Zapojte se do (ant) CSS programu a získejte výhody v Google Shopping Ads

S ANT CSS programem máte možnost inzerovat se slevou či dosáhnout lepších výsledků produktových kampaní. Jak?
Produktové kampaně nyní výhodněji
Máte vlastní e-shop a inzerujete na Googlu? Tak zpozorněte, nabízíme vám efektivní způsob inzerce! Google od roku 2017 zpřístupnil tzv. CSS programy založené v reakci na antimonopolní chování, kdy sám upřednostňoval ve vyhledávání vlastní službu Google Shopping před ostatními zbožovými srovnávači. Nyní umožňuje vám, inzerentům, abyste se v produktových kampaních zapojili do Google Shopping za zvýhodněných podmínek s cenou za proklik až o 20 % nižší!

Proč právě (ant) CSS program?
Zapojte se do našeho programu a získejte mnoho výhod. Jakou mají podobu?
- Nižší náklady u produktových kampaní — menší cena za proklik (CPC) až o 20 %.
- Vyšší konverzní poměr či vyšší hodnota objednávky.
- Větší dosah kampaní za stejné náklady — toho docílíte, pokud uspořené finanční prostředky dále investujete.
- Rychlé jednání — obratem vás zařadíme do programu, lepší výsledky se dostaví v rámci několika týdnů.
Konkrétní přínosy v praxi
Náš (ant) CSS Program už využívá několik našich klientů. Na jednoduchých příkladech dvou projektů zjistíte, jaké změny přineslo nastavení nových produktových kampaní přes náš program.
Projekt A
- Nově nastavená produktová kampaň (dále jen PLA) přes (ant) CSS má stejnou průměrnou cenu za proklik.
- Při stejné ceně vzrostla o 20 % návštěvnost e-shopu.
- Zaznamenali jsme vyšší hodnotu transakcí až o 70 %.
- Dokázali jsme snížit podíl nákladů na obratu (PNO) o 50 % a očekáváme, že PNO bude dále klesat.
Poznámka: Původní PLA kampaň jsme ihned po nastavení nové kampaně z ANT CSS programu vypnuli.
Projekt B
- Nová PLA kampaň přes (ant) CSS má nižší cenu za proklik o 4,5 % a zároveň nárůst v počtu kliknutí o 6,43 %.
- Propad e-commerce trhu vlivem externích faktorů (Covid-19, válka na Ukrajině, rostoucí míra inflace) měl dopad i na celkový pokles e-shopu o 22 %, potažmo i konverzní poměr PLA kampaně, který ale klesl „jen“ o 9 %.
- Zaznamenali jsme zvýšení průměrné hodnoty transakce o 16 %.
Poznámka: Na začátku jsme nechali spuštěné obě kampaně současně, to se ale časem neosvědčilo. Po vypnutí té původní jsme se u nové PLA kampaně dostali již po týdnu na podobná čísla jako před nasazením. Po měsíci jsme dokonce dosáhli ještě lepších výsledků. Vše je ale potřeba testovat vždy v průběhu dané kampaně.
Chcete nastavit produktové kampaně a získat tak až o 20 % nižší cenu za proklik a další výhody? Zapojte se do (ant) CSS programu a my se o vše postaráme.
Zdroje:
1. Shoptet
Klíčová slova