Zavřít
facebook-pjt twitter-pjt instagram-pjt

Podporujeme Ski&Bike Špičák pomocí sociálních sítí

Přivádíme návštěvníky na Ski&Bike Špičák, ať je léto nebo zima. V časech, které turismu svědčí, ale i v těch, které mu příliš nefandí. Jak? Čtěte následující řádky!

Znáte Ski&Bike Špičák?

Když se řekne Špičák, vybaví se nám většinou 1 202 m vysoká hora na Šumavě nedaleko centra Železné Rudy. Ale není to jen to! Je známo, že Ski&Bike Špičák je největší lyžařský areál na západě Čech. V zimě si zde užijete skvělou lyžovačku a v létě zase turistiku po okolí. Vyvézt se můžete sedačkovkou až na vrcholek, kde se vyjímá rozhledna a je vidět na kilometry daleko.

Na Špičáku můžete odložit své ratolesti do lyžařské školičky a v létě zase využít speciálních poznávacích stezek pro děti nebo tubingové dráhy. Na své si přijdou i nadšenci do freestylu. V zimě ve Funparku a v létě naopak ve špičáckém Bikeparku.

Abychom podpořili návštěvy areálu celoročně, bavili turisty, rodiny s dětmi i sportovní nadšence a přispěli k rozvoji prodeje jízdenek a voucherů online, pomohli jsme s marketingem. Podívejte se jak!

Plán? Ten máme!

Ski&Bike Špičák nás oslovil na základě doporučení. A cíl? Ten byl jasný – dostat sem co nejvíce lidí. Na začátku této spolupráce jsme si nejprve sedli a sestavili marketingový plán, stanovili jsme si cílové skupiny a nadhodili naše nápady, jak na Špičák nalákat lidi zábavnou formou. Celý rok jsme rozdělili do jednotlivých etap se zaměřením na hlavní (zimní) sezónu. Proto jsme se vrhli na správu sociálních sítíFacebookuInstagramu, kde publikujeme organické příspěvky, které jsou podpořeny reklamou.

Příspěvky, které zaujmou

Na začátku jsme začali s komunikací brandu, vypíchli jsme hlavní výhody areálu, který jsme chtěli více protlačit do povědomí lidí. Ale čím se v příspěvcích lišíme? Netlačíme na pilu. Dáváme si záležet na tom, aby posty byly psané zábavnou, odlehčenou formou.

Píšeme o zajímavostech z okolí, dáváme tipy na zážitky z výletů, přinášíme informace o aktuálním počasí i novinkách z areálu. Dáváme argumenty, proč se vydat zrovna na Ski&Bike Špičák tak, abychom zvýšili návštěvnost. Kromě obecných výhod cílíme i na jednotlivé služby.

V zimě se zaměřujeme na prodej dárkových poukazů a skipasů přes e-shop a v létě zase půjčovnu kol. Do příspěvků používáme krásné fotky, ze kterých sálá šumavská atmosféra a když je třeba, doplníme je lehkou grafikou, aby zaujaly ještě více.

Mění se sezóna, mění se potřeby

Stejně tak, jako roční období, se mění i Špičák a jeho potřeby. Od května do června připravujeme turisty i turistky na prázdniny. O letních prázdninách zveme rodiny s dětmi na procházky po okolí. Na podzim ukazujeme, jak se areál připravuje na zimu, kdy se mohou děti těšit na první zimní radovánky a lyžaři na svůj sjezd. Rozjíždíme i personální kampaň a pomáháme najít ty správné lidi na pozice, kterých bude v zimě potřeba nejvíce. To vše směřuje k tomu, aby to mohl Ski&Bike Špičák v hlavní sezóně rozparádit a potěšit nejednoho lyžaře.

Minulý rok nám do celého marketingového plánu hodil vidle Covid. Museli jsme tedy aktuální situaci promítnout i do obsahu. V zimě, kdy se na svah nesmělo, jsme udržovali lidi v povědomí, aby na nás nezapomněli, a až přijdou lepší časy, nás opět navštívili. V létě se naopak Češi naučili cestovat po rodné zemi. I proto na Špičáku byla rekordní návštěvnost, kterou se nám povedlo udržet i v tomto roce, kdy už podmínky pro vycestování byly lepší.

Za dobu, kdy spravujeme pro Ski&Bike Špičák sociální sítě, jsme získali přes 5 milionů zobrazení a dosah příspěvků byl více než
1 milion lidí. Rozhýbali jsme také interakce u příspěvků. Ty pravidelně získávají tisíce pozitivních reakcí. Chcete také?

Pokračujeme v krasojízdě

Letos je to už třetí rok, kdy pečujeme o špičácké sociální sítě. Máme je pod palcem tak, aby se majitelé areálu nemuseli o nic starat a mohli se věnovat tomu, co jim opravdu jde. Pravidelně se scházíme, připravujeme se na další etapy a reportujeme, co se nám v minulosti povedlo. Je nám ctí být součástí této spolupráce, která se vždy nese v přátelském duchu. Věříme, že letošní zima bude parádní, a že se podaří stále udržovat tento areál jako super lokalitu, kam lidé budou chtít jet na výlet v létě i v zimě, a my tak udržíme návštěvnost na stejné vlně jako doposud.

Potřebujete pomoc
s online marketingem?

Zjistíme vaše problémy a potřeby, poté navrhneme řešení.

nebo nám zanechte kontakt.

Pomáháme prodávat online 21 let

Pomáháme tvořit
úspěšné digitální projekty

Národní park Šumava

Vytvořili jsme moderní web, na který lidé rádi chodí. Ukazujeme, že za návštěvu stojí i česká příroda.

Firemní web /

Evona

Moderní kabát pro českou módu. Vytvořili jsme nový e-shop a úspěšně ho dostáváme ke správným zákazníkům.

E-shopy /
WordPress Lightbox