Většina strategií čeří vodu. Nás baví dělat vlny

(masterplan of excellence)
Strategie nevznikají ve vakuu. Hledáme souvislosti, propojujeme kontexty a objevujeme v nich příležitosti, ze kterých vytváříme chytré strategie šité na míru. Místo univerzálních plánů opíráme výsledky o expertní know-how, spolupráci a znalost trhu i businessu. Baví nás dělat strategii tak, aby dávala smysl – nejen na papíře.

Josef Krajc
Marketing Project Manager
(all eyes on your goals)
1/4
marketing strategie
Výkon je zábava. A v online reklamě to platí dvojnásob. Meta Ads, Google Ads, Sklik,... Ujmeme se řízení vašich výkonnostních reklam s excelentní precizností.
(all eyes on your goals)
2/4
brand strategie
Silná značka se nepozná podle loga, ale podle toho, co si o ní lidi špitají. Nastavíme směr, který vaši značku dostane do hlav i srdcí. Dlouhodobě a s výsledkem.
(all eyes on your goals)
3/4
analýzy a uživatelský výzkum
Co si myslíme, je fajn. Co si myslí zákazníci, je důležitější. Zjišťujeme, testujeme, analyzujeme. Aby rozhodnutí stála na faktech, ne na dojmech.
(all eyes on your goals)
4/4
strategický consulting
Plány na stole, ale něco drhne? Jsme váš druhý pár očí. Podíváme se na to z výšky i zblízka. Najdeme, co chybí, a ukážeme kudy dál.
(case studies)
(clients we work with)
Značky, které baví dělat vlny
„Tým (antu) nám doporučil se soustředit na online marketing a výsledky jsou opravdu znát. Na kampaň máme pozitivní zpětnou vazbu také od hotelů, čímž se potvrdilo, že intenzivní práce a profesionální služby (antu) se vyplatily.”
Barbora Tintěrová
ředitelka Turistického informačního centra
„Na spolupráci oceňujeme znalost produktu, stejný feeling a lidskou chemii. Nemusíme vysvětlovat podrobně a konkrétně záměry, stačí určit směr a cíl, většinou výsledek předčí naše očekávání. WOW je vzájemné porozumění a lidskost, na jedné straně lidské porozumění, na druhé straně profesionalita, skvělá esence spolupráce.”
Ing. Patricie Irlveková
Ensana
„Již přes rok jsme u (antu) a spolupráce se dá popsat úplně jednoduše jako bombastická. V celé firmě je hrozně cítit pozitivní atmosféra, která se přenáší i na nás jako klienta a když jsou s tím spojené také dobré výsledky, tak je z toho velká paráda. Úžasné nápady, obrovská ochota a heslo „nic není problém“ – to jsou hlavní znaky (antu).”
Jakub Švec
CEO Mercuria
„(ant) se hned na začátku důkladně seznámil s naší značkou a produkty – dnes je znají jako své vlastní boty. Díky tomu fungujeme jako sehraný tým a celá naše spolupráce i cesta vpřed je o to jednodušší.”
Ing. Pavel Neumann
jednatel Hobby Horse Larden
„S (antem) máme za sebou již řadu úspěšně dokončených projektů, které povznesly naši značku na novou úroveň. Na spolupráci si ceníme zejména vstřícné komunikace, zodpovědného přístupu a strategického uvažování.”
Ing. Pavel Krůta
Business Development Manager DYKENO
„Spolupráce s (antem) byla a je výborná, naprosto plní naše očekávání. Za důkaz kvality považuji pozitivní zpětnou vazbu, kterou průběžně získáváme od návštěvníků webu. Za nás web splňuje veškeré parametry moderní prezentace. Oceňujeme otevřenou komunikaci, snahu vycházet zákazníkovi maximálně vstříc a přátelskou atmosféru po celou dobu spolupráce.”
Tomáš Kubát
jednatel MyMD21
S tímhle týmem spolupracuji už 10 let. A věci, které fungují, je blbost měnit. Osobní přístup a profesionální práce na kampaních mnoha našich projektů. Díky a jedeme dál.
Milan Polák
exCEO ZOOT, SIMPO