Zavřít
facebook-pjt twitter-pjt instagram-pjt

Herold.
I řeznické potřeby mohou být sexy!

Přitažlivé newslettery, které prostě máte chuť číst? Řeznické potřeby Herold propagujeme s láskou a poezií!

POTŘEBY

Změna je život, ale párek s hořčicí nesmrtelná klasika.

Vždy je těžké změnit přístup k marketingu. Heroldům chybělo více kreativních nápadů. Chtěli nakopnout svůj e-mailing a zaujmout čtenáře obsahem, který má ten správný říz! Dali jsme hlavy dohromady, naostřili nože a s nápady vyšli do jámy řeznické.

  • Péče o kvalitní databázi kontaktů
  • Neotřelé texty, vtip, nadhled i špetka poezie
  • Propojení grafiky a příběhu
  • Zapojení významných dnů –
    umíme využít i Den vegetariánů!
  • Fotosoutěže a propojení
    e-mailingu se sociálními sítěmi

ŘEŠENÍ

Nejdůležitější ingredience: Plán a strategie.

Strategii plánujeme vždy s ročním předstihem.
Veškeré návrhy konzultujeme, zároveň také flexibilně reagujeme na aktuální skladovost, novinky a náhlé události.

Sběr a péče kontaktů

Databáze kontaktů je zlatým dolem každého projektu. Kdo se o ni dlouhodobě stará, sklízí ovoce. U Heroldů jsme vytvořili segmenty ženy/muži, kterým obsah newsletterů personalizujeme.

Na ostří nože. Aneb jak na ně.

V kampaních předvádíme tematicky se hodící akční produkty nebo celé kategorie. Jdeme
cestou názorných ukázek — jak se produkty používají a na co se konkrétně hodí. Bez zbytečné omáčky.

Šťavnaté newslettery se špetkou nápadu

Pracujeme s vybranou cílovou skupinou. Známe její potřeby, dle toho ladíme tonalitu komunikace. Píšeme poutavé texty, vymýšlíme chytlavou grafiku. Využíváme různorodá témata a kampaně doručujeme těm, co si brousí zuby na nabízené produkty.

Kampaním dáváme i nápady navrch. Přesně to jim dodá tu správnou šťávu. Využíváme mezinárodní dny, připravujeme soutěže a když je na to slina, použijeme i naše básnické střevo. Náš e-mailing zkrátka jede a kreativita přináší úrodu!

CO NÁS ČEKÁ DÁL?

Heroldi baví dál!

Dva roky spolupráce utekly jako voda. Peprné newslettery se nám povedly rozjet na plné obrátky. Vše jsme nastavili a zaškolili jsme Heroldy tak, že si nyní kampaně dokáží posílat sami. Pořád nad nimi ale držíme ochrannou ruku a radíme jim, jak v kampaních uspět. S ohledem na správné nastavení i nejnovější trendy.

FEEDBACK

Co o projektu říká klient?

Jan Krejčí

Newslettery netrpělivě čekají na odeslání.

Ozvěte se a společně je nasměrujeme na ta správná místa.

nebo nám zanechte kontakt.

Pomáháme prodávat online 21 let

Prohlédněte si víc

Jak jsme zachránili sezónu 2020 v Mariánkách?

Kompletní propagace a prezentace pro RAKO

Online marketing pro DinoParky v ČR i v zahraničí

WordPress Lightbox