Úzká cílová skupina a specifický produkt? I tady může fungovat online marketing. Takto jsme pomohli firmě STREICHER Plzeň zvýšit prodeje.
Vakuová komora S-CUBE je specifická díky své konfigurovatelnosti a modularitě. To bylo třeba reflektovat i na webu. Potřebovali jsme také zajistit, aby objednávky byly automatizované a obchodníci a další oddělení měli k dispozici informace o dané konfiguraci jednoduše a rychle. Vzniklo tak řešení přímo na míru klientovi.
Projekt pro STREICHER jsme rozdělili do dvou fází, které byly samostatné a klient se mohl po první z nich rozhodnout, zda chce v realizaci pokračovat s námi nebo ne. Díky vzájemné spokojenosti obou stran jsme zastřešili prototypování i realizaci.
Realizace nového webu trvala skoro půl roku. O tom, že se časová investice klientovi vyplatila, dokládá fakt, že už za několik týdnů od spuštění měl vyčerpané výrobní kapacity. Naplnili jsme tak cíl projektu i naše heslo „Pomáháme prodávat online“.
Zakládáme si na tom, aby naše mravenčí práce byla kompletní. Proto jsme nezapomněli ani na marketing, abychom zákazníky přivedli na web co nejdříve. Celý web jsme optimalizovali pro vyhledávače, nastavili jsme reklamní kampaně pomocí PPC reklamy cílené na celou Evropu a Severní Ameriku. Samozřejmostí je nasazení analytických nástrojů pro další vylepšování.
S online marketingem i jiným rozvojem budeme aktivně pomáhat i nadále a těšíme se na další spolupráci a neustálé zlepšování webu a konfigurátoru tak, aby byl web vždy o krok napřed.