Objednatel na vědomí, že je Dodavatel plátcem DPH, které bude k ceně za uhrazené kredity připočteno.
- Přeplatek uhrazeného kreditu zůstává v účtu Objednatele a bude použit pro zobrazování reklamy v dalším období.
- Dodavatel může ve výjimečných případech nabídnout Objednateli delší individuální splatnost kreditů třetím stranám.
9.9. Za Hostingové služby a zajištění dostupnosti dle Čl. 5 těchto podmínek, Pravidelné aktualizace a údržbu dle Čl. 6 těchto podmínek, standardní nebo Expresní servis se Objednatel po dobu účinnosti těchto podmínek zavazuje Dodavateli hradit měsíční odměnu podle těchto pravidel:
- Odměna Dodavatele dle Čl. 5 těchto podmínek je splatná za webhostingové služby na následující období 12 měsíců, virtual server (VMS) vždy pro následující období 3, 6 nebo 12 měsíců, a to ke dni prvního měsíce za dané období. Objednávku vystavuje Dodavatel pro následující období s předstihem jednoho měsíce. Odměna je splatná předem vždy před započetím daného období.
- Odměna Dodavatele za provádění pravidelných aktualizací a pravidelné údržby webových stránek dle Čl. 6 těchto podmínek je splatná vždy pro následující období 3, 6 nebo 12 měsíců, a to ke dni prvního měsíce za dané období. Objednávku vystavuje Dodavatel pro následující období s předstihem jednoho měsíce. Odměna je splatná předem vždy před započetím daného období.
- Odměna za expresní řešení požadavků je domluvena individuálně v příslušné objednávce a je splatná vždy před daným měsícem. Jedná se o příplatek k základní ceně služby.
9.10. Uvedené ceny jsou bez DPH.
9.11. Úhrada bude vždy provedena na základě objednávky vystavené Dodavatelem, po jejímž uhrazení obdrží Objednatel daňový doklad (fakturu).
9.12. Splatnost vystavené objednávky je 14 kalendářních dnů od jejího vystavení Objednateli (není-li domluveno jinak). Objednávka bude uhrazena bezhotovostně na účet Dodavatele uvedený v záhlaví těchto podmínek.
9.13. Objednatel souhlasí, že mu objednávky a faktury Dodavatele budou zasílány pouze v elektronické podobě prostřednictvím e-mailu.
10. SANKCE
10.1. Dostane-li se Dodavatel do prodlení s plněním dle harmonogramu individuální objednávky, má Objednatel vůči Dodavateli nárok na zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,05 % z neodladěné/nedodané části díla včetně DPH za každý i započatý den prodlení s plněním sjednané povinnosti.
10.2. V případě, že Objednatel neuhradí smluvené odměny, které mu budou Dodavatelem vystaveny dle dílčích objednávek k datu jejich splatnosti, zavazuje se Objednatel uhradit Dodavateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % za každý započatý den prodlení, a to z dlužné částky bez DPH.
10.3. V případě, že Objednatel neuhradí smluvenou odměnu dle dílčích objednávek k datu jejich splatnosti o více než 14 dní po termínu splatnosti, je Dodavatel oprávněn pozastavit jakoukoliv službu do doby přijetí platby na účet.
11. OCHRANA INFORMACÍ A MLČENLIVOST
11.1. Partneři se dohodli, že veškeré informace, které si sdělili v rámci realizace dle těchto podmínek a objednávky, zůstanou jako důvěrné utajeny.
11.2.Porušením závazku uvedeného v předchozím článku není:
- Poskytnutí důvěrných informací a skutečností v nezbytném rozsahu orgánům veřejné moci nebo osobám majícím ze zákona právo na tyto informace a kontrolu činnosti Dodavatele a Objednatele;
- Použití důvěrných informací a skutečností v souvislosti s plněním předmětu těchto podmínek;
- Jiné použití důvěrných informací a skutečností s předchozím písemným souhlasem Objednatele.
12. ÚČINNOST A UKONČENÍ SMLOUVY O SPOLUPRÁCI
12.1. Smlouva o spolupráci nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma Partnery.
12.2. Smlouva o spolupráci se uzavírá na dobu neurčitou.
12.3. Smlouvu o spolupráci je každý z Partnerů oprávněn písemně vypovědět, a to z jakéhokoliv důvodu či bez uvedení důvodu. Výpovědní doba činí 30 dnů a vstupuje v platnost ode dne následujícího po doručení písemné výpovědi druhé straně.
12.4. Objednatel má právo smlouvu o spolupráci písemně vypovědět s okamžitou platností v případě opakujícího se požadavku majícího charakter Kritické chyby, nebyl-li tento vyřešen do 2 pracovních dnů od nahlášení.
12.5. Dodavatel má právo smlouvu o spolupráci písemně vypovědět s okamžitou platností, je-li Objednatel v prodlení s platbami, které překročilo dobu 1 měsíce. Dodavateli tímto nezaniká nárok na odměnu za již realizované služby.
12.6. V případě ukončení Smlouvy o spolupráci se Dodavatel zavazuje předat Objednateli veškeré přístupové údaje, podklady a data (včetně zdrojových kódů, kreativy, fotografií) pro převedení služeb k jinému poskytovateli až po úplném uhrazení všech služeb ze strany Objednatele.
12.7. Všechna provedená plnění jsou do doby úplné úhrady Objednatelem vlastnictvím Dodavatele.
12.8. Dodavatel je oprávněn pozastavit nebo zneaktivnit služby dle těchto podmínek v případě prodlení Objednatele s úhradou odměny dle těchto podmínek vůči Dodavateli.
13. ODPOVĚDNOST ZA VADY
13.1. Odpovědnost za vady služeb zakázkového vývoje a servisu dle Čl. 4. těchto podmínek (vyjma technické podpory):
- Objednatel je povinen na výzvu Dodavatele ve lhůtě 30 dnů prověřit způsobilost dodaného plnění sloužit svému účelu prostřednictvím zaslaných instrukcí Dodavatele a informovat Dodavatele v této lhůtě, zda přebírá dokončené plnění s výhradami nebo bez výhrad. Pakliže Objednatel tuto povinnost nesplní, má se za to, že dokončené plnění přebírá bez výhrad (tj. bez vad a nedodělků).
- V této lhůtě je Objednatel oprávněn notifikovat Dodavateli vady a nedodělky dohodnutého rozsahu plnění. Dodavatel se zavazuje notifikované vady a nedodělky plnění bezprostředně odstranit na svůj náklad, pokud danou opravou či úpravou není založena změna nebo zadání nového požadavku.
- Vady, resp. chyby, které nemají přímý vliv na funkčnost provedeného plnění, a které nebudou notifikovány Objednatelem ve lhůtě dle předchozího odstavce, se nepovažují za chybu, ale za vlastnost výsledného díla.
13.2. Vadou či nedodělkem či chybou ve smyslu těchto podmínek není:
- Chybné zobrazení v nové generaci prohlížečů,
- Chybné zobrazení v neaktuálních verzích standardně podporovaných prohlížečů (Google Chrome, Mozilla Firefox, MS Edge, Safari) a nestandardních zařízeních, pokud nebyla objednána optimalizace pro širší skupinu prohlížečů (např. IE) a zařízení,
- Chyby způsobené změnou na infrastruktuře poskytovatele webhostingu,
- Chyby způsobené nesprávnou obsluhou ze strany Objednatele,
- Chyby vzniklé změnou implementace a technické specifikace třetích stran — ekonomické software, sociální sítě, importy atp. (například změnou jejich API apod.),
- Všechny chyby, které se objeví po zásahu Objednatele do zdrojových kódů plnění,
- Chyby vzniklé na straně reklamních systémů zejména Google Ads, Sklik, Facebook, Business Manager, Ecomail,
- Dočasné chyby způsobené operativní odstávkou, která je realizována pouze v nezbytných případech na nezbytně dlouhou dobu bez nutnosti informování Objednatele Dodavatelem. Je-li to možné, musí být plánovaná odstávka provedena v hodinách s nejnižším provozem nebo v nočních hodinách tak, aby byla co nejméně omezeno užívání dodaného plnění.
14. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
14.1. Místem plnění je sídlo Dodavatele. Místem předání díla je adresa Slovanská alej 2182/30, 326 00 Plzeň nebo vzdáleně elektronickou formou.
14.2. Tyto smluvní podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy o spolupráci uzavřené mezi Partnery a jsou účinné okamžikem potvrzení Smlouvy o spolupráci.
14.3. Práva a povinnosti těmito podmínkami výslovně neupravené se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a souvisejícími obecně závaznými právními předpisy.
14.4. Tyto smluvní podmínky je Dodavatel oprávněn v přiměřeném rozsahu jednostranně měnit a aktualizovat. Změny je Dodavatel povinen vždy oznámit prostřednictvím elektronické komunikace Objednateli, a to minimálně 30 dnů před účinností změny. Smluvní podmínky ve změněné podobě pak nabývají účinnosti 10 dní od jejich uveřejnění na webových stránkách Dodavatele, nebude-li výslovně v jejich znění uveden datum pozdější. Jestliže Objednatel nebude se změnami souhlasit, je oprávněn takové změny odmítnout, tyto smluvní podmínky vypovědět, přičemž je však povinen o vypovězení těchto podmínek informovat Dodavatele. Pokud se Objednatel ke změně podmínek nijak nevyjádří a bude spolupracovat s Dodavatelem i po účinnosti změny podmínek, má se za to, že tím Objednatel změnu podmínek přijal.
14.5. Bude-li jakékoliv ustanovení těchto podmínek shledáno příslušným orgánem neplatným, neúčinným nebo nevymahatelným, bude takové ustanovení považováno za vypuštěné z těchto podmínek a ostatní ustanovení těchto podmínek budou nadále platná, pokud z povahy takového ustanovení nebo z jeho obsahu anebo z okolností, za nichž bylo uzavřeno, nevyplývá, že je nelze oddělit od ostatního obsahu těchto podmínek. Partneři se zavázali, že v takovém případě uzavřou takové dodatky k těmto podmínkám, které umožní dosažení účelu těchto podmínek a pokud to není možné, pak co nejbližšího tomu, jakého mělo být dosaženo neplatným, neúčinným nebo vymahatelným ustanovením.
14.6. Partneři prohlašují, že tyto podmínky uzavírají při plném vědomí jejího obsahu a nikoliv v tísni a že pokud se odchýlili od dispozitivních ustanovení občanského zákoníku, bylo to na základě svobodně projevené vůle obou stran, nikoliv v neprospěch Objednatele či Dodavatele a nikoliv ke zhoršení jeho postavení, ale naopak za účelem dosažení vyváženosti práv a povinností obou stran.
14.7. Partneři se zavazují vyvinout maximální úsilí a poskytnout si vzájemně maximální možnou součinnost k odstranění vzájemných sporů vzniklých na základě těchto podmínek nebo v souvislosti s plněním dle těchto podmínek.
14.8. Partneři se zavazují řešit veškeré spory, které mezi nimi mohou vzniknout v souvislosti s prováděním nebo výkladem těchto podmínek jednáním a vzájemnou dohodou.
14.9. Partneři prohlašují, že ani jeden z partnerů není slabší stranou nebo stranou vyžadující vyšší stupeň právní ochrany.
14.10. Pro řešení případných právních sporů bude využit místně příslušný soud České republiky dle sídla Dodavatele.
14.11. Objednatel souhlasí, že po 6 měsících spolupráce může Dodavatel použít klientovy iniciály (logo, název atp.) ve svých referencích, které jsou veřejně dostupné.