full-service digitální agentura
full-service digitální agentura

Jak jsme zachránili sezónu 2020 v Mariánkách?

Mariánské Lázně úvodní obrázek

Mediální kampaň #mariankyjsousuper pro podporu cestovního ruchu a jak jsme se dostali v krátké době k co největšímu počtu lidí?

(výzva)

V roce 2020 se cestovní ruch musel popasovat s obrovským propadem zájmu turistů, zachránit letní sezónu 2020 chtěly i Mariánské Lázně.

Oproti předchozím letům se nekonalo oficiální zahájení lázeňské sezóny a většina akcí do konce června musela být zrušena nebo přesunuta.

Úkol byl tedy jasný: rychle a efektivně nahradit zahraniční turisty, oživit město a zviditelnit lokalitu v Česku v konkurenci tradičních cílů jako Český Krumlov, Kutná Hora nebo Lipno. A to svede jedině online marketing.

(řešení)

S městem, resp. jeho destinační agenturou, jsme spolupracovali už na začátku roku, ale v reakci na aktuální situaci bylo třeba vymyslet akční plán pro léto a podzim 2020.

Vedení města se nám podařilo přesvědčit o výhodnosti online marketingu a výhodám oproti klasickým marketingovým kanálům.

Navrhli jsme kompletní online strategii pro zastřešující brand pro celou sezónu #mariankyjsousuper. Kampaň se nám podařilo spustit za neuvěřitelných deset dní.

(#mariankyjsousuper)

Při návrhu online strategie jsme se soustředili na dvě hlavní cílové skupiny:.

  • stávající klientela – milovníci Mariánských Lázní a pravidelní lázeňští hosté
  • nová klientela – rodiny s dětmi, turisté, manažeři, sportovci a další

Na základě stanovení cílových skupin jsme zvolili vhodné kanály kampaně – sociální sítě (Facebook, Instagram a Youtube), online kampaň na různých portálech a PPC kampaně.

Už na konci června, tedy měsíc po spuštění, měla kampaň téměř 4 miliony zobrazení a stovky reakcí, kdy i sami návštěvníci začali používat #mariankyjsousuper ve svých příspěvcích.

To, co původně vzniklo pro marketingové účely, lidé přijali za své. To je sen každého marketéra.

(jak to vypadalo)

Tyto prvky vytvořily jedinečný a zapamatovatelný styl, který pomohl Mariánským Lázním oslovit nové publikum. Díky propojení tradice a moderního designu jsme vytvořili dynamický a autentický příběh města.

(fotografie)

Město Mariánské Lázně mělo už před začátkem kampaně velké množství video materiálů, které jsme sestříhali a vytvořili z nich videa na míru různým cílovým skupinám.

A abychom mohli vytvářet atraktivní příspěvky, přidali jsme k tomu i nové fotografie, které město používá také v tištěných materiálech.

(Výsledky kampaní)
Výsledky kampaní
8 mil.

zobrazení

Návštěvnost webu
98%

meziroční nárůst

Přehrání jednoho z videí
250 000+ lidí

s hashtagem #mariankyjsousuper

Příspěvků na Instagramu
700+

s hashtagem #mariankyjsousuper

(Feedback)

Co o projektu říká klient?

„Tým (antu) nám doporučil se soustředit na online marketing a výsledky jsou opravdu znát. Na kampaň máme pozitivní zpětnou vazbu také od hotelů, čímž se potvrdilo, že intenzivní práce a profesionální služby (antu) se vyplatily.”

Barbora Tintěrová

ředitelka Turistického informačního centra

(case studies)