Cílem bylo ukázat modernější tvář, se kterou bude
snadnější expandovat i do zahraničí.
Potřeby
Vznikla nová dynamická značka DYKENO specializující se na výrobu ochranných pomůcek a spadající pod společnost KORUS EU a.s. Cílem bylo ukázat modernější tvář, se kterou bude snadnější expandovat i do zahraničí.
Řešení
Působivý vizuál i styl komunikace. Vše jsme doladili do nejmenších
detailů s důrazem na mladistvost.
Navrhli jsme vše, co bylo pro novou značku potřeba. Od její mise a vize, tonality, sloganu, až po definování cílových skupin a kompletního logomanuálu.
Dali jsme do kupy všechny možné podklady, kde a jak se bude DYKENO prezentovat. Vyšperkovali jsme produktový katalog a připravili i další vizuály – produktové listy, firemní hlavičkové papíry a bloky, vizitky, newsletter a spousty dalšího.
Nesmí chybět ani brandový web. Jednoduchý, designový a přehledný. Celý web jsme naplnili produkty, které mají vlastní štítky, jasně vypsané vlastnosti a trefné popisky. To celé jsme vyšperkovali skvělými fotkami produktů na modelkách a modelech.
Web jsme podpořili online marketingem. Rozjeli jsme PPC kampaně, SEO i propagaci na sociálních sítích a pokračujeme v tom i nadále.
Co nás čeká dál?
Celý projekt stál na postupném rozvoji v podobě průběžného reagování na klientovy potřeby. I přes náročnost požadavků na design se nám povedla vytvořit nová a moderní značka, která se mezi konkurencí rozhodně neztratí, ani tou zahraniční. Čeká nás totiž jazyková mutace webu. A na to se těšíme!
Feedback
S ANT studiem máme za sebou již řadu úspěšně dokončených projektů, které povznesly naši značku na novou úroveň. Na spolupráci si ceníme zejména vstřícné komunikace, zodpovědného přístupu a strategického uvažování.
Ing. Pavel Krůta
Business Development Manager