Zavřít
facebook-pjt twitter-pjt instagram-pjt

Jak jsme zachránili sezónu 2020 v Mariánkách?

Mediální kampaň #mariankyjsousuper pro podporu cestovního ruchu a jak jsme se dostali v krátké
době k co největšímu počtu lidí?

Cílem bylo
zachránit letošní sezónu

V roce 2020 se cestovní ruch musel popasovat s obrovským propadem zájmu turistů, zachránit letní sezónu 2020 chtěly i Mariánské Lázně.

Oproti předchozím letům se nekonalo oficiální zahájení lázeňské sezóny a většina akcí do konce června musela být zrušena nebo přesunuta.

Úkol byl tedy jasný: rychle a efektivně nahradit zahraniční turisty, oživit město a zviditelnit lokalitu v Česku v konkurenci tradičních cílů jako Český Krumlov, Kutná Hora nebo Lipno. A to svede jedině online marketing.

Plán pro léto
jsme měli připravený
už za 10 dní

S městem, resp. jeho destinační agenturou, jsme spolupracovali už na začátku roku, ale v reakci na aktuální situaci bylo třeba vymyslet akční plán pro léto a podzim 2020.

Vedení města se nám podařilo přesvědčit o výhodnosti online marketingu a výhodám oproti klasickým marketingovým kanálům.

Navrhli jsme kompletní online strategii pro zastřešující brand pro celou sezónu #mariankyjsousuper. Kampaň se nám podařilo spustit za neuvěřitelných deset dní.

Bez plánování ani ránu

Strategie online
marketingu

Návrh témat pro
komunikaci

Návrh kanálů pro
oslovení stávající
i nové klientely

Příprava videí,
vizuálů a PR článků

Podařilo se nám
přesvědčit lidi, že
#mariankyjsousuper

Při návrhu online strategie jsme se soustředili na dvě hlavní cílové skupiny:.

  • stávající klientela – milovníci Mariánských Lázní a pravidelní lázeňští hosté
  • nová klientela – rodiny s dětmi, turisté, manažeři, sportovci a další

Na základě stanovení cílových skupin jsme zvolili vhodné kanály kampaně – sociální sítě (Facebook, Instagram a Youtube), online kampaň na různých portálech a PPC kampaně.

Už na konci června, tedy měsíc po spuštění, měla kampaň téměř 4 miliony zobrazení a stovky reakcí, kdy i sami návštěvníci začali používat #mariankyjsousuper ve svých příspěvcích.

To, co původně vzniklo pro marketingové účely, lidé přijali za své. To je sen každého marketéra.

„Tým ANT studia nám doporučil se soustředit na online marketing a výsledky jsou opravdu znát. Na kampaň máme pozitivní zpětnou vazbu také od hotelů, čímž se potvrdilo, že intenzivní práce a profesionální služby ANT studia se vyplatily.” 

Barbora Tintěrová, ředitelka Turistického informačního centra

Kompletní online marketing včetně
fotek a videí na míru

Město Mariánské Lázně mělo už před začátkem kampaně velké množství video materiálů, které jsme sestříhali a vytvořili z nich videa na míru různým cílovým skupinám.

A abychom mohli vytvářet atraktivní příspěvky, přidali jsme k tomu i nové fotografie, které město používá také v tištěných materiálech.

Výsledky kampaní

8 mil.

impresí (zobrazení)

98%

meziroční nárůst
návštěvnosti webu

250 000+

lidí, kteří si přehráli
jedno z videí #mariankyjsousuper

700+

příspěvků na Instagramu
s hashtagem #mariankyjsousuper

Potřebujete pomoc
obnovit turismus?

Zjistíme vaše problémy a potřeby, poté navrhneme řešení.

nebo nám zanechte kontakt.

Pomáháme prodávat online 21 let

Pomáháme tvořit
úspěšné digitální projekty

Mixáno

Prezentace na míru pro krmiva na míru. Jak jsme proměnili sestavování jídelníčků v atraktivní zábavu?

E-shopy /

Národní park Šumava

Vytvořili jsme moderní web, na který lidé rádi chodí. Ukazujeme, že za návštěvu stojí i česká příroda.

Firemní web /
WordPress Lightbox