Zavřít
facebook-pjt twitter-pjt instagram-pjt

Moderní web pro NP Šumava

Web NP Šumava se jevil návštěvníkům nepřehledný a zastaralý. Síla mravenců a lesů Šumavy se spojila a vytvořila tak snadno přístupné a zmodernizované prostředí, kam se uživatelé rádi vracejí.

Zelené srdce Evropy

NP Šumava je největší ze čtyř národních parků v České republice. Spolu s německým národním parkem Bavorský les tvoří jednu z nejvíce zalesněných ploch ve střední Evropě, a tak někdy můžeme slyšet, že tvoří Zelené srdce Evropy. Není proto divu, že sem míří ročně nespočet nadšenců do přírody nebo sportu. Proto bylo na místě vybudovat web plný zajímavostí a příjemného prostředí pro všechny, kdo se sem chystají.

Šumava a mravenci jako by se našli

Mravenčí práce pro NP Šumava začínala uživatelským výzkumem, kdy jsme pomocí Google Analytics zjistili nejvíce navštěvované stránky, jako je například prohlížení z web kamer nebo tipy na výlety. K tomu nám pomohly i heatmapy, které sledovaly pohyb návštěvníků po webu.

V mraveništi jsme začali klasicky s drátěnými modely, odtud jsme přešli ke grafickému návrhu ušitému přímo na míru v kombinaci WordPress a vizuálního editoru Elementor ke snadné správě obsahu. Bylo potřeba, abychom zachovali snadnou přístupnost a strukturu webu a zakomponovali sem velké množství podstránek – nic, co bychom nezvládli!

Přidali jsme e-shop s propagačními produkty a na novou letní sezónu připravujeme projekt Průvodci divočinou, kde budete mít možnost vydat se na výpravu za zvířaty i vzácnými rostlinami a objevit tak nejkrásnější zákoutí šumavského parku. Zatím se návštěvníci mohou inspirovat stránkou tipy na výlety, kterou jsme vyladili pomocí konfigurátoru. Umožnili jsme jim také odběr novinek a výstrah napojených na službu One Signal, díky níž přijde uživateli notifikace do mobilu nebo počítače.

Budoucnost mravenčí práce pro Šumavu

Kromě vycházek do přírody jsme spustili rezervační systém na splouvání Vltavy. Co stojí za zmínku, je možnost automatického storna a vrácení platby všech objednávek v případě, že hladina řeky klesne pod 50 cm a nebude sjízdná.

Připravujeme se i na jazykové mutace do angličtiny i němčiny, aby i zahraniční turisté nepřišli o zajímavosti ze Šumavy.

Představení případové studie na WordCampu

Jak jsme se s celou prací pro NP Šumava popasovali, jste mohli vidět i na letošním WordCampu v Praze, kde náš tým zaměřený na tvorbu webových stránek ve WordPressu nemohl chybět. V hlavní roli s Tomášem Frankem byla případová studie skvěle odprezentována, a co víc, i nám přinesla tato účast řadu zajímavých zkušeností z wordpressového světa.

Může se zdát, že jsou mravenci v porovnání s celou Šumavou malincí, museli jsme překonat řadu překážek, ale jsme nadšení, že se tato spolupráce se státní institucí daří a jsme nastartovaní i na další výzvy!

Chcete také udělat vaše stránky přístupnější?
Ozvěte se!

nebo nám zanechte kontakt.

Pomáháme prodávat online 21 let

Pomáháme tvořit
úspěšné digitální projekty

Mixáno

Prezentace na míru pro krmiva na míru. Jak jsme proměnili sestavování jídelníčků v atraktivní zábavu?

E-shopy /

CEP

Náklady na e-shop s kompresním oblečením jsme díky Shoptet Premium smrskli na minimum. Tržby expandovaly!

E-shopy /
WordPress Lightbox