Nápověda k modulům ANT CMS

Výrobci/značky nebo dodavatelé

Jaké jsou možnosti a přínosy nastavení výrobců/značek nebo dodavatelů na e-shopu?

  • Možnost podle výrobců/značek filtrovat ve výpisu produktů
  • Možnost vytvořit neomezené množství výrobců či značek, včetně nahrání patřičného loga.
  • Po spárování produktu s výrobcem, se logo výrobce zobrazuje v detailu produktu
  • Vše je správně nastaveno i z pohledu SEO. Používáním výrobců/značek vznikají automaticky  na e-shopu další stránky, přes které se pak na obchod dostanou noví zákazníci.
  • Automaticky vzniká i celá kategorie Značky, kde jsou jednotliví výrobci přehledně seřazeni a uživatel může zobrazit produkty pouze vybranného výrobce
  • Na produkty výrobce lze nastavit procentuální slevnění či zdražení (brzy bude zrušeno)
     

Jak správně nastavím výrobce/značku nebo dodavatele v ANT e-shopu?

Pro nastavení výrobců se přesuňte do Administrace –>  v levém menu zvolte Značky:

Pokud ještě žádné výrobce nemáte založeny bude výpis pravděpodobně prázdný.
 

Přidání nového výrobce

Přidat nového výrobce můžete tlačítkem Nový výrobce.

Otevře se další okno, kde je třeba zadat název, slevu, popis a logo výrobce:

 

  • Název – Používá se jako nadpis stránky zobrazující produkty dané značky. Nadpis se také zobrazuje ve výpisu produktů a přidává se do titulku stránek obsahující danou značku.
  • Sleva – Systém umožňuje přiřadit slevu na konkrétního výrobce. Standard je 100%, pokud chcete produkty konkrétního výrobce zlevnit například o 5%,  je třeba nastavit 95%. Pokud naopak zdražit, stačí nastavit 105%.
  • Popis výrobce – jednoduchý popis výrobce, který se zobrazí v kategorii výrobce. Doporučujeme vyplnit a použít klíčová slova, pro maximální využítí ponteciálu. 
  • Přidání fotografií – zde můžete přidat logo výrobce. Loga výrobců doporučujeme vkládat v rozlišení minimálně 500px na šířku pro vyšší kvalitu.
     
Pokud máte zapnutý modul Vodoznak, doporučujeme nahrávat loga bez vodoznaku.

Na záložce rozšířené je možné nastavit další parametry výrobce:

  • Pořadí - V případě, že nechcete značky řadit podle abecedy.
  • Top značka - Umožňuje vybrat některé značky a tyto značky následně upřednostnit ve filtraci.
  • URL - Adresa stránky značky. Doporučujeme spíše nevyplňovat, aby se uživatel po kliknutí na logo dostal do kategorie výrobce spíše než na jeho web.
     

Přiřazení produktů k výrobci

Více informací k produktům je popsáno v nápovědě obecně k produktům https://antstudio.cz/poradna/obecne-k-produktum/.

Výrobce přiřadíte k produktu v editačním okně každého produktu:

 

V detailu produktu se pak výrobce může zobrazovat například takto:

 

 

Přidání kategorie značky do menu

Velkou výhodou systému ANT CMS je, že tuto kategorii vygeneruje automaticky podle zadaných výrobců. Doporučujeme obchodům tuto kategorii zobrazovat, pokud pracuje s produkty slavnějších výrobců.

Nejdříve si vytvořte novou kategorii, pokud nevíte, jak se vytváří kategorie, tak postup je podrobně popsán v tutoriálu obecně k produktům https://antstudio.cz/poradna/obecne-k-produktum/.

Kategorii pojmenujeme podle sebe (např. Značky). Žádný text, či obrázky zde nastavovat nebudeme a přesuneme se do záložky Rozšířené.

 

Zde sjedeme dolu k poli Přesměrování této stránky na jinou url adresu. A vyplníme značky.

 

 

Tím nastavíte přesměrování v kategorii do kategorie značek, která je generována automaticky.

 

Kategorie značky poté vypadá následovně:

 

 

Filtrování podle výrobců

Pokud při vytváření produktů budete pečlivě přiřazovat jednotlivým produktům výrobce, tak se filtry nastaví automaticky. Uživatel si tedy bude moci vyfiltrovat produkty v dané kategorii podle daného výrobce. Vše funguje automaticky, tedy možnost filtrovat podle daného výrobce se zobrazí až ve chvíli, kdy kategorie obsahuje produkty s daným výrobcem.

Filtrace na screenu obsahuje celou řadu dalších parametrů. Přečtěte si, jak správně pracovat s parametrickou filtrací.

Související nápověda:
Práce s produkty
Seznámení s ANT CMS
Parametrická filtrace v ANT CMS
 

Položení dotazu

Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.

Odesláním beru na vědomí zpracování osobních údajů