Používáme technologie, jako jsou cookies za účelem analýzy návštěvnosti, cílené reklamy a zajištění fungování stránek. Více informací o ochraně osobních údajů

Uživatelský výzkum

Poznáním vašich klientů k lepším výsledkům

Je nutné poznat vaši cílovou skupinu a vaše uživatele, abychom pro ně společně mohli vytvořit web, který se jim bude dobře používat a bude pro ně intuitivní. 

 

Mnoho firem se s zákazníky nebaví, vy můžete!

Důkladné poznání

Zkoumáme chování uživatelů, jejich obavy a jak zlepšit váš web, aby byli spokojeni.

Změny dle dat

Odhalíme chyby, které brání vaší cílové skupině dojít k požadovanému cíli.

Ověření hypotéz

Máte nějakou hypotézu, jak se vaši klienti chovají? Potvrdíme ji nebo vyvrátíme.

 

Stanovíme cíl výzkumu

Cíl je důležitý, abychom věděli, čemu se společně budeme věnovat a co výstupem chceme ovlivnit.

Výběr cílové skupiny

Je nutné najít a domluvit se s vaší cílovou skupinou. Lidmi, kteří u vás nakupují nebo, kteří o nákupu uvažují.

Příprava témat

Definujeme témata, kterým bychom se měli věnovat a připravíme doplňující otázky.

Vyrážíme do ulic

Cílové skupině voláme, píšeme nebo vyrazíme do ulic. Záleží, co bude potřeba, abychom je správně poznali. Jsme tam, kde jsou oni.

Vyhodnocení a prezentace

Na základě odpovědí můžeme provést doměření nebo zpětnou validaci. Výsledek sepíšeme do protokolu a budeme vám jej prezentovat a zodpovíme vaše otázky.

 

 

 

Díky uživatelskému výzkumu, který jsme provedli na Angelshopu, jsme zjistili, že naše zákaznice nejsou takové, jak jsme si mysleli. Ověřili jsme si mnoho podnětů a provedli nespočet změn. Nejkrásnější na tom bylo, že se stačilo jen zeptat.

Barbora Hořejší
Angelshop

Chcete lépe poznat vaše uživatele?

Pobavíme se o vašich představách. Navrhneme nejvhodnější řešení.

Položení dotazu

Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.

Odesláním beru na vědomí zpracování osobních údajů