Nápověda k modulům ANT CMS

Související či podobné produkty

Co jsou související či podobné produkty a co vám přinesou?

Související či podobné produkty jsou skvělá možnost, jak zobrazit zákazníkovi relevantní část dalšího sortimentu, kterou si může prohlédnout. Podstata souvisejících produktů je jejich zobrazení ve chvíli, kdy si zákazník nějaký produkt prohlíží, či si ho vložil do košíku.

Používání souvisejících produktů povede ke zvýšení zisků firmy, protože podpoří prodej.

Jedná se o jeden modul, můžete jej však využít dvojím způsobem:

  • Jako související produkty - V detailu produktu máte možnost zvolit související soubory, tedy zobrazit další produkty, které nějakým způsobem souvisejí s produktem, kterému další produkty nastavujete. Příklad: uživatel si prohlíží Dřevěný dubový stůl. Související produkt může být Dřevěná dubová židle, lavice a tak podobně.
  • Jako podobné produkty - V detailu produktu zvolíte související produkty, ale logicky doplníte výběr produkty podobnými. Tedy v případě Dřevěného dubového stolu můžete zákazníkovi nabídnout jako podobný produkt Dřevěný smrkový stůl. Jde tedy logicky o alternativu.

Zvolené produkty se pak uživateli zobrazují v detailu a dalších místech pod nadpisem “Mohlo by vás také zajímat”. Tento nadpis můžeme upravit.

Standardně související produkty umožňují

  • K jednomu produktu přiřadit více dalších produktů
  • Vzájemně je provázat
  • Související produkty se zobrazují v detailu produktu, dole

Individualizace na míru

V případě zájmu můžeme připravit systém*, který bude alternativní související produkty automaticky přiřazovat. Je možné definovat pravidla, například produkty s podobnou cenou, případně podobné produkty u kterých je vyšší marže.

Zajímavé rozšíření jsou také související produkty na kategorii.

Zeptejte se svého konzultanta na možnosti rozšíření tohoto modulu.

Jak správně nastavit Související produkty v ANT CMS?

Pro nastavení souvisejících produktů přejděte do Administrace -> E-shop -> vyberte produkt, kterému chcete nastavit další produkty jako související.

 

Pokud zde záložku Související nevidíte, je možné, že nemáte tento modul aktivován. Zeptejte se svého projekt managera na aktivaci modulu Souvisejících produktů.

 

Zde máme tedy dvě pole

  • Kategorie e-shopu – zde vyberte, z jaké kategorie chcete související produkty vybírat. Můžete zvolit i více kategorií.
  • Produkty – zde vyberte produkty, které chcete přidat jako související.

Výběr provedete tak, že do pole kliknete a jen zvolíme. Pokud budeme chtít nějakou kategorii či produkt odstranit, tak klikneme na křížek u produktu či kategorie.

Jak produkty vzájemně provázat

Pravděpodobně jste si všimli tlačítka ANO, ulož i k vybraným. Pokud jej zaškrtnete, tak se produkt, který upravujete, vloží i ke všem ostatním produktů, které jste vybrali jako související.

Zobrazení souvisejících produktů v detailu produktu:

Zobrazení souvisejících produktů na dalších místech

Pokud máte aktivní další modul UpSell, budou se související produkty zobrazovat i v okně, které se zobrazí po přidání produktu do košíku:

 

Související produkty v košíku

U velmi konkurenčních produktů bývá velmi malý prostor pro marže a doplňkovým prodejem můžete vydělat více než na hlavních produktech. Často bývá zmiňován příklad televizí, kdy byla jeden čas marže na HDMI kabelu vyšší, než na celé televizi. Tyto související produkty se zobrazí potom, co klient "vloží do košíku". Související produkty se zobrazují vždy podle poslední vložené položky.

 

Položení dotazu

Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.

Odesláním beru na vědomí zpracování osobních údajů