Hannah, značka oblíbená dobrodruhy napříč republikou, má nový web.
Ten je stejně promakaný jako věci od Hannahu. Pojďte ho poznat!
Potřeby
Dostali jsme důvěru od společnosti Hannah vytvořit zbrusu nový web, prezentující značku Hannah a její kolekce. Celý web byl koncipován jako lehké a oddělené řešení od e-shopu.
Důraz byl kladen na jednoduchou strukturu a snadnou administraci a rozšiřitelnost o další stránky/microsite. Díky tomu tak klient ušetří další náklady na vývoj v budoucnu při rozšiřování.
Řešení
Vytvořili jsme moderní čistý web, který nechá vyniknout imagovým fotkám prezentující značku a celou kolekci. Pro zjednodušení administrace webu jsme provedli několik automatizací.
Stránka s partnery je aktualizovaná každý den, a tak jsou data na webu vždy aktuální.
Spojit představení kolekce pomocí image fotek s e-shopem můžeme jednoduše díky tzv. hotspotům, kde načítáme z e-shopu název, fotku a aktuální cenu.
Automaticky načítáme i fotografie z feedu Instagramové stránky a tím celkově dokreslujeme komunikaci celé značky.
Díky připraveným obsahovým blokům je tvorba nových stránek maximálně rychlá a jednoduchá.
Klient si tak může velmi snadno tvořit nový obsah, například nové přistávací stránky pro kampaně.
Feedback
Spolupráce s ANT studiem byla na profesionální úrovni. Vytvořili jsme společnými silami funkční brandový web, který posunul prezentaci značky Hannah kupředu. Díky spolupráci a novému webu jsme každý den lepší než včera.
Brand manager Hannah