Nejefektivnější a nejrozšířenější
Zasílání newsletterů patří k nejefektivnějším kanálům online reklamy. Zejména díky tomu, že majitelem e-mailového účtu je dnes téměř každý.
U nás spam nehledejte. Newslettery posíláme jen těm, kteří opravdu chtějí. Zvládáme automatické a personalizované rozesílky a vytváříme kvalitní databáze kontaktů. E-mailing můžete rozjet s nízkými náklady a dosáhnout vysoké efektivity. Nevěříte? Ukážeme vám to.
Zasílání newsletterů patří k nejefektivnějším kanálům online reklamy. Zejména díky tomu, že majitelem e-mailového účtu je dnes téměř každý.
E-mailing je jedna z nejziskovějších forem online marketingu. S nízkými měsíčními náklady lze docílit relativně vysokých tržeb.
Má zákazník narozeniny nebo svátek? Naše automatizace se postará o zaslání blahopřání s unikátním slevovým kódem na jeho e-mail.
Opuštěný košík, Welcome nebo sváteční kampaň a další. Nastavíme vám přesně to, co u vás bude fungovat.
Automatická aktualizace databáze kontaktů bude hračkou se synchronizací CMS e-shopu s e-mailingovým řešením. Pokud používáte naše CMS, jsou všechny dveře k propojení otevřené!
Oslovte jen ty zákazníky, kteří o to stojí. Zejména ty můžete přesvědčit k nákupu. Vaši databázi po několika rozesílkách rozdělíme do segmentů, abychom zvýšili efektivitu e-mailingu.
Dostaneme vaši značku a produkty lidem pod kůži. Na základě vašeho vizuálu vytvoříme atraktivní šablony, které vaši zákazníci ocení. Texty do newsletterů napíší naši kouzelníci se slovy.
Spravujeme váš e-malingový účet se vším všudy. Od nastavení, nahrání databáze kontaktů, tvorby první šablony, po odeslání kampaně a její následné vyhodnocení. Nemusíte se o nic starat, jen v klidu sledovat nárůst tržeb.
Chcete rozesílat zákazníkovi automatický e-mail, když má svátek a potěšit ho slevou? Chcete být zákazníkovi blíž a odeslat mu newsletter, ve kterém ho oslovíte křestním jménem nebo příjmením? Žádný problém.
Je libo automatické rozesílání e-mailů po prvním nákupu, vyplnění formuláře či při dokončení registrace - tzv. welcome kampaň? Není nad to nového zákazníka přivítat ve vašem světě. Stejně jako návštěvu u vás doma.
“První hromadný newsletter poslal Gary Thuerk v roce 1978 na 400 kontaktů a vydělal mu tehdejších 13 milionů dolarů – dnes v přepočtu 78,8 milionů dolarů!”
Ozvěte se a společně je nasměrujeme na ta správná místa.
Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.