Hledání zaměstnanců pomocí Facebooku

Cíle kampaně

Dostat se před oči lidem, které jinak těžko oslovíme, protože práci aktivně nehledají.
Získat nové zaměstnance a navíc podpořit svojí značku.

Jak budeme při realizaci kampaně postupovat, jaké máte možnosti?

Nastavení cílení

Facebook nabízí následující možnosti cílení

  • Lokalita (například Plzeň + 20 Km)
  • Zaměstnání (př.: architekt, OSVČ)
  • Koníčky (hory, Laurin a Klement)
  • Rodina (mateřství, matka dvou dětí)
  • Jídlo (restaurace, mexická kuchyně, El Torro)
  • Zábava (akční filmy, Zorro)
  • Používaný mobil (iPhone 6, Android)
  • Fitness (běhání, Nike)
  • Vztahy (ženatý, rozvedený)
  • Pohlaví
  • Jazyk
  • Móda (košile, Versace)
  • Věk (35 - 50 let)
  • Vzdělání (maturant, elektro)
  • a mnoho dalších

 

Na koho se zaměřujeme v příkladech na obrázcích?

a) nejvíce mladí lidé, kteří se zajímají o dané technologie
b) studenti FAV, FEL, (FIL, FEK)

Hledání zaměstnanců pomocí Facebooku č.2
Hledání zaměstnanců pomocí Facebooku č.3
 

Kreativa a vizualizace

Vždy připravujeme několik variant. Zde je ukázka konkrétních nastavení.

Verze 1

Hledání zaměstnanců pomocí Facebooku č.4
Hledání zaměstnanců pomocí Facebooku č.5
Hledání zaměstnanců pomocí Facebooku č.6

Verze 2

Hledání zaměstnanců pomocí Facebooku č.7
Hledání zaměstnanců pomocí Facebooku č.8
Hledání zaměstnanců pomocí Facebooku č.9

Verze 3

Hledání zaměstnanců pomocí Facebooku č.10
Hledání zaměstnanců pomocí Facebooku č.11
Hledání zaměstnanců pomocí Facebooku č.12
 

Dosah a reálné ukázky

Hledání zaměstnanců pomocí Facebooku č.13
Hledání zaměstnanců pomocí Facebooku č.14
Hledání zaměstnanců pomocí Facebooku č.15
Hledání zaměstnanců pomocí Facebooku č.16
Hledání zaměstnanců pomocí Facebooku č.17

Nastavení rozpočtů a zobrazování

Pro každou inzerci nastavujeme rozpočet kreditu hrazený Facebooku. Máme následující možnosti:

  • Nastavujeme platbu za proklik nebo za zobrazení
  • Denní rozpočet nebo celkový rozpočet
  • Konkrétní čas zobrazování
  • Výše kreditů se odvíjí od zacílení
Hledání zaměstnanců pomocí Facebooku č.2
Hledání zaměstnanců pomocí Facebooku č.3
 

Cenová kalkulace

Cíle a očekávání

Výsledek záleží na kvalitě zadání, zajímavosti prezentované společnosti a zajímavosti nabízené práce. Další výhodou je i obecné budování značky. Jen v Plzni můžete pomocí Facebooku oslovit až 58 000 lidí.

Zatím se s námi inzerujícím společnostem vždy povedlo s přispěním inzerce na Facebooku zaměstnance najít.

V čem se liší cena od jiné inzerce?

V ceně je příprava textů, kreativy, práce, kterou standardně dělá váš zaměstnanec, například při tvorbě inzerce na prace.cz a podobně.

Zadání
Konzultace + příprava zadání Facebook specialistům. Popis pozice, benefity, podklady pro cílení, počet variant ...
2 000 Kč

Kreativa
Design - 2x verze
Texty - 2x verze
Cílení - 2× verze

2 100 Kč
Realizace
Vytvoření inzerátků v platformě facebooku, nastavení cílení, měsíční dohled, administrativa spojená s platbou facebooku ...
2 000 Kč
Kredity facebooku
Platby, které si účtuje facebook za zobrazování reklamy
Podle počtu a atraktivity inzerátů, cca 80 Kč / den (*)Nastavujeme většinou cca 1 000 Kč na první týden, potom vyhodnotíme co a jak dále.
Celkem za 1. měsíc 6 100 příprava a řízení + 1 000 až 4 000 Kč za kredity
Celkem za 2. a další měsíc 2 000 řízení, dohled a platby + 1 000 až 4 000 Kč za kredity

Díky tomu, že oslovíte mnoho lidí se jedná i podporu značky a část nákladů je možné brát jako propagaci!

Pozor, v dalších měsících se často publikum vyčerpá, je někdy třeba odměňovat inzeráty, nebo nápady (kreativu) a celkově vymyslet jinou strategii.
 

*minimum Facebooku je 10 Kč / den
doporučujeme pro první týden vyšší částku, zjistit, která varianta funguje a podle toho nastavit omezení


Co také děláme?

Pomůžeme připravit celkovou personální strategii. Jak firmu prezentovat, kde a jak. Možnosti probereme osobně.

Nezapomeňte zvýšit účinnost!

Pokud lidi přivedeme na web, můžeme je dále oslovovat pomocí remarketingu. Více informací

 

 

Časté otázky a odpovědi

 

 
Personální inzerci lze realizovat i bez firemní Facebookové stránky, ale jen s omezenou účinností, proto inzerci bez napojení na vaši stránku nedoporučujeme. Pokud nebudeme moci využít vaši Facebookovou stránku, doporučujeme založit stránku speciálně pro personální kampaň. (I s omezenou časovou platností.) Pokud by ani toto nebylo možné, vytvoříme raději inzeráty pod naší stránkou specializovanou na personální inzerci, protože jinak nám Facebook nedovolí zobrazovat příspěvky v hlavním kanálu příspěvků. Při vlastní inzerci vaší firemní Facebookovou stránku nevyužíváme! Inzeráty používají její logo a název. Je také možné vyzvat zájemce, ať dají To se mi líbí vaší hlavní stránce. Jestli inzeráty zobrazíte na vaší firemní stránce je jen na vás.
 

1) Vyplněný dotazník, kde si určíme jaké lidi hledáte (zašleme vám jej). 
2) Logo. 
3) Cílová stránka (kam budeme směřovat zájemce). 
4) Přístup k Facebook stránce. 
5) Fotografie (pokud nějaké chcete použít). Například fotografie sídla, kanceláří, týmu, ocenění, z výroby a další, které byste chtěli prezentovat případným zájemcům.
6) Zodpovědná osoba - kdo bude odpovídat na dotazy případných zájemců na Facebooku. (Můžeme zajistit.)

Seznámíme vás s možnostmi propagace a zkusíme odhadnout potenciální výsledky, abyste se mohli lépe rozhodnout.

 
V případě inzerce více pozic vám připravíme individuální kalkulaci. Výsledná cena záleží na tom, jestli budou inzeráty podobné, nebo zcela jiné. Inzeráty se liší většinou:
- texty,
- grafikou,
- cílením,
- vyhodnocováním a nutností úprav.
 
Aktuálně se můžeme pochlubit 90% úspěšností. Tedy všechny firmy, které inzerovali, zaměstnance našly. Jedním z důvodů je i to, že v případě, že hledáte zaměstnance, pro které toto prostředí není vhodné upozorníme vás na to.
 
Naše zkušenost ukazuje, že se na Facebooku hledají lépe a rychleji obsazují spíše pozice zaměřené na méně kvalifikované uchazeče. U ostatních pozic doporučujeme i doplňkovou inzerci na jiných místech (prace.cz, jobs.cz, linkedin.com) a hodně záleží na tom, jaké podmínky můžete nabídnout.

Domluvte si konzultaci

Napište nám, co pro Vás můžeme udělat nebo vyplňte poptávkový formulář

Nebo nás můžete kontaktovat na:
Telefon: +420 774 828 242 | E-mail: info@antstudio.cz

Více kontaktů

Společnosti využívající našich služeb

Webové prezentace a marketing pro Keramika Soukup

Návrh a realizace rozsáhlé webové prezentace s katalogem a přípravou pro e-shop. Kromě technické realizace pro společnost a její partnery řešíme kompletní propagaci. Samozřejmostí je i příprava strategie, analýzy, vyhodnocování a další služby. Podívejte se na vyjádření klienta a zeptejte se na nás ...

Webové služby pro SIEMENS

V roce 2016 jsme se na základě výběrového řízení stali partnerem společnosti SIEMENS s.r.o. pro správu webových služeb. Mezi hlavní webové služby, které zajišťujeme patří: návrh a tvorba satelitních webových prezentací,...

Internetový marketing pro Autocentrum Jan Šmucler

Od 1.1.2016 zajišťujeme poradenství a internetový marketing pro společnost Autocentrum Jan Šmucler, s.r.o. Výběrové řízení jsme vyhráli díky prezentaci postupů, týmu a hlavně konkrétních návrhů propagace webu...

E-shop velkoobchodu se spojovacím materiálem

Pematex je jeden z největších velkoobchodů se spojovacím materiálem. Do nedávna vůbec nevyužíval potenciál on-line prodeje. Díky našemu e-shopu se z ecommerce postupně stává stále důležitější zdroj příjmů, který navíc vychází výhodněji než například otevření nové pobočky.  Kromě řešení napojení na Cézar jsme vyřešili prodej desítek tisíc produktů za různé ceny, B2B a mnoho dalšího. Podívejte se na další informace.

Podnikatelské a inovační centrum Plzeň

Pro našeho dlouhodobého klienta BIC Plzeň jsme navrhli a kompletně realizovali novou verzi webových stránek www.bic.cz. Cílem bylo vytvořit moderní prezentaci optimalizovanou pro mobilní telefony, která zachová výhody...

Natáčení a fotografování pro Daikin Industries Czech republic

Byla nám do rukou vložena důvěra pro natočení tří spotů a nafocení promo fotografií společnosti Daikin Industires Czech republic s.r.o., která je významným celosvětovým výrobcem klimatizačních jednotek.

Naše práce je o plánování, spolehlivosti a výsledcích!

Pojďme se setkat,

ukážeme vám, jak díky nám budete na internetu úspěšnější!

Naše práce je o plánování,...