full-service digitální agentura
full-service digitální agentura

Když tomu věříte, neúspěch neexistuje. Česká módní značka SIMPO je toho příkladem.

SIMPO. Když tomu věříte, neúspěch neexistuje. úvodní obrázek
(background)

Je květen 2023. Sedáme ke stolu se SIMPO – v tu dobu zatím ještě neznámou módní značkou, za níž stojí Simona Poláková a její švadlenky. Cílem je ukázat, že česká slow fashion má co nabídnout, dostat se do povědomí a začít prodávat. Základ je, že ve značku věří klient. Své nadšení podložené věcnými argumenty přenáší po první schůzce i na nás. Víme, že na “tutom” dělat chceme. Promýšlíme strategii, nastavujeme cíle.

(plán)
  • Návrh strategie a mediálního mixu s cílem pokrýt celý funnel (od povědomí po konverzi).
  • Meta Ads – Advantage+ Shopping kampaně pro efektivní akviziční fázi.
  • Google Ads – Performance Max a dynamický remarketing.
  • Reels a další skvělý obsah z dílny klienta jako nativní reklamní kreativy.
  • Shoptet × Conversion API (CAPI) pro přesné trackování událostí na webu.
  • Integrace Meta Ads s Google Analytics 4 pro ještě více dat pro reklamu.
  • Vyhodnocování výkonu skrz účetní systém, abychom předešli zkreslení v atribučních modelech.
(řešení)

Obratový plán jsme přeplňovali ostošest (vlastně o mnohem víc)! A tak se investice navyšovaly. V roce 2024 jsme společnými silami dosáhli f(ant)astických meziročních výsledků.

Rok 2025 ukazuje, že značka dál roste – první kvartál přinesl meziroční zlepšení všech klíčových metrik (včetně ROAS, tržeb i engagementu). Jasně se ukazuje, že kombinace slow fashion, autentického obsahu, skvělé komunikace se zákaznicemi a přesného měření přináší výsledky.

SIMPO se v konkurenčně nabitém světě módy dokázalo během krátké doby prosadit, vybudovat si loajální zákaznickou základnu a stát se značkou, která prodává. Máme radost, že si tak rychle získalo srdce zákazníků.

(kontext)

SIMPO se v roce 2024 díky efektivnímu výkonnostnímu marketingu dostalo hluboko nad průměr – nejen ve svém segmentu, ale i napříč celým módním trhem.

Zatímco český trh s módou rostl tempem pouhých +0,1 % ročně, SIMPO navýšilo obrat o +110,5 %.

A v mezinárodním kontextu? Předčilo i globální trendy udržitelné módy, která rostla tempem +8,58 % ročně. SIMPO dosáhlo +93 % v objednávkách a +164 % v návštěvnosti.

(highlights)

První rok spolupráce? Super. Následující rok 2024? F(ant)astický!

Obrat
+110,5 %

zvýšení obratu

Objednávky
+93 %

více objednávek

Návštěvnost
+163,9 %

boost návštěvnosti webu

CTR
+28,1 %

v rámci Meta Ads

Data porovnávají období 1. 1. 2024 - 31. 12. 2024 vs. 1. 1. 2023 - 31. 12. 2023

((WOW) je naše PROČ)

Baví nás, když je pro nás klient (WOW). SIMPO je krásným příkladem. Proč?

  • Značka se zrodila Simoně a Milanu Polákovým: lidem s úspěšným mindsetem a reálnými zkušenostmi.
  • Celý proces je pro ně srdeční záležitostí. Víc, než jen práce.
  • Produkty jsou kvalitní a precizně šité šikovnými švadlenkami v Plzni.
  • Tým aktivně reaguje na trendy v online marketingu.
  • Skvělé nápady na funkční spolupráce se známými a relevantními tvářemi (např. Andrea Bezděková), podporující organickou úspěšnost.
  • Za značkou je cítit síla komunity a důvěra zákaznic, což výrazně podporuje výkon kampaní.
(feedback)

Co o projektu říká klient?

„Spolupráci s (ant) jsme startovali v úplném začátku značky SIMPO, v době, kdy jsme měli jen jednu švadlenku a velkou chuť dělat lidem radost českou módní tvorbou. Tým (ant) jsme znali z našeho předchozího projektu, a tak jsme věděli, že volíme správně. Věděli jsme, že produkt SIMPO je skvělý. Lokální tvorba s příběhem za rozumnou cenu. A tak bylo jen potřeba o něm říci světu. Oceňujeme nejen reálné zkušenosti, funkční řešení, ale taky pohodovou atmosféru v týmu. Naše schůzky mají vždy skvělou flow a jsme na jedné vlně. Nenosí kravaty, ale jsou to naprostí profíci. Teď už plně věřím, že naše česká značka SIMPO s týmem z (ant) dokáží ještě velké věci.“

Milan Polák

exCEO ZOOT, SIMPO

(náš pohled)

Taky k tomu v (ant) máme co říct...

„Rozjezd nové značky je vždy výzva, protože nikdy si dopředu nemůžete být úplně jistí, že ji zákazníci dobře přijmou. U SIMPO jsme tomu ale věřili: od začátku jsme věděli, že máme v rukou skvělý produkt, a klíčem bylo dostat ho k těm správným lidem. Díky efektivní výkonnostní strategii a úzké spolupráci s klientem se nám podařilo nejen nastartovat kampaně, ale efektivně prodávat a zdravě meziročně růst.“

Miloš Zlesa

Head of Social Media

(case studies)