Přitažlivé newslettery, které prostě máte chuť číst? Řeznické potřeby Herold propagujeme s láskou a poezií!
POTŘEBY
Vždy je těžké změnit přístup k marketingu. Heroldům chybělo více kreativních nápadů. Chtěli nakopnout svůj e-mailing a zaujmout čtenáře obsahem, který má ten správný říz! Dali jsme hlavy dohromady, naostřili nože a s nápady vyšli do jámy řeznické.
ŘEŠENÍ
Strategii plánujeme vždy s ročním předstihem.
Veškeré návrhy konzultujeme, zároveň také flexibilně reagujeme na aktuální skladovost, novinky a náhlé události.
Databáze kontaktů je zlatým dolem každého projektu. Kdo se o ni dlouhodobě stará, sklízí ovoce. U Heroldů jsme vytvořili segmenty ženy/muži, kterým obsah newsletterů personalizujeme.
V kampaních předvádíme tematicky se hodící akční produkty nebo celé kategorie. Jdeme
cestou názorných ukázek — jak se produkty používají a na co se konkrétně hodí. Bez zbytečné omáčky.
Pracujeme s vybranou cílovou skupinou. Známe její potřeby, dle toho ladíme tonalitu komunikace. Píšeme poutavé texty, vymýšlíme chytlavou grafiku. Využíváme různorodá témata a kampaně doručujeme těm, co si brousí zuby na nabízené produkty.
Kampaním dáváme i nápady navrch. Přesně to jim dodá tu správnou šťávu. Využíváme mezinárodní dny, připravujeme soutěže a když je na to slina, použijeme i naše básnické střevo. Náš e-mailing zkrátka jede a kreativita přináší úrodu!
CO NÁS ČEKÁ DÁL?
Dva roky spolupráce utekly jako voda. Peprné newslettery se nám povedly rozjet na plné obrátky. Vše jsme nastavili a zaškolili jsme Heroldy tak, že si nyní kampaně dokáží posílat sami. Pořád nad nimi ale držíme ochrannou ruku a radíme jim, jak v kampaních uspět. S ohledem na správné nastavení i nejnovější trendy.
FEEDBACK
Oceňuji vaši kreativitu v obsahu – v textech a ve výběru témat, což v našem případě asi nebylo nejjednodušší.
Jan Krejčí
Obchodník, podpora e-shopu